Maar dan moet ze toch wel Heel! slecht eten denk ik zo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef Jeetjejom het volgende:
Simmu, das idd IEKS!
Qua eten gaat het hier redelijk, Jorja is echt geen grote eter, maar ze eet wel altijd wat. Ik dacht altijd dat het heel weinig was, maar als ik dit zo hoor is het juist veel wat ze eet![]()
Een vriendin van mij haar dochter eet ook slecht, maar daar heeft het dus blijkbaar wel invloed op haar gezondheid, want haar rode en witte bloedlichaampjes kloppen niet door vitaminetekort. Maar er is niets wat er blijkbaar tegen helpt. Iemand hier tips?
als aanvulling op wat ik eerder zei: het kindje heel goed en grondig door laten lichten door een kinderarts. want als alleen een vitaminetekort de oorzaak zou zijn, dan is het makkelijk genoeg te fixen met aanvullende vitamines tenslotte. het kan best dat het slechte eten van invloed is op de bloedlichaampjes, maar het kan evengoed andersom zijn he! dat het slechte eten veroorzaakt wordt door datgene wat de inbalans in het bloed veroorzaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef Jeetjejom het volgende:
Simmu, das idd IEKS!
Qua eten gaat het hier redelijk, Jorja is echt geen grote eter, maar ze eet wel altijd wat. Ik dacht altijd dat het heel weinig was, maar als ik dit zo hoor is het juist veel wat ze eet![]()
Een vriendin van mij haar dochter eet ook slecht, maar daar heeft het dus blijkbaar wel invloed op haar gezondheid, want haar rode en witte bloedlichaampjes kloppen niet door vitaminetekort. Maar er is niets wat er blijkbaar tegen helpt. Iemand hier tips?
Ik wilde meteen naar huis...quote:Volgens mij mist ze je, want het is de hele ochtend al “waar is mama” en “tessje mama toe”… heb haar toen een pasfoto van jou gegeven en toen was ze rustig…
…ze lag voor pampus op de bank, maar toen ik vroeg gaan we naar bedje was het “ikke tessje niet naar bedje”. Toch naar bed gebonjourd, maar jouw pasfoto moest mee naar bed. Ze deed d’r ogen gelijk dicht en was vertrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |