Bram, wat jammer jongen dat het op het KDV nog niet lukte, maar komt vast helemaal goed uiteindelijk

Arme Senna, dat is niet de bedoeling als je vakantie gaat vieren in Drente
Hier ook een meisje dat zich niet lekker voelt. Denk dat het slechte slaapgedrag enzo daar ook een beetje mee te maken had.. Ze klaagde de hele week al een beetje over buikpijntjes, maar dat ging met ups en downs. En ze at verder goed, haar ontlastingpatroon was wel een rommeltje, maar nog niet zo dat ik me zorgen maakte..
Nu waren we vanmiddag in het oosten des lands geweest en op de terug weg heeft ze heel diep geslapen in de auto (ze slaapt nooit meer in de auto) en daarna was ze stil en bleek en wilde niet praten en draaide haar hoofd af en zag er niet lekker uit. Gevraagd of ze pijn had, ja in haar mond, kiezen.
Vanavond bij het naar bed brengen weer piepen en jammeren en het zat me toch echt niet lekker, gaf toen ook aan buikpijn te hebben weer, dus de HAP gebeld voor advies maar daar wilde ze haar toch even zien. Dus ik ben net weer terug, ze had veel ontlasting in haar buikje, dus we hebben movicolon gehad, bah vies spul... Ze heeft netjes een zakje gedronken en daarna heb ik haar naar bed gebracht en ze is zonder sputteren gaan slapen.. Nu hopen dat die movicolon zijn werk gaat doen en dat ze zich snel weer beter voelt!