abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100893256
Gefeliciteerd nog met Leander! *O*
Hebben jullie het druk gehad gister? Wat een superleuke foto!
pi_100893542
Ik vind dat shirt trouwens heel tof O+
stiekem groot fan van Yoda is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100897206
Leander vindt hem ook zo tof :D
Hihi, indoctrinatie van papa ;)
pi_100901087
Jamaar DJMO het Regent het Regent grote korrels Venz... Geen wonder dat Jan mis was :+

Freecell er staan nog vele vagere vragen op hoor ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100902481
Hij neemt overigens het 3 zijn heel serieus!
Vandaag met boxershort aan één keer te laat zijn boxer uit en boxer nat. De rest ging goed :)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:58:26 #276
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_100905993
Daarnet het kraampakket binnen gekregen. Staan vlaggetjes op de doos. Annicka zei toen ze dat zag: 'gefeliciteerd'. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:45:25 #277
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100913499
Leander, nog gefeliciteerd! 3 Gewoon alweer *O*
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_100927231
Dat was een geweldige nacht :O
Het onweerde echt enor, dus dana natuurlijk wakker, germ handjes voor dr oortjes en helemaal trillen, arm ding.
Dus die heb ik mee naar ons bed genomen.
En heel heel stiekem he, is het best fijn dat ze op die momenten alleen maar mama wilt en het liefst helemaal tegen je op kruipt O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:41:59 #279
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100927335
Dat is stiekem héél héél fijn O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:54:49 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100927488
arme Dana :* Bij Jan hielp het om er een spelletje van te maken en te zeggen dat de wolken feest vieren ;)

Ik deed net een spelletje praten met Jan:
Ik: Boom
Hij: Boom
Ik: Trui
Hij: Trui
Ik: Tas
Hij: Tas
Ik: Yolanda
Hij: Zus
_O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100927552
Wat schattig van Jan DJMO O+

En Dana O+ ik vind het ook heerlijk hoor als mijn meisje(s) helemaal afhankelijk weer even zijn ;) dat soort momenten daar geniet ik enrom van en daar is niets stiekems aan :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100927703
ja zeker aangezien ik gister bij mijn beste vriendinnetje was gaan kijken die eergister een babytje heeft gekregen en ik met een iniminie hoopje mens op mijn arm zat en me realiseerde dat dana toch wel al heel groot is.
Vanacht was ze weer echt even mijn babytje ;)

En DJMO, ja soms helpt dat, maar het was vanacht echt zo enorm hard...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:53:49 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100932930
Blablabla fijn ja en geneens stiekem ;)

Waterpokken zijn eerst rode vlekken toch? en daarna worden het blaasjes?

Ik wil even voorbereid zijn, Bij Roy heersen de waterpokken op het kdv en het begon al voordat wij met vakantie waren.
Nu had hij in de laatste week van de vakantie wel wat rode bultjes maar in mijn ogen zijn dat muggenbulten.
Maar toch maar even in de gaten houden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:51:28 #284
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100939215
Volgens mij wel Bar... anders nog even ter info het waterpokkentopic doorlezen.

Ik ben vanochtend met Maarten op mijn werk (act. afdeling voor verstandelijk gehandicapten, heel laag niveau) geweest. In eerste instantie vond hij het allemaal maar raar, maar na ong. een kwartier kwam hij helemaal los en was hij lekker aan het spelen en schrok hij ook niet meer van ze. Echt heel leuk, zo af en toe wil ik het blijven doen en dan kan hij later misschien ook eens mee als ik moet werken en hij vakantie heeft.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:15:51 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100940018
Wil je naar bed? Jan even slapen? "NEE :( "
toch maar een slaapzak aangedaan en hem z'n slapie gegeven. Tien minuten later:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100942666
Jan zo schattig O+ (dat zou Jaël nou nooit overkomen)

Ik vroeg Jaël wat ze wilde eten: "PITZA" Dus pizza it is, we hebben alles gehaal den gaan zelf een pizza maken met alles wat we lekker vinden :)

Ow en ze heeft wat nieuws, ze zegt niet meer constant NEE *O* ze zegt nu JAAHAAA en doet vervolgens nee -O-
En ze stootte vanmiddag haar teen en zei "auw k*t" dat heeft ze niet van mij hoor :X
pi_100943479
iemand wil geen luiers meer aan :+

plasjes gaan helemaal goed, poepjes, ehm, niet. iemand tips mbt hoe ik die kleertjes dan uitkrijg zonder dat *alles* onder zit (en ja. we hebben vloerbedekking ;( )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100943702
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef simmu het volgende:
iemand wil geen luiers meer aan :+

plasjes gaan helemaal goed, poepjes, ehm, niet. iemand tips mbt hoe ik die kleertjes dan uitkrijg zonder dat *alles* onder zit (en ja. we hebben vloerbedekking ;( )
in de badkamer??
pi_100943888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:59 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

in de badkamer??
dan laten we een spoortje achter :X
via de trap. ook met vloerbedekking }:|
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:11:21 #290
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_100944063
Een luierbroekje aandoen nadat ze gepoept heeft en dan naar boven?

En anders sealen met ductape ofzo. :D

Wat knap trouwens! *O*
A grand adventure has begun.
pi_100944215
Ja knap trouwens *O*

Maar als je de kleertjes aanlaat dan laat je een spoor achter? Een oude handdoek beneden, die om haar heen en dan richting badkamer!

En anders alle het vloerbedekking eruit en allemaal dweilbare vloeren erin :+
pi_100944470
god weet dat ik hier de boel graag wil decoreren ;(
we zijn hier ingetrokken met alles van de vorige bewoners er nog in. niet mijn smaak & vies en oud. maar de verhuiswagen arriveerde om kwart voor 9 en we kregen de sleutels om half 9 :X ik hunker naar laminaat!

ik ben wel benieuwd hoelang deze zindelijkheidsbatch duurt :P ik merk echt duidelijk 'stapjes' erin! we laten alles bij haar liggen trouwens. voor elk slaapje beginnen we over "wil je nog naar de wc?" en dan mag ze zelf kiezen en verder ligt de bal volledig bij haar. als ze een luier wil is dat best en als ze die niet wil is het ook goed :Y ik heb liever dat het 'vanzelf' gaat. ik zie gedoe met wekkers enzo niet zitten. wel heb ik er een tijdlimiet opzitten, aangezien ze met 4 toch echt wel zindelijk moet zijn ivm school. dus met 3.5 jaar herevalueer ik de boel en gaan we eventueel naar een wat meer dwingender karakter. dan wordt het echt training. maar ik heb goede hoop dat het vanzelf wel goed gaat :Y
pi_100944473
als elin een ongelukje heeft, alleen met poep, plas niet meer.. dan zit r keutel in r onderbroek, dus dan zet ik elin buiten en trek r onderbroek uit, dump r drol in een plastic zakje en in de container en veeg dan gelijk ook r kont schoon.
pi_100944526
oh wow, da's makkelijk! bij selene is het net, ehm, derrie-ig genoeg dat het zo langzaampjes met stukjes naar beneden glijdt :Y)
pi_100944593
ja dat is idd balen, elin heeft eigenlijk altijd keutels..en ze geeft t ook aan als ze moet poepen dan trek ik r snel even een luier aan, ze poept gewoon nog niet op de wc, dat is eng
pi_100944804
Hier hetzelfde, hoewel hij de laatste keren op de wc gepoept heeft. Hij krijgt geen luier om trouwens, maar poept in zijn onderbroek. Die keren we om boven de wc en spoelen we door. Billen met een nat washandje, klaar.

@Simmu: tijdelijk makkelijk uittrekbare kleren aan? joggingbroek ofzo? Of van die plastic oefenbroekjes die droog blijven aan de buitenkant.
pi_100944814
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:24 schreef simmu het volgende:
god weet dat ik hier de boel graag wil decoreren ;(
we zijn hier ingetrokken met alles van de vorige bewoners er nog in. niet mijn smaak & vies en oud. maar de verhuiswagen arriveerde om kwart voor 9 en we kregen de sleutels om half 9 :X ik hunker naar laminaat!

ik ben wel benieuwd hoelang deze zindelijkheidsbatch duurt :P ik merk echt duidelijk 'stapjes' erin! we laten alles bij haar liggen trouwens. voor elk slaapje beginnen we over "wil je nog naar de wc?" en dan mag ze zelf kiezen en verder ligt de bal volledig bij haar. als ze een luier wil is dat best en als ze die niet wil is het ook goed :Y ik heb liever dat het 'vanzelf' gaat. ik zie gedoe met wekkers enzo niet zitten. wel heb ik er een tijdlimiet opzitten, aangezien ze met 4 toch echt wel zindelijk moet zijn ivm school. dus met 3.5 jaar herevalueer ik de boel en gaan we eventueel naar een wat meer dwingender karakter. dan wordt het echt training. maar ik heb goede hoop dat het vanzelf wel goed gaat :Y
Sorry wist ik niet... :X

En dat tweede stuk zo doen wij het ook... Jaël bepaalt, helemaal nu ze vorige week al die poepproblemen had! We pushen niets meer.
pi_100944958
plastic oefenbroekjes is misschien een idee. alhoewel ik er niet van op zou staan te kijken dat ze zomaar opeens ofwel zindelijk is, ofwel perse weer een luier aanwil. of het afwisselt :') die hebben we al vaker gezien. tot nu toe kon je er donder op zeggen dat als ze om een luier vraagt, ze een kwartier later gepoept heeft!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:08:18 #299
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100952734
Wat goed van Selene! *O*

Hier kan ik vanavond zeggen dat Maarten compleet droog is gebleven!!! Vanmorgen had hij een luierbroekje aan, maar deze is droog gebleven en hij gaf na het eten op mijn werk zelf aan dat hij moest plassen. Thuis was hij nog droog en dus weer geplast. Met slapen ook droog gebleven en daarna zonder luier ook goed gegaan.
Hij deed wel hetzelfde als Selene, poepen in zijn onderbroek! Verder niet teveel aandacht aan besteed, aangezien we hier natuurlijk ook poepproblemen hebben...
pi_100953571
Maarten! Wat knap van je! *O*

Hier ook poepproblemen, dat maakt het wel lastig vind ik. Maar hij merkt zelf ook dat poepen op de wc echt veel makkelijker gaat. Moet je hem er natuurlijk wel eerst op zien te krijgen. Hier gebeurt dus beide, op de wc en in zijn onderbroek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')