abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100848561
Lol :D
Amber weet ze ook allemaal. Tess weet wel de Hema _O-

ze ligt nu in bed met een foto van M _O- O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100849176
Roy vond de tandarts reuze interesant, en liet de tandarts vrijwillig in zijn mond kijken.
De tandarts rade aan om een elektrische tandenborstel voor kinderen aan te schaffen en daarmee te gaan proberen poetsen, omdat je het wel redelijk makkelijk ervan af poetst.
En zolang het zo nog gaat rade hij meer nog niet aan.

Nu is er tandpasta op de markt ook voor kinderen die ervoor zorgen dat tandjes weer witter worden, ook die mochten we eventueel gaan proberen, maar voor nu eerst maar eens met de electirsche proberen.
Want het heeft wel degelijk invloed straks op zijn blijvend gebit als we het nu zouden laten versloffen, en dat willen we niet.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100853760
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:49 schreef _Bar_ het volgende:
Goedemorgen!

Mamapurk en was er weer Poep? heeft ze nu ook minder last van haar buik?

Ja ze heeft vanmorgen weer oep gehad dus er lijkt weer normale regelmaat in te komen. En ze voelt zich duidelijk beter, klaagt niet meer over buikpijn, eet weer beter en is een stuk vrolijker :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100857339
Bar :*
Over zo'n elektrische tandenborstel begon onze tandarts ook. Misschien toch maar eens gaan proberen dan!

Tess O+ helemaal dol op papa en mama O+

Ik kreeg net de bevestiging van het peuterdansen voor Senna in de mail :o O+
Ons kleine meisje gaat dadelijk op zaterdagochtend met andere kindjes dansen en de bedoeling is dat de ouders, na een wenperiode uiteraard, het kind alleen afleveren en ophalen. Dus onze dame zet haar eerste stapjes in de grote wijde wereld zonder ons in september. Het kdv vind ik anders, dit is echt een buitenschoolse activiteit :P En dan is er in december een O+ Open Les O+ waarin de kindjes de ouders laten zien wat ze geleerd hebben. Ze werken met thema's, lezen voor en gaan dan dansen. Er wordt naar de ouders ook gecommuniceerd hoe het kind het doet, maar je bent er gewoon zelf niet bij.

Gaan schaap en ik op zaterdagmorgen maar lekker samen buitenshuis ontbijten, wachtend op onze dame :Y)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100857475
wat leuk missly! ben heel erg benieuwd of ze het leuk vind! :Y
pi_100858263
Klinkt leuk miss! Dat vindt ze vast hardstikke leuk!

Mirte heeft hier een tijdje elektrisch gepoetst, maar ze wil op het moment liever gewoon poetsen.
We hebben Mirte vanmiddag in haar blote kont laten lopen, eerst liet ze wat lopen, dat wist ze met wat moeite ook weer op te houden. Nog even op de pot gezeten, maar het lukte niet. Dus ging ze weer spelen, op gegeven moment staat ze op, gaat op de pot zitten: Er komt een plas uit!
En wat voor een plas, een hele grote!!!
"Zo mama, nu mag ik weer een stukje puzzel he *)" (ze kan een puzzel bij elkaar sparen (45 stukjes) elk geslaagd wc/pot bezoek is een stukje. Ze heeft er nu 2 verdient deze week... ;)

Het zag eruit als een heel bewuste actie, dus ik krijg de indruk dat ze er aardig controle over heeft, maar nu ligt ze met luier aan op de bank, ze moest poepen zei ze.
Fake it till you make it...
pi_100859403
Miss wat leuk! :D En wat spannend ook :o

Nijna wat een goed idee, puzzelstukjes verdienen op die manier! :D Fijn dat ze het onder controle lijkt te hebben :)
pi_100862675
Senna nu word je weer een beetje groter, weer mogen papa en mama een stukje jou loslaten.
Dit keer ga je dansen, samen met andere kinderen plezier maken op muziek, en dat mag je dan over een tijdje weer aan je papa en mama laten zien O+ :D
Alvast veel plezier! en laat papa en mama maar lekker genieten van hun ontbijtje buitenshuis ;)

Miss nu poetsen wij zelf ook electrisch dus gaan het eerst maar eens met die van ons proberen, heb gelijk nieuwe opzetstukjes gehaald vandaag, en bevalt het Roy dan mag hij zijn eigen electrische tandenborstel ;)

Mirte wat leuk zo je puzzel compleet maken, doet me een beetje denken aan een adventkalender, ik ga hem onthouden ^O^ Supergoed dat je zomaar op het potje ging
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100862787
wat een goed idee Nijna!

Oeh Miss wat leuk!!

Tess gister onderweg: papa ikke tovejen.
Hokepokejatepas, wou ikke poesje was. Toen ging ze miauwen O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100864789
Ooh, dat peuterdansen wil ik ook! Eens kijken of dat hier ergens in de buurt is. O+

Edit: gevonden, maar pas vanaf vier jaar. Waarom heten alle dansjuffen trouwens Edith?
pi_100865724
Omdat de onze Carly heet? :P

Nijna, ik vind het ook een goed plan van die puzzelstukjes zeg! Ga ik onthouden voor als we zoiets hier nodig hebben!
pi_100865909
Peuterdansen is heel leuk :Y . Alleen vond mijn peuter andere dingen leuker dan het dansen :P . Dan moesten de kinderen naar de overkant rennen naar mama, bleef de mijne daar staan en inspecteerde de banken en muren. Werden er doekjes uitgedeeld om mee te dansen, wilde hij die daarna niet meer teruggeven. En ga zo maar door.... In overleg met de juf maar besloten om ermee te stoppen. Een paar maanden later ging hij naar de peuterspeelzaal, dat was al inspannend genoeg.

Leuk idee Nijna van die puzzelstukjes.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_100866273
ohhh ze hebben peuterdans, 500m hier vandaan, 17 euro per maand..

maar het is op dinsdag en dan moet ik werken :( :( :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_100866836
Kaarr, hier is het juist de bedoeling dat de ouders er niet bij zijn, juist vanwege afleiding en toch misschien ander gedrag.

Hier is het op zaterdagochtend, Vicky, van 9-10 uur. In ieder geval de groep waar Senna in zit, er zijn meer groepen.

Ssserpente, peuterdansen vanaf 4 jaar :?
pi_100866870
Ja, stom, he?
pi_100866987
Behoorlijk!
HIer hebben ze een aantal groepen, beetje op leeftijd.
Wij gaan dus hierheen: http://www.danspeuterdans.nl/?file=kop3.php
pi_100867097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 20:03 schreef Vicky het volgende:
ohhh ze hebben peuterdans, 500m hier vandaan, 17 euro per maand..

maar het is op dinsdag en dan moet ik werken :( :( :(
en de moeder en kind gym hier bij mij is op woensdag en vr.
(leukste juf is op wo :+) (25 euro per kwartaal)
En er is ook nog ballet bij jou maar dat is vanaf 3jaar.
pi_100867154
oehh waar is dat? en hoelaat?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_100867773
Leuk Miss, ik ben benieuwd hoe Senna het gaat ervaren. Waarschijnlijk gaat ze er erg van genieten. O+
Ik moest wel lachen dat je vond dat het kdv niet telt, dat was voor mij juist het begin van het loslaten.

Bar, wat fijn dat de tandarts een oplossing had met de elektrische tandenborstel. Je zou inderdaad niet willen dat het op zijn latere gebit invloed heeft. :N

Wat goed Nijna, van Mirte! *O*

We zijn vandaag naar het CB geweest. voor de 2jaars afspraak.
Er stond een telraam dus dat moest mee naar binnen.
Meteen indruk maken door tot 10 te tellen op het telraam. :D
We gaan maar eens een telraam kopen, meneer was er niet bij weg te slaan.

Verder ging alles heel goed, fijn is dat.
Hij maakt alleen een behoorlijke sprong wat betreft gewicht en de arts waarschuwde ons voor overgewicht. Hij zit nog niet in het risicogebied maar dat lijntje moest niet verder stijgen.
Nu heeft hij ook wel lekker zitten smullen deze vakantie, van patatjes, ijs, appelsap en croissantjes, dus we gaan weer wat meer opletten en 'normaal' eten.
Ik vind mijn kind trouwens niks te dik hoor! :6
89cm bij 13690 gram.
Curves:

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100868379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 20:22 schreef Vicky het volgende:
oehh waar is dat? en hoelaat?
klik

En Oeke mijn dame is 92cm en weegt ruim 15kg
Ze zeggen bij haar dat het er prima uit ziet :+
Ik vind dat zo suf elke arts denkt er weer anders over.
pi_100868892
Oeke, ik vind het niet tellen, omdat het kdv niet voor de leuk is, zeg maar. Dit peuterdansen gaat ze doen om we denken dat ze dat leuk zal vinden. Het kdv gaat ze naartoe en wordt ze verzorgd omdat wij moeten werken. Voor mijn gevoel anders, maar loslaten is het beiden eigenlijk wel :)

Mooie curves, toch? Hij maakt wel een stijging nu, maar misschien gaat hij dadelijk ook ineens in de lengte groeien, een groeispurtje. En dan klopt het ineens weer!
pi_100869230
Nou Jaël lijkt geen last meer van zichzelf te hebben! Ze is vanavond voor het eerst sinds tijden rustig zelf gaan slapen zonder brullen en piepen. Ons lieve meisje is weer haar eigen vertrouwde ikje!!

Wat leuk peuterdansen Miss!!

En tanden poetsen gaat hier goed, maar ik heb wel een vraagje. Jaël heeft steeds heel snel aanslag op haar tanden, iemand enig idee hoe je dit tegen kan gaan?
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100869766
Dat is waar Miss, dat is inderdaad een ander uitgangspunt. Wij brengen Ko vooral voor zijn sociale ontwikkeling en zijn plezier naar de psz ipv voor zorg en opvang.
Maar peuterdans lijkt me echt erg leuk! O+
En peutergym trouwens ook, en iets meer passend bij Ko. Ik heb alleen nog geen adressen gevonden waar ze dat geven.

Wat betreft zijn gewicht, ik probeer me er niet zo druk om te maken, maar ik merk dat het me toch bezighoudt. Alhoewel ze dus zei dat we ons geen zorgen moesten maken omdat het er prima uitzag, ze wilde alleen een kleine waarschuwing geven.

Fijn MP, dat je meisje weer haar oude ikje is! :)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100870326
Wat fijn dat ze weer de oude is MP
En helaas geen idee wat de aanslag betreft.

Had ook gezocht naar peuterdansen, maar helaas zit de enige plek waar ze dat doen vol -O-

En Oeke, hij zit toch nog netjes rond het gemiddelde, dus lijkt me helemaal prima ;)
pi_100870349
oeke http://www.thelittlegym-e(...)/peutergym-amsterdam
wel pas vanaf 3 jaar, maar misschien is het dan iets voor volgend jaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')