quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Ssserpente het volgende:
Tandjes.Geen idee hoeveel Lente nu nog moet. Ik dub tussen niks meer en nog vier kiezen.
Ik had me voorgenomen om noooooit te zeggen: "eerst je bord leegeten en dan mag je een ijsje!" Ik vind namelijk niet dat de hoofdmaaltijd een hindernisbaan naar het toetje moet worden. Maar vanavond, toen Lente 'IJS! riep, floepte het er zomaar ineens uit! "Eerst je bordje leegeten, dan mag je een ijsje", hoorde ik mezelf zeggen. Ik had er meteen spijt van.
Maar wat doet die tuttebel? Die schept in een keer de hele onhoud van d'r bord naar binnen, gooit d'r lege bord op tafel en zegt: "OP! Nu IJS!"
Mooi, dan hoef ik niet meer te bellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb de huisarts gebeld. Er heerst een virus met (je raad het al) diarree en braken. Kan een weekje duren, dus nog 2 dagen
Trix, kun je niet kijken of je ipv zo'n huisje een soort garage voor over de tafel kunt maken? Met een mooie parkeerplaats voor een auto (zijn wheeleybug)?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef Incantrix het volgende:
Saffier en Ylana!Alweer een jaar, wow! Enorm gefeliciteerd en heel welkom hier
![]()
![]()
Lente, hahaha, lekker wijf
Euhm.. Hoi?![]()
Asy, beterschap voor je manneke![]()
Karin, moeilijke.. Hij houdt erg van auto's he? Misschien een simpele op afstand bestuurbaar auto'tje ofzo? Een racebaan? Of een treinbaan? Offeh, tjemig.. Ik wilde voor Stef's verjaardag eigenlijk een soort speelhuis gaan maken (BE heeft er een tijd geleden eentje gekocht, zo'n handgemaakt ding van vilt, súperleuk, en dat kun je dan over je tafel hangen), maar we denken uiteindelijk dat we hem blijer maken met iets dat met auto's te maken heeft. We zaten zelf dus aan een garage ofzo, of een little people-bus of iets.
Haha, dat kan ook best idd! Nu kun je bij die dame die die huisjes maakt ook patronen kopen, dus ik had bedacht dat ik dan zelf zo'n huisje ging maken als long-term projectquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:13 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Trix, kun je niet kijken of je ipv zo'n huisje een soort garage voor over de tafel kunt maken? Met een mooie parkeerplaats voor een auto (zijn wheeleybug)?
Beterschap voor de spuitluiers onder ons met kapotte billetjes...
hihi lekker dingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Ssserpente het volgende:
Tandjes.Geen idee hoeveel Lente nu nog moet. Ik dub tussen niks meer en nog vier kiezen.
Ik had me voorgenomen om noooooit te zeggen: "eerst je bord leegeten en dan mag je een ijsje!" Ik vind namelijk niet dat de hoofdmaaltijd een hindernisbaan naar het toetje moet worden. Maar vanavond, toen Lente 'IJS! riep, floepte het er zomaar ineens uit! "Eerst je bordje leegeten, dan mag je een ijsje", hoorde ik mezelf zeggen. Ik had er meteen spijt van.
Maar wat doet die tuttebel? Die schept in een keer de hele onhoud van d'r bord naar binnen, gooit d'r lege bord op tafel en zegt: "OP! Nu IJS!"
ja buumquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben heul nie vatbaar voor puppie-ogenBuum, die wel.
![]()
Over die hindernisbaan naar een toetje: ik hikte tegen hetzelfde aan. Maar toch, je wil ook niet dat ze de toet als hoofdmaaltijd gaan zien... Dus ben ik het gaan benaderen als koek en snoep. als extra. maar als je dus genoeg hebt van je warm hoef je geen extra...
Dat eten uit de mond sparen om snel bij de toet/iets anders wensbaars te zijn vond ik ook niet ideaal.
hahaha ja achja, zelfs (of juist?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
hij is ook niks gewend die man. zeker geen schattige dreumesmeisjes met wapperwimpers en smeltlach
Ook ik vind een toetje een bonus op de maaltijd. Ik hoorde een keer van een kennis wiens dochter koemelkallergie had als klein kind en daarna nooit vla/yoghurt wilde eten. Toen ze een keer ergens was te logeren moest ze verplicht haar vla opeten want dat hoort bij de maaltijd. Ze kreeg niets behalve water als haar vla niet op was, 't Arme kind is na 24 uur gezwicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben heul nie vatbaar voor puppie-ogenBuum, die wel.
![]()
Over die hindernisbaan naar een toetje: ik hikte tegen hetzelfde aan. Maar toch, je wil ook niet dat ze de toet als hoofdmaaltijd gaan zien... Dus ben ik het gaan benaderen als koek en snoep. als extra. maar als je dus genoeg hebt van je warm hoef je geen extra...
Dat eten uit de mond sparen om snel bij de toet/iets anders wensbaars te zijn vond ik ook niet ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |