abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100818657
tandjesleed --> tsjek ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:40:11 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100818676
Saffier en Ylana, van harte gefeliciteerd! *O*

Ik heb de huisarts gebeld. Er heerst een virus met (je raad het al) diarree en braken. Kan een weekje duren, dus nog 2 dagen ;)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:43:44 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100818860
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Ssserpente het volgende:
Tandjes. ;) Geen idee hoeveel Lente nu nog moet. Ik dub tussen niks meer en nog vier kiezen. :')

Ik had me voorgenomen om noooooit te zeggen: "eerst je bord leegeten en dan mag je een ijsje!" Ik vind namelijk niet dat de hoofdmaaltijd een hindernisbaan naar het toetje moet worden. Maar vanavond, toen Lente 'IJS! riep, floepte het er zomaar ineens uit! "Eerst je bordje leegeten, dan mag je een ijsje", hoorde ik mezelf zeggen. Ik had er meteen spijt van.

Maar wat doet die tuttebel? Die schept in een keer de hele onhoud van d'r bord naar binnen, gooit d'r lege bord op tafel en zegt: "OP! Nu IJS!"

:o
_O-
pi_100819017
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef Asyniur het volgende:

Ik heb de huisarts gebeld. Er heerst een virus met (je raad het al) diarree en braken. Kan een weekje duren, dus nog 2 dagen ;)
Mooi, dan hoef ik niet meer te bellen ;)

Saffier gefeliciteerd!!

:D die Lente!!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:04:32 #255
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100819973
Saffier en Ylana! :o Alweer een jaar, wow! Enorm gefeliciteerd en heel welkom hier *O* :*

Lente, hahaha, lekker wijf :D

Euhm.. Hoi? :W

Asy, beterschap voor je manneke :* :*

Karin, moeilijke.. Hij houdt erg van auto's he? Misschien een simpele op afstand bestuurbaar auto'tje ofzo? Een racebaan? Of een treinbaan? Offeh, tjemig.. Ik wilde voor Stef's verjaardag eigenlijk een soort speelhuis gaan maken (BE heeft er een tijd geleden eentje gekocht, zo'n handgemaakt ding van vilt, súperleuk, en dat kun je dan over je tafel hangen), maar we denken uiteindelijk dat we hem blijer maken met iets dat met auto's te maken heeft. We zaten zelf dus aan een garage ofzo, of een little people-bus of iets.
3!
pi_100820478
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef Incantrix het volgende:
Saffier en Ylana! :o Alweer een jaar, wow! Enorm gefeliciteerd en heel welkom hier *O* :*

Lente, hahaha, lekker wijf :D

Euhm.. Hoi? :W

Asy, beterschap voor je manneke :* :*

Karin, moeilijke.. Hij houdt erg van auto's he? Misschien een simpele op afstand bestuurbaar auto'tje ofzo? Een racebaan? Of een treinbaan? Offeh, tjemig.. Ik wilde voor Stef's verjaardag eigenlijk een soort speelhuis gaan maken (BE heeft er een tijd geleden eentje gekocht, zo'n handgemaakt ding van vilt, súperleuk, en dat kun je dan over je tafel hangen), maar we denken uiteindelijk dat we hem blijer maken met iets dat met auto's te maken heeft. We zaten zelf dus aan een garage ofzo, of een little people-bus of iets.
Trix, kun je niet kijken of je ipv zo'n huisje een soort garage voor over de tafel kunt maken? Met een mooie parkeerplaats voor een auto (zijn wheeleybug)?

Beterschap voor de spuitluiers onder ons met kapotte billetjes... :*
pi_100820742
*O* Ylana gefliciteerd! *O*
Saffier, Lautie en Tobias ook gefeli uiteraard!! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:18:55 #258
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100820786
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:13 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Trix, kun je niet kijken of je ipv zo'n huisje een soort garage voor over de tafel kunt maken? Met een mooie parkeerplaats voor een auto (zijn wheeleybug)?

Beterschap voor de spuitluiers onder ons met kapotte billetjes... :*
Haha, dat kan ook best idd! Nu kun je bij die dame die die huisjes maakt ook patronen kopen, dus ik had bedacht dat ik dan zelf zo'n huisje ging maken als long-term project ;)
3!
pi_100821626
ik las en zag waterpokken, beterschap :*

wat fijn dat er plaats is voor driekus bij de peuters *G*

dan nog een hoop tandjesleed :* wij doen mee, de laatste tand is aan het doorkomen dan nog wachten op de achterste 4 kiezen

Ylana jarig *G* gefeliciteerd :*

en emma wat ga je goed *G* :*

lente.... kleine dondersteen bord in ieder geval goed leeg gegeten, hopelijk smaaktje je ijs daarna ook lekker!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:40:26 #260
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_100825214
Thomas heeft al een paar dagen af en aan wat verhoging. Ik hoop maar dat het tandjes zijn ofzo, en niet Asy's enge supervirus. Dakenneweniehebbe, met het verjaardagsfeest in zicht.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:25:08 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100828030
Nou ja Ssserpente dan weet je in elk geval dat je invloed hebt op d'r :+
Lente ik zou ook alles doen voor een lekker ijsje hoor :9

Asy "fijn"dat het heerst en dat jullie er weer bijna vanaf moeten zijn ;)
Thomas nu niet ziek worden hoor anders moet mama straks alleen maar luiers luierdoekjes en potjes en toiletverkleinders vragen voor je verjaardag ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100829046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Ssserpente het volgende:
Tandjes. ;) Geen idee hoeveel Lente nu nog moet. Ik dub tussen niks meer en nog vier kiezen. :')

Ik had me voorgenomen om noooooit te zeggen: "eerst je bord leegeten en dan mag je een ijsje!" Ik vind namelijk niet dat de hoofdmaaltijd een hindernisbaan naar het toetje moet worden. Maar vanavond, toen Lente 'IJS! riep, floepte het er zomaar ineens uit! "Eerst je bordje leegeten, dan mag je een ijsje", hoorde ik mezelf zeggen. Ik had er meteen spijt van.

Maar wat doet die tuttebel? Die schept in een keer de hele onhoud van d'r bord naar binnen, gooit d'r lege bord op tafel en zegt: "OP! Nu IJS!"

:o
hihi lekker ding :D O+

doet mijnes ook :')

en bij ons tegen de vriezer gaan hangen en bedelen. Krijgt ze van ons geen ijsje dan gaat ze bij de buurvrouw tegen de vriezer hangen en bedelen. :X dat hebben we dus maar wel heel snel de kop in gedrukt want dat wil ik echt niet hebben... bedelen bij mij is 1 ding, bedelen bij de buurvrouw is een stap te ver.
Nadeel voor ons, de buuf is uiterst gevoelig voor dr puppie-ogen-blik :') en gelijk ook de reden waarom ze bedelt, het is uiterst effectief. We hebben dus ook maar aan de buurvrouw gevraagd om niet teveel in te gaan op gebedel.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:43:59 #263
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100829163
puppie ogen O+
Wat een stel deugnieten hebben jullie toch ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100829331
He Huup :D jij hier? :P
Ik zeg nog steeds Huup tegen R. Als ik het over je heb :')

Lente, geweldig :D
Ik denk dat we zulke acties nog met Mette gaan meemaken, ze heeft een vergaande obsessie met ijs namelijk. Terwijl we helemaal niet vaak ijs eten.
Ik heb er nog wel leuke filmpjes van.

Voor de rest.. Ik moet echt even bijlezen :@

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 16-08-2011 23:18:33 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:47:38 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_100829408
ik ben heul nie vatbaar voor puppie-ogen }:| Buum, die wel. :P

Over die hindernisbaan naar een toetje: ik hikte tegen hetzelfde aan. Maar toch, je wil ook niet dat ze de toet als hoofdmaaltijd gaan zien... Dus ben ik het gaan benaderen als koek en snoep. als extra. maar als je dus genoeg hebt van je warm hoef je geen extra...

Dat eten uit de mond sparen om snel bij de toet/iets anders wensbaars te zijn vond ik ook niet ideaal.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_100829707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:

Over die hindernisbaan naar een toetje: ik hikte tegen hetzelfde aan. Maar toch, je wil ook niet dat ze de toet als hoofdmaaltijd gaan zien... Dus ben ik het gaan benaderen als koek en snoep. als extra. maar als je dus genoeg hebt van je warm hoef je geen extra...

Dat eten uit de mond sparen om snel bij de toet/iets anders wensbaars te zijn vond ik ook niet ideaal.
ja buum :D hihi, dat was wat O+

wicks :D :W
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:58:33 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_100830070
hij is ook niks gewend die man. zeker geen schattige dreumesmeisjes met wapperwimpers en smeltlach
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_100832424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
hij is ook niks gewend die man. zeker geen schattige dreumesmeisjes met wapperwimpers en smeltlach
hahaha ja achja, zelfs (of juist? :P) dr eigen paps is er uiterst gevoelig voor dus het ligt niet aan hem :+
ik ben er zelf iets minder gevoelig voor. Ik zie mn meisje graag blij en vrolijk maar soms mag iets gewoon niet, ook niet als je mama aaaaaah mama zegt terwijl je een knuffel komt geven :P ik merk dat B. daar toch gevoeliger voor is :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_100832804
R. Is daar ook heel gevoelig voor. Maar ik leer hem nu toch echt dat hij niet aan toe moet geven. Hij heeft het er soms echt moeilijk mee :D
pi_100833160
hahaha :D die arme mannen met dochters van ons O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_100833657
En dan krijgen we er nog 1 :D

Ik stond vandaag wel weer versteld van dat ze zoveel begrijpt.

Ik had haar bij het kdv opgehaald en ze kwam thuis en ging gelijk muiten in de keuken op zoek naar voedsel. Ze vond uiteindelijk kroepoek in de la. Hoop gezeur en geschreeuw. Ik haar verteld dat ze dat pas mocht als papa thuis was want we gingen rijst eten. Ze accepteerde het en legde netjes de zak terug en deed de la dicht :o ik was best trots op haar.
Vervolgens ging haar zoektocht wel door en zag ze de courgettesoep die ik had gemaakt voor morgen... Dat wilde ze niet accepteren dat ze daar een dag op moest gaan wachten :') toen ben ik wel gezwicht voor haar gekrijs (niks geen puppie ogen.. Alleen brute herrie kwam eruit).
  woensdag 17 augustus 2011 @ 00:08:30 #272
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100833967
:') Heerlijk al die ijs, en voedsel-muit verhalen..
Ik ben razend benieuwd hoe dat straks hier gaat

Hier een meisje in opperste vrolijkheid... totdat ze eten gezien heeft.. ;)
Dan gaat het dak eraf totdat haar mondje gevuld is...
Hier dus regelmatig in bochten wringen om het eten zo lang mogelijk uit het zicht te houden..
Kookboek doet hier nu ook regelmatig als dienst om een stukkie fruit achter te schillen :+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_100834054
och prul hahaha brute herrie :D

ja eten voor het eten. B. en ik hebben onderling de afspraak dat als ze groente of fruit wil voor het eten omdat ze al honger heeft dat het dan okay is, maar dingen als ijs, snoep of koek of weet ik veel voordat we gaan eten wil ik niet, dat schiet niet op :P

En dat begrijpen is leuk ja O+ hier ook, tomaatje gekregen in de supermarkt, uitgelegd dat ze hem alleen vast mocht houden, nog niet eten want we moesten eerst betalen. En dat deed ze zowaar :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_100834368
Reilain, wij hadden hetzelfde probleem. Koken lukte dan ook echt niet meer. Uiteindelijk heb ik haar het begrip 'koken' geleerd. Dus dat het tijd kost en dat je handelingen moet doen voordat je iets kan eten.
We hebben een klein keukentje voor haar gekocht en sindsdien gaat het weer helemaal goed. Ze gaat dan ook staan koken als ik bezig ben, echt super schattig.
Maar als ze echt honger heeft......

Ook bereid ik vaak al een hoop voor als ze haar dutje doet. Alles snijden bijvoorbeeld.
Ik voel me net een efficiënte huisvrouw als ik dit zo typ, maar ik ben alles behalve dat :')
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:35:15 #275
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100842673
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:

Ook ik vind een toetje een bonus op de maaltijd. Ik hoorde een keer van een kennis wiens dochter koemelkallergie had als klein kind en daarna nooit vla/yoghurt wilde eten. Toen ze een keer ergens was te logeren moest ze verplicht haar vla opeten want dat hoort bij de maaltijd. Ze kreeg niets behalve water als haar vla niet op was, 't Arme kind is na 24 uur gezwicht.
edit: Ze was over haar allergie heengegroeid

Ik ben blij met mn goede eter! Als ik bedenk hoe het vroeger bij ons thuis aan tafel ging :X

Wij gaan op verjaardag bij L van Freecell!

[ Bericht 1% gewijzigd door pessie op 17-08-2011 09:44:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')