Klagen over afval op een festivalquote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:48 schreef kmaestro het volgende:
Misschien dat iemand het mij kan uitleggen...
Afgelopen weekend op Solar Weekend Festival: altijd liggen die pispakken helemaal vol met bekertjes en andere zooi, waardoor je pis nauwelijks wegloopt of vol opspettert...
Waarom doen mensen dat? Heb je dan geen greintje fatsoen? Vind je het zelf niet bloedirritant als je weer eens moet pissen en er liggen weer 4 met pis gevulde bekertjes onder je?
En al zou je dat niet irritant vinden: leg dan eens uit wat er zo grappig is, dat je ze maar daarin laat flikkeren
Wat ben jij een kutuser.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klagen over afval op een festivalHet is geen Disneyland
Alsof jij daar last van zou hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 07:54 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutuser.
Terechte klacht. Afval op een festival is geen probleem, maar die bekertjes zijn in de pisbakken goed hinderlijk.
Vaak is het daar schoner, dus eigenlijk heel hygiënisch bekeken van de mispoeperquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:01 schreef Pipo1234 het volgende:
Herkenbaar. Daarom droeg ik altijd kisten op festivals... dan liep de pis tenminste niet in je schoenen...
Je hebt nog een overtreffende trap trouwens... Mensen die naast de plee schijten in plaats van er in. Hoe dronken moet je dan wel niet zijn ... ?
www.spatiegebruik.nlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:15 schreef pl4kkie het volgende:
Ik draag altijd kap laarzen als ik moet pissen
Maw: stelletje luie varkens dus. Vaak is het bij dat soort thuis ook niet al te netjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:58 schreef PeZu het volgende:
je loopt met een biertje naar binnen om te pissen, biertje is op, hee grote bak , tadaa
Scherp.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Is dat een pak met een ingebouwd reservoir ofzo?.
goed vergelijk jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maw: stelletje luie varkens dus. Vaak is het bij dat soort thuis ook niet al te netjes.
Ik vind van wel. Als je netjes bent opgevoed neem je je bier niet eens mee naar zo'n pishok.quote:
ik drink het altijd op voordat ik ga pissen. Gaat wat makkelijker dan met een bekertje in je hand.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Als je netjes bent opgevoed neem je je bier niet eens mee naar zo'n pishok.
ja je hebt helemaal gelijk jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Als je netjes bent opgevoed neem je je bier niet eens mee naar zo'n pishok.
Dit dus. Lekker handig ook, met een bekertje bier gaan pissen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ik drink het altijd op voordat ik ga pissen. Gaat wat makkelijker dan met een bekertje in je hand.
1 hand pissen, 1 hand drinken kan makkelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit dus. Lekker handig ook, met een bekertje bier gaan pissen.Kom je daar aan bij die pisbak, je kunt nergens je bier neerzetten, dus dat drink je op, om vervolgens te gaan pissen.
Laat dat nou net de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit dus. Lekker handig ook, met een bekertje bier gaan pissen.Kom je daar aan bij die pisbak, je kunt nergens je bier neerzetten, dus dat drink je op, om vervolgens te gaan pissen.
Dat gaat ook prima, maar dan moet je wel een broek met een rits hebben, niet met knopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 hand pissen, 1 hand drinken kan makkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |