Ah nu je het zegtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit nummer gebruikt Stenders toch ook als achtergrondmuziekje in z'n eigen show? Hoe heet het?
Maar nu weet ik nog niet hoe het nummer heetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:19 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ah nu je het zegtDat was die intro tune bij Eetvermaak
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:25 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hmm... gereleased in 2011, dus hier komt die jingle niet vandaan.
quote:The song was sampled from a Isaac Hayes (band) song called Ike's Rap 2. It also contains a female vocal refrain reminiscent of the chorus of Glory Box by Portishead, which samples the same song.
Die beat erachter is zo lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:41 schreef alors het volgende:
when you leeeeaaaaa-----eeeeeeaaaveeeee x1000, liedje in een notendop
Als Rob een zeikplaat wil spammen, dan gáát Rob een zeikplaat spammen. Hij mag dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:37 schreef alors het volgende:
Kap eens met het spammen van die zeikplaat Rob
ik had t niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als Rob een zeikplaat wil spammen, dan gáát Rob een zeikplaat spammen. Hij mag dat.
al voel ik em niet echt eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik had t niet beter kunnen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |