Waar kan je dat zien?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:59 schreef Asap het volgende:
Alweer 16 punten deze maand, ik zie dat ik in de totaalstand Scanman ingehaald hebEn bijna Twentemeisje en Gorro.
Geef eens een bloemlezing.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welke verhalen? Er zijn zoveel verhalen over scanman.
Die drie heb ik afgelopen maand ingehaald, met Flitspaal erbij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:59 schreef Asap het volgende:
Alweer 16 punten deze maand, ik zie dat ik in de totaalstand Scanman ingehaald hebEn bijna Twentemeisje en Gorro.
Tsss...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die drie heb ik afgelopen maand ingehaald, met Flitspaal erbij.
Edit: en volgens mij jou ook.![]()
Precies weet ik niet, ik zag regelmatig in topics verwijzingen naar problemen met scanman (bijvoorbeeld verwijzingen naar gedoe met scanman, vervelende situaties, maar nooit iets concreet")quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welke verhalen? Er zijn zoveel verhalen over scanman.
Na Gorro gaat het nog wel lang duren voordat ik de volgende in zicht heb... Lonewolf, dan nog ongeveer 70 punten erbij halen...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die drie heb ik afgelopen maand ingehaald, met Flitspaal erbij.
Edit: en volgens mij jou ook.![]()
Ik ken hem alleen van zijn naaktfoto topics uit oa Big Brotherquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:32 schreef Asap het volgende:
[..]
Precies weet ik niet, ik zag regelmatig in topics verwijzingen naar problemen met scanman (bijvoorbeeld verwijzingen naar gedoe met scanman, vervelende situaties, maar nooit iets concreet")
Ik ken hem alleen als actief lid op ons forum die volgens mij wel veel wist over films, maar voor de rest weet ik eigenlijk weinig (eigenlijk ook niet boeiend, maar was toch nieuwsgierig toen ik zijn naam weer zag)
Da's nog een werkje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef Patch het volgende:
voor de verhalen rondom scanman, kan men gewoon de topics doorlezen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind de creativiteit erg te waarderen en het is ook weer een keer wat anders, maar het heeft natuurlijk weinig te maken met Movie Trivia, al die Paint-vragen...
Klopt. Maar het is zo leuk...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind de creativiteit erg te waarderen en het is ook weer een keer wat anders, maar het heeft natuurlijk weinig te maken met Movie Trivia, al die Paint-vragen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Ik vrees eerlijk gezegd dat dat geen succes gaat worden, dat haalt de lol er vanaf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien een ideetje voor een apart topic?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is zo leuk...Bovendien heeft Gil het wel voor elkaar gekregen een paintvraag fout te beantwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bovendien heeft Gil het wel voor elkaar gekregen een paintvraag fout te beantwoorden
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat was mijn volgende strategiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Patch het volgende:
Tenzij de vraagsteller een scene zelf paint met de vraag van: 'welke film?' ofzoiets...
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende strategie
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:02 schreef Patch het volgende:
Tenzij de vraagsteller een scene zelf paint met de vraag van: 'welke film?' ofzoiets...
Dan heb je nog geluk gehad. Eerder was het neongepixeleerd etc.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:20 schreef DragonFodder het volgende:
Wyccie, ik krijg koppijn van je plaatje
Jazekerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk gehad. Eerder was het neongepixeleerd etc.
Ben het even kwijt, maar was jij nou al helemaal getrouwd en zo?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet veranderd.
Dat snapte ik, maar ik snapte de grap nietquote:
Potatoes geen gerecht, mars wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef DragonFodder het volgende:
Hij bedoelt duidelijk gerechten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:43 schreef DragonFodder het volgende:
Da's grappig, ik vind je meestal wel grappig eigenlijk
Sorry.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef Robby87 het volgende:
Ik snap de grap ook niet, of het moet een inside-joke zijn.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef Baszh het volgende:
[..]
Potatoes geen gerecht, mars wel?
Jij moet iets aan je voeding doen DF !
dan is het logischer, maar waarom is tomaten dan wel goed?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
In mijn hoofd is het allemaal heel logisch hoor. Zie het een ander alleen maar eens uit te leggen...
Als ik er een term aan moet geven, dan zou het 'bewerkt voedselproduct' zijn.
Tomaten had ik afgekeurd, maar Fried Green Tomatoes is inderdaad een gerecht en dus bewerktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef Baszh het volgende:
[..]
dan is het logischer, maar waarom is tomaten dan wel goed?
Maar zo wordt het niet gegeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:57 schreef Baszh het volgende:
De aardappel is een wortelknol en kan dus als groente beschouwd worden
Tomaten zijn ook bewerkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tomaten had ik afgekeurd, maar Fried Green Tomatoes is inderdaad een gerecht en dus bewerkt
Ehm, wat fruit is of groente is nogal triviaal, is geen eenduidig onderscheid ik te makenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar zo wordt het niet gegeten.
En tomaat is fruit.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef Baszh het volgende:
Ehm, wat fruit is of groente is nogal triviaal, is geen eenduidig onderscheid ik te maken
Maar het heeft iets met zaadjes-pitjes te maken.quote:Verschil tussen groente en fruit
Zie Verschil tussen groente en fruit voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
Het verschil tussen groente en fruit is tamelijk vaag. Men is het er bijvoorbeeld niet over eens of tomaten en komkommers groente dan wel fruit zijn. Het wordt bekeken vanuit de volgende standpunten:
Culinair
Tuinbouwkundig
Biologisch
Cultureel
Ik heb 0 verstand van koken, wel wat van planten, dus als je ermee kookt noem je het een groente culinair gezien?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:04 schreef wyccie het volgende:
Ik vind tomaat en komkommer allebei, want je eet ze zowel warm als koud. Al geloof ik dat er maar zelden gekookt wordt met komkommer.
Wat is dit nou weer, hoe kan iets morgen begonnen zijn in verleden tijdquote:Tomorrow, when the war began
Het is meer een "new"klank, als in pneumonia.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
Zo zou ik het voor mezelf een beetje duidelijk maken, maar eigenlijk heb ik dat onderscheid niet per se nodig.
Ben jij bioloog/boer/...?
Trouwens, ben een Engelse tekst aan het lezen, maar als ik 'dyspnea' zeg, zeg ik Disney.![]()
Oh... hoor nu dat het gewoon als e-a wordt uitgesproken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
Het is meer een "new"klank, als in pneumonia.
Engelse, medische teksten gaan zo af en toe wel eens over dyspnea.quote:
Mits opengesneden, inderdaad.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:40 schreef wyccie het volgende:
Over vruchten gesproken, vijgen vind ik mooi.
[ afbeelding ]
Dadelsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:
Mmmm![]()
Morgen maar even langs de groenteboer voor wat vijgen, dadels en fruitsappen.
Dat klinkt wel heel erg bioverantwoord.
Nogal ja, de afgelopen vijfenhalf uur nog maar twee vragen gesteld...quote:
Is een ideequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je kan bij de start van oude toernooien beter al die genomineerden uit je hoofd leren
Klopt, maar ook niet bekend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Is een idee
De film heeft 12.729 votes dus onbekend mag je hem zeker niet noemen
Dat had ik wel in mijn hoofd zitten jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Of doen we daar niet meer aan sinds die discussie
Dat was sowieso nooit op jou van toepassing.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat had ik wel in mijn hoofd zitten ja
Blijkt weer een groot succes dat wachten op iemand die het wel weetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat had ik wel in mijn hoofd zitten ja
Indd..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Blijkt weer een groot succes dat wachten op iemand die het wel weet
Inderdaad. Ik snap dat vragen niet voorgekauwd dienen te worden, maar een beetje vaart kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Blijkt weer een groot succes dat wachten op iemand die het wel weet
Wat fel, dat ben ik niet gewend van je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een vuile streek.
Wat mij betreft mag dat punt ingetrokken worden.
Oh joh, ik had nog veel ergere dingen willen roepen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:04 schreef Gillingham het volgende:
Wat fel, dat ben ik niet gewend van je.![]()
Afgezien van het feit dat je gelijk hebt.
Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh joh, ik had nog veel ergere dingen willen roepen.
Ik heb er een hekel aan.
Klopt. Maar hij is nieuw, ik ga er maar even van uit dat het daar aan ligt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:15 schreef Sands het volgende:
Hij had minstens nog een vraag kunnen plaatsen...
Hij heeft vaker meegespeeld, op dezelfde manier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:18 schreef Gillingham het volgende:
Klopt. Maar hij is nieuw, ik ga er maar even van uit dat het daar aan ligt.
Wat doet Mainport in FMT op een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:17 schreef Mainport het volgende:
Sommige mensen nemen dit spelletje echt veel te serieus
Geen leven hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat doet Mainport in FMT op een zaterdagavond?
Net als onsquote:
Ik heb me anders zojuist prima vermaakt door gewoon op de PC oude foto's door te spitten.quote:
Oh god, dat klinkt me toch suf...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb me anders zojuist prima vermaakt door gewoon op de PC oude foto's door te spitten.
Honderden debiele foto's, één leuk filmpje.![]()
Ben bezig om voor 2 vriendinnen een collage van onze vriendschap te maken. Voortaan vaker camera mee, en vooral ook gebruiken.
Waarom?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb me anders zojuist prima vermaakt door gewoon op de PC oude foto's door te spitten.
Honderden debiele foto's, één leuk filmpje.![]()
Ben bezig om voor 2 vriendinnen een collage van onze vriendschap te maken. Voortaan vaker camera mee, en vooral ook gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |