Stroboscoop zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan was ik in verwarring met iets anders.
Met dom ^quote:
Geen idee waarom ze toen ineens flipte...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
oow, terug na haar zwangerschap of was het ook alweer.
dude, hej zo weinig te doen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker kijkt Paris Hilton's BFF...
niet raar dat ze chagrijnig wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als maagd de menopauze in... epic...
Dag Ladyquote:
Altijd goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zo, nieuwe olie voor de 16-klepper
dat zijn dure kutmomentjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Altijd goed![]()
Ik had godverdegodver een moment van oplettendheid woensdagochtend met m'n zieke slaapharzes.
[ afbeelding ]
Ja ze moet sowieso naar de schadehersteller dus hopen dat dit ook wat opgelapt kan worden voor weinig. Anders hopen dat ik 1 nieuwe velg kan vinden.quote:
Das nie handig jonguh!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Altijd goed![]()
Ik had godverdegodver een moment van oplettendheid woensdagochtend met m'n zieke slaapharzes.
[ afbeelding ]
Ja moet ff zien hoe ik 't doe. Wel kutquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Das nie handig jonguh!
Anders ff naar de velgendokter als ie niet meer gemaakt kan worden..
Dat je het voor elkaar krijgt om met die snelheid met je wiel langs de stoep te gaan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja moet ff zien hoe ik 't doe. Wel kut![]()
Bots zo met 60 langs de stoep. Kon wel huilen. Gelukkig velg niet krom ofzo.
heb het onderweg gevolgd via FCT radio.quote:
Voor de veranderingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens buienradar krijgen we een shitload aan regen
Selma. daarom speciaal voor jouquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net terug van de Shamrock. Wat een schijtmuziek.
U2Soul en funk
Kan welquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je had het filmpje al een keer eerder gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |