Ha rooiequote:
Ik wa, ie?quote:
ja wel best 14.gifquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah wa goed he, ben btje verbrand
Daarzo?
joah, een ledje wordt niet zo warmquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, een ledje wordt niet zo warm
Pas de hele zomerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:22 schreef Mdrop het volgende:
Joodels, wat een graftakken weer ook!
daar gaat mn dagje in de tuin aan het werk. alweer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:22 schreef Mdrop het volgende:
Joodels, wat een graftakken weer ook!
Heb het met je te doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar toen moest ik werken, nu heb ik welgeteld 7 dagen vakantie.
Vanmiddag de auto in de was zetten enz., tenminste dat was de planning maar dat gaat ook niet heel lekker met dit weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:24 schreef Under_Score het volgende:
daar gaat mn dagje in de tuin aan het werk. alweer.
Ja ik heb het er maar moeilijk meequote:
ik ben niet anders gewend. volgens mij hebben we maar 1 of 2 mooie dagen gehad sinds juni.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens buienradar krijgen we een shitload aan regen
Ja, klopt wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:34 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ben niet anders gewend. volgens mij hebben we maar 1 of 2 mooie dagen gehad sinds juni.
Het begon met regen, het was regen en eindigt met regen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:39 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n vakantie sluit dus wel in stijl af
zoietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het begon met regen, het was regen en eindigt met regen?
Zo'n knipperding?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb een oscilloscoop gekocht, tenminste die wordt als het goed is volgende week opgehaald
knipperding?quote:
Ooh, dan was ik in verwarring met iets anders.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
knipperding?
het is geen generator, alleen een meetinstrument.
[ afbeelding ]
waar je dit soort plaatjes mee zou kunnen zien:
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal een beetje raar. Microcontrollers, oscilloscopen... straks ga je ons nog vertellen dat je een ticket hebt voor de veerpont naar Ameland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb een oscilloscoop gekocht, tenminste die wordt als het goed is volgende week opgehaald
Whehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje raar. Microcontrollers, oscilloscopen... straks ga je ons nog vertellen dat je een ticket hebt voor de veerpont naar Ameland.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje raar. Microcontrollers, oscilloscopen... straks ga je ons nog vertellen dat je een ticket hebt voor de veerpont naar Ameland.
Jagers hé die beestenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De kat komt net thuis met een muis in z'n bek
De muis leefde tot 2 minuten geleden nog
nu nog een hond in actiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah ach, 't is de natuur.
Ik begreep 'm wel hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:31 schreef rulerofdeath het volgende:
weg kat.
achja, het is de natuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |