Wat stond daar?quote:
wat doej d'r dan ook zo vroeg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zeu..inmiddels al op t station. Niet menselijke tijd
hmm, das wel kutquote:
Weer aan het treinfappen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zeu..inmiddels al op t station. Niet menselijke tijd
zozo, aan het werk nog welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
@wouter, ben aan t werk in rijssen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Hallo!Wochenende!
Supermarktellende achter de rug!klinkt fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Hallo!Wochenende!
Supermarktellende achter de rug!ohja, ik had nog bier willen halen vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Bier muss sein!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:37 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ohja, ik had nog bier willen halen vandaag
jawohl!quote:
ik ben bruin met blauwe ogenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:26 schreef Gulmez het volgende:
zijn hier nog tukkerse allochtonen of allemaal blonde met blauwe ogen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rooie Zwartharige met groen/bruin/blauwe ogen hier
Verkracht 'm en gooi 'm daarna voor de IC van 21:47quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er zit bij de buren zo'n kleit kut kefhondje te blafffen
Goed plan, maarruh 21:47?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verkracht 'm en gooi 'm daarna voor de IC van 21:47
Aah dankjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, dan kan je je nog bijna een dag uitleven op het beest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |