Robin is een enor....quote:
Liggen op de bank.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alles goed daar? What ya doin'?
Ja, trailer was beterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
bad teacher, een beetje slappe film
Check.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is die Leonie ter Braak van RTV Oost een lekker wijf![]()
Geen koffie of sigaretje. Bah.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker hoor. Kopje koffie, sigaretje, As The World Turns...Ik moet nog 6 dagen...
Bik zequote:
hoe ging het bij de neuroloog?quote:
"We hebben niks gevonden"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe ging het bij de neuroloog?
Ah joh. Da's toch niet normaal meer. Knuffel van mij.quote:
Diep heerschend \m/quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net extreem heerschend zitten Generalsen met David btw \m/
5 potjes gespeeld, alles dik gewonnen (hij China, ik GLA)
Helaas is het in het ziekenhuis een doodnormaal antwoordquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ah joh. Da's toch niet normaal meer. Knuffel van mij.
Ben alweer naar huis gevlucht. Men wat een zootje daar maar wel gezellig.
I know. En Justin weet het ook dus Justin laat je verdomme niet afschepen!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helaas is het in het ziekenhuis een doodnormaal antwoord
Kan ik eindelijk muziek luisteren (pc had geen geluid zoals bekend) is deze clip niet mobiel beschikbaarquote:
Computer enzo?quote:
Gok dat jij het ook niet zo heel mooi vindtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk muziek luisteren (pc had geen geluid zoals bekend) is deze clip niet mobiel beschikbaar
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh ik lees: metal en rock..dat wil ik niet eens horen. thnx telefoon
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 02:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh ik lees: metal en rock..dat wil ik niet eens horen. thnx telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |