Oh.. Ik dacht dat ik commotie rook, maar dat zal de aangebrande gehaktbal van de onderburen zijn!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hey Daniel
Niks aan de hand hier.
net nog berehap op van waaijersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht dat ik commotie rook, maar dat zal de aangebrande gehaktbal van de onderburen zijn!
Geen Gerard meer?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
net nog berehap op van waaijers
Eens, maar helaas is ze weg bij Oost en is ze naar Talpa, en jawel achter de schermenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is die Leonie ter Braak van RTV Oost een lekker wijf![]()
ik wordtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, ik wordt nu ook wel erg benieuwd
Wat ben je hier andersquote:
Niets bijzonders, zijn tegenwoordig plastic strips om tussen tegels te doen, goedkopere en makkelijkere oplossing.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ken trouwens via-via iemand die alle voegen tussen de tegels in de achtertuin vol heeft gespoten met siliconkit.Misschien ook een optie voor jou?
quote:
bij WZV zit ie alleen maar de boel op te naaien?quote:
bad teacher, een beetje slappe filmquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niets bijzonders, zijn tegenwoordig plastic strips om tussen tegels te doen, goedkopere en makkelijkere oplossing..
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |