abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4812335
Wat is de manier ( behalve veel poetsen) om van gelige tanden af te komen?

Is dat witten bij de tandarts duur? Helpt het op de lange duur/

zaterdag 29 juni 2002 @ 20:13:51 #2
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_4812407
Ik heb ook gele tanden... maar niet van dat hele donker geel... beetje licht geel..

Mensen zeggen juist dat licht geel normaal en gezond is. Witte tanden is juist teken van slechte tanden...

Ik weet het allemaal niet...

Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zaterdag 29 juni 2002 @ 20:14:09 #3
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_4812414
Als je normaal altijd goed poetst ligt het er waarschijnlijk aan dat je doorzichtig glazuur hebt, in plaats van wit glazuur wat de meeste mensen hebben.

Het enige wat je zou kunnen doen is er wat van af te "slijpen" en er dan witte "hoesjes" omheen te laten zetten, maar dat is niet echt goed voor je tanden en heel duur.

heb het er wat te simpel neergezet, maar het idee is denk ik duidelijk

Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
  zaterdag 29 juni 2002 @ 20:15:42 #4
19804 Puntje
beware of crossing hippo
pi_4812432
Witten bij de tandarts wordt toch heel vaak afgeraden door de tandarts zelf.
Ik vond mijn tanden niet echt mooi wit. Ben er eens op gaan letten, maar bijna niemand heeft echt witte tanden.....

Drink niet teveel thee, rook niet...dat helpt al een heleboel.

pi_4812436
Volgens mij is poetsen of 'laten slijpen' ook de enige manier. Net zoals je blond of donder haar krijgt bij je geboorte, krijg je witte of gele tanden...
  zaterdag 29 juni 2002 @ 20:17:02 #6
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_4812445
Je hebt er bepaalde tandpasta voor (ik geloof dat het merk Rembrandt is), maar je kunt ook bij de tandarts een kuur ondergaan. Je krijgt dan gebitjes en daar moet je bepaald spul in doen.
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_4812495
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 20:15 schreef Puntje het volgende:
Witten bij de tandarts wordt toch heel vaak afgeraden door de tandarts zelf.
Ik vond mijn tanden niet echt mooi wit. Ben er eens op gaan letten, maar bijna niemand heeft echt witte tanden.....

Drink niet teveel thee, rook niet...dat helpt al een heleboel.

Ik rook niet, blow weleens. Thee drinken, hmm ik ben gek op thee en dr. pepper. Allebei natuurlijk superslecht.

Dus witten is geen idee? Hmm ik heb inderdaad wat lichtgele gloed over mijn tanden, niet erg charmant ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 29-06-2002 20:23]

pi_4812511
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 20:17 schreef ROEN het volgende:
Je hebt er bepaalde tandpasta voor (ik geloof dat het merk Rembrandt is), maar je kunt ook bij de tandarts een kuur ondergaan. Je krijgt dan gebitjes en daar moet je bepaald spul in doen.
Zou iemand na kunnen zoeken wat de merknaam is en waar je het kunt krijgen? Ik zit er niet heel erg mee, maar ik ga gewoon graag geheel verzorgd over straat. Ik vind het bij anderen ook niet charmant als ze gelige tanden ofzo hebben.
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2002 @ 20:23:29 #9
25682 2cv
Niet subtiel
pi_4812519
gele/gelige anden zijn harder en/of sterker en dus slijtvaster en dus ook gezonder (minder snel een gaatje er in). Je kan ze misschien laten bleken ofzo, maar ik weet niet wat dat met de sterkte/hardheid doet.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zaterdag 29 juni 2002 @ 20:29:22 #10
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_4812607
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 20:23 schreef Tranceptor het volgende:
Zou iemand na kunnen zoeken wat de merknaam is en waar je het kunt krijgen?
Hier staat iets over die tandpasta. Ik geloof dat je het kunt krijgen via je tandarts (bij de mijne iig wel).
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_4812633
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 20:29 schreef ROEN het volgende:

[..]

Hier staat iets over die tandpasta. Ik geloof dat je het kunt krijgen via je tandarts (bij de mijne iig wel).

Thnx

Staat inderdaad niks over waar je het kunt halen. Ik probeer het wel bij een apotheek, da, kruidvat soort winkel...

zaterdag 29 juni 2002 @ 20:39:33 #12
19804 Puntje
beware of crossing hippo
pi_4812735
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 20:22 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik rook niet, blow weleens. Thee drinken, hmm ik ben gek op thee en dr. pepper. Allebei natuurlijk superslecht.

Dus witten is geen idee? Hmm ik heb inderdaad wat lichtgele gloed over mijn tanden, niet erg charmant ofzo.

Vraag anders bij de tandarts eens wat die ervan vindt. Ik vond mijn tanden ook altijd heel geel. Maar toen liet de tandarts me als het ware zo'n kleurenstaal van tandkleuren zien en zie nu wel in dat het eigenlijk onzin is. Zo geel zijn mijn tanden niet en let er maar eens op bij andere mensen, veel mensen hebben gelige tanden. Als je op let zijn er heel veel mensen die veel gelere tanden hebben dan jij.
pi_4812753
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 20:39 schreef Puntje het volgende:

[..]

Vraag anders bij de tandarts eens wat die ervan vindt. Ik vond mijn tanden ook altijd heel geel. Maar toen liet de tandarts me als het ware zo'n kleurenstaal van tandkleuren zien en zie nu wel in dat het eigenlijk onzin is. Zo geel zijn mijn tanden niet en let er maar eens op bij andere mensen, veel mensen hebben gelige tanden. Als je op let zijn er heel veel mensen die veel gelere tanden hebben dan jij.

Hmm dat zou best wel eens waar kunnen zijn ja, maar goed ik vind uiterlijk gewoon belangrijk. Beetje ijdel ben ik wel...
pi_4812760
Poetsen met pesrl drops, iedere dag!
pi_4812868
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 20:41 schreef Conflict het volgende:
helpt dat echt, ik vind die reclames ZO fake!
pi_4812884
mijn tante zei eens dat je het gewoon voor het slapen gaat effe moet poetse met een beetje azijn, niet doorslikke, en lekker spoele daarna.... heb het nooit geprobeerd en ben het ook nog niet van plan....
pi_4812919
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 20:51 schreef wc-eend het volgende:
mijn tante zei eens dat je het gewoon voor het slapen gaat effe moet poetse met een beetje azijn, niet doorslikke, en lekker spoele daarna.... heb het nooit geprobeerd en ben het ook nog niet van plan....

Ik ook niet...
pi_4813026
Er is een verschil tussen gele tanden door aanleg of verkleurde tanden door aanslag.
Als het aanslag is van roken, koffie, thee, wijn of drop dan kun je dit best met een antirokerstanpasta verwijderen.
Heb je gewoon wat gele tanden van jezelf is er weinig anders aan te doen door te laten bleken bij je tandarts of er witte "hoesje" op te laten zetten.
Rembrant? tanpasta bleekt ook een beetje, maar dan moet je die tanpasta wel altijd blijven gebruiken, anders is het effect meteen weer weg.
De rembrand tanpasta is iig te koop bij de tandarts en anders kunnen ze hem wel vor je bestellen.
Kweet niet of die bij de etos ofzo te koop is.
Weet alleen wel dat die tandpasta zo'n 25 piek per tube kost (zal dus zo'n 12 euro zijn).
make love, not war
  zaterdag 29 juni 2002 @ 21:07:41 #19
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_4813072
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 20:41 schreef Conflict het volgende:
NEVER!!! NOOIT!!!! NIET DOEN!!!!

Perl Drops is een polijstpasta, waarmee je inderdaad aanslag kunt verwijderen, gebruik deze en dingen zoals smokers HOOGUIT eens per kwartaal, je slijpt namelijk gewoon een stukje van je glazuur, en das niet bevordelijk voor de kwaliteit van je tanden.

Natural whitening zoals die van prodent en anderen, zijn wel dagelijks te gebruiken

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_4813088
Ik gebruik colgate whitening en tandverzorgende kauwgom en het resultaat viel me laatst gewoon op, ze zijn echt witter geworden. Het duurde wel een paar maanden, maar goed.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_4813374
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 21:04 schreef Mika het volgende:
Er is een verschil tussen gele tanden door aanleg of verkleurde tanden door aanslag.
Als het aanslag is van roken, koffie, thee, wijn of drop dan kun je dit best met een antirokerstanpasta verwijderen.
Heb je gewoon wat gele tanden van jezelf is er weinig anders aan te doen door te laten bleken bij je tandarts of er witte "hoesje" op te laten zetten.
Rembrant? tanpasta bleekt ook een beetje, maar dan moet je die tanpasta wel altijd blijven gebruiken, anders is het effect meteen weer weg.
De rembrand tanpasta is iig te koop bij de tandarts en anders kunnen ze hem wel vor je bestellen.
Kweet niet of die bij de etos ofzo te koop is.
Weet alleen wel dat die tandpasta zo'n 25 piek per tube kost (zal dus zo'n 12 euro zijn).
Ik had een hele tijd terug tandpasta van een Duits merk, die werkte heel erg goed. Maar ik kan die tandpasta nergens meer vinden

Daar zat ook geen schuurmiddel in, dat is absoluut slecht voor je tanden. Ik heb al vaak genoeg de tandarts horen zeggen dat ik door cola en dergelijken bijna geen glazuur meer op mijn tanden heb om dat niet te gaan gebruiken.

pi_4813389
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 21:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

NEVER!!! NOOIT!!!! NIET DOEN!!!!

Perl Drops is een polijstpasta, waarmee je inderdaad aanslag kunt verwijderen, gebruik deze en dingen zoals smokers HOOGUIT eens per kwartaal, je slijpt namelijk gewoon een stukje van je glazuur, en das niet bevordelijk voor de kwaliteit van je tanden.

Natural whitening zoals die van prodent en anderen, zijn wel dagelijks te gebruiken

Dat is onzin, het wordt aangeraden voor dagelijks gebruik.

Smokers idd polijst je tanden maar pearl drops is anders.

pi_4814832
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 21:36 schreef Conflict het volgende:

Smokers idd polijst je tanden maar pearl drops is anders.

"Pearl Drops Toothpolish is the original and unique toothpolish brand"

Dat stond op http://www.pearldrops.com/product_info/index.asp .
"Tandenpolijst" dus

Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_4817040
Je tanden met zout water poetsen schijnt ook te helpen...
pi_4817320
quote:
Op zondag 30 juni 2002 08:42 schreef Dwergje het volgende:
Je tanden met zout water poetsen schijnt ook te helpen...
Dan kun je nog beter parodontax gebruiken.
Dat is een tandpasta met verschillende kruiden en (zee)zout.
Dus dat zou dan net zo goed moeten werken, maar volgend mij worden de tanden niet witter door ze met zout te poetsen, tenzij het dus gewoon aanslag is wat op je tanden zit.
make love, not war
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')