Is dat witten bij de tandarts duur? Helpt het op de lange duur/
Mensen zeggen juist dat licht geel normaal en gezond is. Witte tanden is juist teken van slechte tanden...
Ik weet het allemaal niet...
Het enige wat je zou kunnen doen is er wat van af te "slijpen" en er dan witte "hoesjes" omheen te laten zetten, maar dat is niet echt goed voor je tanden en heel duur.
heb het er wat te simpel neergezet, maar het idee is denk ik duidelijk
Drink niet teveel thee, rook niet...dat helpt al een heleboel.
quote:Ik rook niet, blow weleens. Thee drinken, hmm ik ben gek op thee en dr. pepper. Allebei natuurlijk superslecht.
Op zaterdag 29 juni 2002 20:15 schreef Puntje het volgende:
Witten bij de tandarts wordt toch heel vaak afgeraden door de tandarts zelf.
Ik vond mijn tanden niet echt mooi wit. Ben er eens op gaan letten, maar bijna niemand heeft echt witte tanden.....Drink niet teveel thee, rook niet...dat helpt al een heleboel.
Dus witten is geen idee? Hmm ik heb inderdaad wat lichtgele gloed over mijn tanden, niet erg charmant ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 29-06-2002 20:23]
quote:Zou iemand na kunnen zoeken wat de merknaam is en waar je het kunt krijgen? Ik zit er niet heel erg mee, maar ik ga gewoon graag geheel verzorgd over straat. Ik vind het bij anderen ook niet charmant als ze gelige tanden ofzo hebben.
Op zaterdag 29 juni 2002 20:17 schreef ROEN het volgende:
Je hebt er bepaalde tandpasta voor (ik geloof dat het merk Rembrandt is), maar je kunt ook bij de tandarts een kuur ondergaan. Je krijgt dan gebitjes en daar moet je bepaald spul in doen.
quote:Hier staat iets over die tandpasta. Ik geloof dat je het kunt krijgen via je tandarts (bij de mijne iig wel).
Op zaterdag 29 juni 2002 20:23 schreef Tranceptor het volgende:
Zou iemand na kunnen zoeken wat de merknaam is en waar je het kunt krijgen?
quote:Thnx
Op zaterdag 29 juni 2002 20:29 schreef ROEN het volgende:[..]
Hier staat iets over die tandpasta. Ik geloof dat je het kunt krijgen via je tandarts (bij de mijne iig wel).
Staat inderdaad niks over waar je het kunt halen. Ik probeer het wel bij een apotheek, da, kruidvat soort winkel...
quote:Vraag anders bij de tandarts eens wat die ervan vindt. Ik vond mijn tanden ook altijd heel geel. Maar toen liet de tandarts me als het ware zo'n kleurenstaal van tandkleuren zien en zie nu wel in dat het eigenlijk onzin is. Zo geel zijn mijn tanden niet en let er maar eens op bij andere mensen, veel mensen hebben gelige tanden. Als je op let zijn er heel veel mensen die veel gelere tanden hebben dan jij.
Op zaterdag 29 juni 2002 20:22 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik rook niet, blow weleens. Thee drinken, hmm ik ben gek op thee en dr. pepper. Allebei natuurlijk superslecht.
Dus witten is geen idee? Hmm ik heb inderdaad wat lichtgele gloed over mijn tanden, niet erg charmant ofzo.
quote:Hmm dat zou best wel eens waar kunnen zijn ja, maar goed ik vind uiterlijk gewoon belangrijk. Beetje ijdel ben ik wel...
Op zaterdag 29 juni 2002 20:39 schreef Puntje het volgende:[..]
Vraag anders bij de tandarts eens wat die ervan vindt. Ik vond mijn tanden ook altijd heel geel. Maar toen liet de tandarts me als het ware zo'n kleurenstaal van tandkleuren zien en zie nu wel in dat het eigenlijk onzin is. Zo geel zijn mijn tanden niet en let er maar eens op bij andere mensen, veel mensen hebben gelige tanden. Als je op let zijn er heel veel mensen die veel gelere tanden hebben dan jij.
quote:helpt dat echt, ik vind die reclames ZO fake!
Op zaterdag 29 juni 2002 20:41 schreef Conflict het volgende:
Poetsen met pesrl drops, iedere dag!
quote:Ik ook niet...
Op zaterdag 29 juni 2002 20:51 schreef wc-eend het volgende:
mijn tante zei eens dat je het gewoon voor het slapen gaat effe moet poetse met een beetje azijn, niet doorslikke, en lekker spoele daarna.... heb het nooit geprobeerd en ben het ook nog niet van plan....
quote:NEVER!!! NOOIT!!!! NIET DOEN!!!!
Op zaterdag 29 juni 2002 20:41 schreef Conflict het volgende:
Poetsen met pesrl drops, iedere dag!
Perl Drops is een polijstpasta, waarmee je inderdaad aanslag kunt verwijderen, gebruik deze en dingen zoals smokers HOOGUIT eens per kwartaal, je slijpt namelijk gewoon een stukje van je glazuur, en das niet bevordelijk voor de kwaliteit van je tanden.
Natural whitening zoals die van prodent en anderen, zijn wel dagelijks te gebruiken
quote:Ik had een hele tijd terug tandpasta van een Duits merk, die werkte heel erg goed. Maar ik kan die tandpasta nergens meer vinden
Op zaterdag 29 juni 2002 21:04 schreef Mika het volgende:
Er is een verschil tussen gele tanden door aanleg of verkleurde tanden door aanslag.
Als het aanslag is van roken, koffie, thee, wijn of drop dan kun je dit best met een antirokerstanpasta verwijderen.
Heb je gewoon wat gele tanden van jezelf is er weinig anders aan te doen door te laten bleken bij je tandarts of er witte "hoesje" op te laten zetten.
Rembrant? tanpasta bleekt ook een beetje, maar dan moet je die tanpasta wel altijd blijven gebruiken, anders is het effect meteen weer weg.
De rembrand tanpasta is iig te koop bij de tandarts en anders kunnen ze hem wel vor je bestellen.
Kweet niet of die bij de etos ofzo te koop is.
Weet alleen wel dat die tandpasta zo'n 25 piek per tube kost (zal dus zo'n 12 euro zijn).
Daar zat ook geen schuurmiddel in, dat is absoluut slecht voor je tanden. Ik heb al vaak genoeg de tandarts horen zeggen dat ik door cola en dergelijken bijna geen glazuur meer op mijn tanden heb om dat niet te gaan gebruiken.
quote:Dat is onzin, het wordt aangeraden voor dagelijks gebruik.
Op zaterdag 29 juni 2002 21:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
NEVER!!! NOOIT!!!! NIET DOEN!!!!
Perl Drops is een polijstpasta, waarmee je inderdaad aanslag kunt verwijderen, gebruik deze en dingen zoals smokers HOOGUIT eens per kwartaal, je slijpt namelijk gewoon een stukje van je glazuur, en das niet bevordelijk voor de kwaliteit van je tanden.
Natural whitening zoals die van prodent en anderen, zijn wel dagelijks te gebruiken
Smokers idd polijst je tanden maar pearl drops is anders.
quote:"Pearl Drops Toothpolish is the original and unique toothpolish brand"
Op zaterdag 29 juni 2002 21:36 schreef Conflict het volgende:Smokers idd polijst je tanden maar pearl drops is anders.
Dat stond op http://www.pearldrops.com/product_info/index.asp .
"Tandenpolijst" dus
quote:Dan kun je nog beter parodontax gebruiken.
Op zondag 30 juni 2002 08:42 schreef Dwergje het volgende:
Je tanden met zout water poetsen schijnt ook te helpen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |