Nopequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:27 schreef Kirov het volgende:
Met die toename van verkoop op amazone, is dat niet 40 komma 000 % ?
Vind je dat grof?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Fijn dat ze dat doen... Maar je moet toch wel al flink achterlijk zijn als je dit soort advies als ouder nodig hebt. Dat spreekt toch voor zich zeker.
Sorry dat ik het zo grof zeg...
zullen z'n kinderen blij mee zijn, dat 'ie zo'n laag beeld van ze heeft.quote:"if my children can succeed in this country, surely they (the looters, red.) can"
Ik ken ouders, die totaal geen grip hebben op hun kinderen. Of ze durven niks te zeggen, in iedergeval als ik moeder was waren mijn zonen binnen gebleven, en gingen ze weg, dan kwamen ze er ook niet meer in ..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Fijn dat ze dat doen... Maar je moet toch wel al flink achterlijk zijn als je dit soort advies als ouder nodig hebt. Dat spreekt toch voor zich zeker.
Sorry dat ik het zo grof zeg...
mjah, als er normaal 1 verkocht wordt, en nu 400, dan krijg je dat getal al.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:27 schreef Kirov het volgende:
Met die toename van verkoop op amazone, is dat niet 40 komma 000 % ?
Hij zal eerder bedoelen; kinderen uit een minderheidsgroep en niet zozeer persoonlijk... Hoop ik toch voor zijn kinderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:29 schreef SeanFerdi het volgende:
die man in die winkel:
[..]
zullen z'n kinderen blij mee zijn, dat 'ie zo'n laag beeld van ze heeft.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:28 schreef SpecialK het volgende:
Heineken is de enige die de plannen van deze reljongeren ook maar een strobreedte in de weg heeft gelegen.
Normaal 1 nu 40000 krijg je dat getal..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:30 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
mjah, als er normaal 1 verkocht wordt, en nu 400, dan krijg je dat getal al.
1 is 100% van normaal, hoeveel stuks zijn dan 40000%? 40000/100 = 400 dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Normaal 1 nu 40000 krijg je dat getal..
het zijn procenten...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Normaal 1 nu 40000 krijg je dat getal..
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat hij blank was zeker hè.
En dat hebben ze er zelf van gemaakt. Ik ben zelf moeder en geloof me het is helemaal niet moeilijk om brave en fatsoenlijke kinderen hebben. Je zorgt voor structuur, zorg, liefde en je bent streng en consequent. Het is niet moeilijk, maar het is zwaar en je moet veel van jezelf opofferen...en dat is er voor sommige luierikken te veel aan...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:30 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
Ik ken ouders, die totaal geen grip hebben op hun kinderen. Of ze durven niks te zeggen, in iedergeval als ik moeder was waren mijn zonen binnen gebleven, en gingen ze weg, dan kwamen ze er ook niet meer in ..
dat is waar, ik snap het soms ook niet. Ik zou nooit winkels in brand kunnen steken, ervandoor gaan met andermans spullen, echt heel laag. Waarom niet een peacefull protestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En dat hebben ze er zelf van gemaakt. Ik ben zelf moeder en geloof me het is helemaal niet moeilijk om brave en fatsoenlijke kinderen hebben. Je zorgt voor structuur, zorg, liefde en je bent streng en consequent. Het is niet moeilijk, maar het is zwaar en je moet veel van jezelf opofferen...en dat is er voor sommige luierikken te veel aan...
Omdat dat in de Britse cultuur een laatste redmiddel is. Het gebruik van rubberen kogels is al absoluut ondenkbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:34 schreef Kirov het volgende:
Waarom hangen er eigenlijk geen goede oude traangas wolken boven de steden daar? Het is een beetje zwak allemaal
omdat er mensen wonenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:34 schreef Kirov het volgende:
Waarom hangen er eigenlijk geen goede oude traangas wolken boven de steden daar? Het is een beetje zwak allemaal
Hier gebruiken ze op z'n minst waterkanonnenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:37 schreef Mestras het volgende:
denk je dat ze hier in NL harder zouden optreden?
Het is niet voor niets een groep die kanslozer is dan de kinderen van een immigrantquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En dat hebben ze er zelf van gemaakt. Ik ben zelf moeder en geloof me het is helemaal niet moeilijk om brave en fatsoenlijke kinderen hebben. Je zorgt voor structuur, zorg, liefde en je bent streng en consequent. Het is niet moeilijk, maar het is zwaar en je moet veel van jezelf opofferen...en dat is er voor sommige luierikken te veel aan...
Dat snap ik ook niet... Dat had veel meer indruk gemaakt, sympathie opgewekt en ze hadden misschien zelfs iets kunnen bereiken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:35 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
dat is waar, ik snap het soms ook niet. Ik zou nooit winkels in brand kunnen steken, ervandoor gaan met andermans spullen, echt heel laag. Waarom niet een peacefull protest
Gaat de staat ook nog een flinke duit kosten aan ziekteverloven...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:35 schreef Mestras het volgende:
111 politiemannen en vrouwtjes gewond zich zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |