Ja ik heb er 2, en die laten ook continue overal haren achter, ik twijfel toch wel om de PET versie te nemen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:50 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Ik heb een kat die permanent in de rui lijkt; bespaar je het geld en ga voor het basismodel. Werkt prima.
Hier lopen 2 vierpotige poezen rond maar de vloer is echt zo gedaan met een stofzuiger. Het is alles waar atof opzit wat het meeste werk kost helaas.quote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja ik heb er 2, en die laten ook continue overal haren achter, ik twijfel toch wel om de PET versie te nemen.
Welke heb jij ?
Met een normale stofzuiger bedoel je ?quote:Op maandag 5 september 2011 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hier lopen 2 vierpotige poezen rond maar de vloer is echt zo gedaan met een stofzuiger. Het is alles waar atof opzit wat het meeste werk kost helaas.
Wat ik eigenlijk bedoel is dak bang ben dat zo'n robotding hier weinig opschiet.quote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Met een normale stofzuiger bedoel je ?
Denk wel dat het meevalt gezien de reacties, ga er iig een kopen van mijn bonus in Oktober.quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk bedoel is dak bang ben dat zo'n robotding hier weinig opschiet.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja ik heb er 2, en die laten ook continue overal haren achter, ik twijfel toch wel om de PET versie te nemen.
Welke heb jij ?
Ik heb een oude Roomba 505! Het is een gewone kat, geen langharige; als dat zo is, ga dan vooral af op wat Athlonkmf zegt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:06 schreef athlonkmf het volgende:
Wij hebben ook twee katten. Langharig. De standaard 530 verslikte zich in de haren. Na een upgrade naar aerovac gaat het nu prima.
Een verbeterde stofzuigergedeelte. Stiller, meer volume, en veel veel efficienter.quote:
Hm oke, ik zie alleen geen aanbieders op E-bay?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:15 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Een verbeterde stofzuigergedeelte. Stiller, meer volume, en veel veel efficienter.
Deze is standaard tegenwoordig in een paar modellen, maar oude modellen kunnen geupgrade worden.
Deze had ik gekocht via ebay.
Voor de aerovac was m'n roomba beetje half met pensioen, omdat ie elke keer verslikte aan de lange haren. Met de aerovac doet ie weer prima z'n werk zonder problemen. En vloer blijft vrij van stof en haar (behalve als die monsters weer stoeien)
Een lighthouse is juist bedoeld om de Roomba van kamer naar kamer te kunnen laten gaan: http://nlsupport.irobot.c(...)%A2-van-de-roomba%3Fquote:Op woensdag 7 september 2011 08:15 schreef mol_air het volgende:
Die lighthouses: is dat nu alleen een beam waar robo-Miep niet voorbij gaat, of kun je die ook gebruiken als "volgend punt" waar gestofzuigd moet worden? In een andere kamer dus bijvoorbeeld.
Ja, dat is bij de roomba wel beter afgehandeld. Je maakt een afspraak en ze laten ups de roomba opleveren en afhalen. Maar op accu heb je volgens mij geen garantie?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:25 schreef Yemanja het volgende:
Na iets meer dan 5 maanden is de batterij van Samantha al overleden.
Nu moet ze opgestuurd worden naar een service centrum (aantekenen en verzendkosten voor eigen rekening natuurlijk.)
Dit valt me wel erg tegen van Samsung, had iets meer kwaliteit verwacht.
Ook valt het al tegen dat de specificaties op de website niet overeenkomen met de info op de website (zie mijn eerdere post).
Voor mij nooit meer iets van Samsung!![]()
Hoop dat ze wel weer snel terug is, anders moet ik de oude stofzuigen van zolder gaan halen. Die kwam niet echt veel meer van zijn plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |