Da's een fors prijsverschil. Bij 4launch komt er nog 7 euro verzendkosten bij, trouwens. En bij Stofzuigerstore staat onder Veelgestelde Vragen dat je er een laadstation bijkrijgt. Dat kan ik niet terugvinden bij 4launch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef FJD het volgende:
Iemand die me uit kan kan leggen of er verschil zit tussen;
*knip*
Het lijkt mij niet maar vind t prijsverschil zo groot voor webshops.
Volgens mij zijn dat gewoon exact dezelfde apparaten. Overigens is onze Mo ook een samsung, werkt/zuigt echt heel goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:32 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Da's een fors prijsverschil. Bij 4launch komt er nog 7 euro verzendkosten bij, trouwens. En bij Stofzuigerstore staat onder Veelgestelde Vragen dat je er een laadstation bijkrijgt. Dat kan ik niet terugvinden bij 4launch.
Ik heb de Roomba 563 PET, al anderhalf jaar naar volle tevredenheidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:47 schreef mol_air het volgende:
Ok thanks! Welk model heb jij ervaring mee? Is dat ook die Roomba 555?
en: ja, voor de wc, badkamer en alle hoekjes/randjes die de Robo-Miep niet kan/wil. Scheelt me simpelweg een uur in kosten per week, dus 15,- per week, wat erop neerkomt dat ik 339,- (roomba 555) / 15,- = 22,6 weken de aanschaf terugverdiend heb. Zélfs als de Robo-Miep me maar een half uur schoonmaakster scheelt, dan nog issie in een jaar terugverdiend.
Dat gaat door middel van virtuele muren, beter werk je je kabels gewoon weg of hang je ze iets hoger zodat hij er niet overheen maar tegen aan rijd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:41 schreef static het volgende:
Kun je met deze ook gedeeltes afbakenen waar dat ding niet mag komen? Bijvoorbeeld in de buurt van kabels bij de televisie enzo?
http://www.irobot.com/nl/Product.aspx?id=273
At random ja. Dus hij gaat 'per ongeluk' een deur door, en gaat in die kamer verder net zolang tot ie 'per ongeluk' er weer uitkomt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:18 schreef mol_air het volgende:
Hoe zorg je er precies voor dat die roomba naar de verschillende kamers toe gaat? Ik begreep dat 'ie eigenlijk min of meer willekeurig door de kamer rondcrosst, 'ontdekt' 'ie dan de gang en de (open) keuken wel?
Schoolvoorbeeld van het probleemoplossend vermogen van de man.quote:Op zondag 4 september 2011 23:46 schreef Scorpie het volgende:
Stofzuigen was ook altijd mijn klusje, nu is het een kwestie van touch & go
Ik heb een kat die permanent in de rui lijkt; bespaar je het geld en ga voor het basismodel. Werkt prima.quote:Op zondag 4 september 2011 23:43 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil van mijn bonus in oktober een robot aanschaffen.
Wij hebben 2 katten en een oppervlakte van 60m2 zonder deuren, dan is 564 zeker de beste keus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |