abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100707365
@EG, wat is het ook een prachtige bazenbak, die Mercedes Benz 190:

http://suchen.mobile.de/f(...)e=200000&tabNumber=1

Zoals ie daar staat vind ik het een geweldig exemplaar, lekkere motor erin (2.6 = 6 cylinder?) met 160pk, automaat, lederen interieur. En met bijna 2 ton op de teller kan ie nog een hele tijd mee. O+
pi_100709707
Misschien vraag ik nu iets heel doms, maar ik zat een stuk te lezen over mcdd en dat gaat alleen maar over kinderen. Wat gebeurt er dan als zo'n kind volwassen wordt? Heet het dan nog steeds mcdd?
pi_100710965
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:44 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Dat zal vast wel los lopen hoor. Maar het mag gezegd worden: veel mensen met Asperger hebben er moeite mee om buiten hun comfortzone te treden, en gaan daardoor geleidelijk achterlopen qua ontwikkeling. Kiezen voor structuur heeft zo zijn prijs.

We hebben zo’n slechte zomer, dus ik dacht... ik ga alsnog op reis! Iets om naar uit te kijken is ook voor mij baas gunstig: het verbetert de arbeidsproductiviteit.

Sja, wat is mooi weer. Mijn ouders vinden 20 graden met af en toe zon op vakantie bijvoorbeeld ideaal doeweer. Dan kun je op zich in eigen land blijven (grosso modo).

Ben er wel achter dat ik over 5 jaar er niet alleen financieel op vooruit wil gaan.
Een echte wereldburger, dank voor het compliment! Het valt reuze mee, maar ik ben op de goede weg. Een bijzonder verhaal - ja, daar vind ik wel wat voor te zeggen.
Mensen met ASS houden inderdaad van veiligheid en vaste patronen, dus erg knap als je een "sprong" kan en wil maken :Y

Het is natuurlijk erg mooi als je na zo'n onderneming weer kan teren op een hopelijk pracht ervaring. Ik neem aan dat het hier gaat om een goed georganiseerde reis waarin de paden gebaand zijn in de vorm van de reis er naar toe, de dagbesteding in de vorm van excursies en de accommodatie als hotel etc.

Ik hoop maar zo dat je een beetje aansluiting kan vinden met een paar reisgenoten. Dat zou ik toch wel heel spannend vinden. Maar ja, je gaat natuurlijk wel voor jezelf.

Twintig graden heeft zo ook wel voordelen, maar het herfstweer maakt het allemaal wel erg ongezellig allemaal. Je gaat dan niet makkelijk buiten zitten ofzo. Ik weet niet of je ouders van strand e.d. houden, iets waar jij weer wel erg van houdt. En dan kan je beter 25 graden of meer hebben. :Y

Ik vind het mooi dat je zo in andere culturen (oriëntaalse muziek etc.) geïnteresseerd bent. Misschien komt dat ook wel door je afkomst :)
pi_100711169
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef von_Preussen het volgende:

Zoals ie daar staat vind ik het een geweldig exemplaar, lekkere motor erin (2.6 = 6 cylinder?) met 160pk, automaat, lederen interieur. En met bijna 2 ton op de teller kan ie nog een hele tijd mee. O+
Prachtauto. _O_

Niet duur, en de w201 is een van de best gebouwde Mercedessen ooit :Y (en wmb ook een van de mooiste).

Met een beetje geluk kan zo'n auto nog tijden lang mee, al zou deze natuurlijk wel veel sportiever bereden zijn. Dus uitkijken bij een aankoop.

Ik ben altijd fan geweest van de w201 en zal dat altijd blijven. Zelf zou ik eentje van 25 jaar willen (belastingvrij) en dan een spaardiesel :P

Ik kijk altijd om als ik er eentje zie rijden :)
pi_100711218
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef Onnozelaar het volgende:
Misschien vraag ik nu iets heel doms, maar ik zat een stuk te lezen over mcdd en dat gaat alleen maar over kinderen. Wat gebeurt er dan als zo'n kind volwassen wordt? Heet het dan nog steeds mcdd?
Geen idee. Misschien dat je een topic hierover kan openen. :)
pi_100711638
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Prachtauto. _O_

Niet duur, en de w201 is een van de best gebouwde Mercedessen ooit :Y (en wmb ook een van de mooiste).

Met een beetje geluk kan zo'n auto nog tijden lang mee, al zou deze natuurlijk wel veel sportiever bereden zijn. Dus uitkijken bij een aankoop.

Ik ben altijd fan geweest van de w201 en zal dat altijd blijven. Zelf zou ik eentje van 25 jaar willen (belastingvrij) en dan een spaardiesel :P

Ik kijk altijd om als ik er eentje zie rijden :)
Dan kun je veel omkijken hier, geloof dat de halve Turkse gemeenschap hier daarmee rondrijdt :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_100712307
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan kun je veel omkijken hier, geloof dat de halve Turkse gemeenschap hier daarmee rondrijdt :D
Met "imago" kan je niet rijden ;)
pi_100712425
Dat is waar, maar dat is de enige associatie die ik nog heb bij oude Mercedessen... het kunnen nog zo'n goede wagens zijn maar als je ziet wat voor volk erin rijdt :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_100713612
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef von_Preussen het volgende:

Wij hebben een Mercedes 190 uit 1984, maar persoonlijk vind ik het een baggerbak. Ik hou sowieso niet van oude auto's. Ik heb liever een nieuwe, zijn veel veiliger en zuiniger. De nieuwe BMW 1 serie vind ik wel mooi.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100718240
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat is waar, maar dat is de enige associatie die ik nog heb bij oude Mercedessen... het kunnen nog zo'n goede wagens zijn maar als je ziet wat voor volk erin rijdt :')
Dat is helaas waar :X
pi_100718883
-weg-
pi_100719207
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:59 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]

pi_100720018
Dat zijn geen oude Mercedes'en.
-weg-
pi_100720055
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:31 schreef Auti het volgende:
Dat zijn geen oude Mercedes'en.
Wie zegt dat ik oude Mecedes'en mooi vind dan? Persoonlijk houd ik meer van nieuwe wagens, veel veiliger en zuiniger, maar in mijn mening ook gewoon mooier.
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:41:37 #90
297051 schaal_9
Caissière B
pi_100722469
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Doet me een beetje denken aan die man in een oldtimer die hier weleens rondjes door de straat rijdt (en dan ook heel langzaam rijdt). Een motor die echt een teringherrie maakt. Maar wat wil je, in een sociale huurwijk vind je nu eenmaal een bepaald percentage tokkies (dat hier nog reuze meevalt).
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_100722531
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:41 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan die man in een oldtimer die hier weleens rondjes door de straat rijdt (en dan ook heel langzaam rijdt). Een motor die echt een teringherrie maakt. Maar wat wil je, in een sociale huurwijk vind je nu eenmaal een bepaald percentage tokkies (dat hier nog reuze meevalt).
Beter zo'n auto met waar dik geluid uitkomt dan een scooter die als een kettingzaag klinkt :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:43:34 #92
297051 schaal_9
Caissière B
pi_100725005
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mensen met ASS houden inderdaad van veiligheid en vaste patronen, dus erg knap als je een "sprong" kan en wil maken :Y
...Twintig graden heeft zo ook wel voordelen, maar het herfstweer maakt het allemaal wel erg ongezellig allemaal. Je gaat dan niet makkelijk buiten zitten ofzo. Ik weet niet of je ouders van strand e.d. houden, iets waar jij weer wel erg van houdt. En dan kan je beter 25 graden of meer hebben. :Y

Ik vind het mooi dat je zo in andere culturen (oriëntaalse muziek etc.) geïnteresseerd bent. Misschien komt dat ook wel door je afkomst :)
Dank voor je reactie!
Als ik terugkijk, denk ik dat ik me te veel heb laten leiden door de diagnose. Gekeken naar wat er juist ‘mis’ kan gaan. De reis is uitstekend georganiseerd, er gaat ook een Nederlandstalige reisbegeleider mee (dus niet alleen een lokale gids). In 2003 heb ik dus ook een groepsreis Egypte gemaakt (toen had ik nog geen Asperger), in 2005 ben ik met vrienden twee weken op vakantie geweest.

Ik ga er van uit dat de reis van 2011 prima verloopt. Van mijn manager had ik als tip meegekregen om er niet naar te streven om zo goed mogelijk in de groep te liggen. Dat vind ik een hele wijze raad. Kortom: ik neem alles gewoon zoals het komt :)

En ja... mijn ouders houden dus niet van strand en eigenlijk ook niet van warmte; als het 22 graden is met een volle zon zoeken ze liever de schaduw op.

Heb je zelf weleens de behoefte om er een weekje op uit te trekken?
pi_100725093
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:43 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Dank voor je reactie!
Als ik terugkijk, denk ik dat ik me te veel heb laten leiden door de diagnose. Gekeken naar wat er juist ‘mis’ kan gaan. De reis is uitstekend georganiseerd, er gaat ook een Nederlandstalige reisbegeleider mee (dus niet alleen een lokale gids). In 2003 heb ik dus ook een groepsreis Egypte gemaakt (toen had ik nog geen Asperger), in 2005 ben ik met vrienden twee weken op vakantie geweest.

Ik ga er van uit dat de reis van 2011 prima verloopt. Van mijn manager had ik als tip meegekregen om er niet naar te streven om zo goed mogelijk in de groep te liggen. Dat vind ik een hele wijze raad. Kortom: ik neem alles gewoon zoals het komt :)

En ja... mijn ouders houden dus niet van strand en eigenlijk ook niet van warmte; als het 22 graden is met een volle zon zoeken ze liever de schaduw op.

Heb je zelf weleens de behoefte om er een weekje op uit te trekken?
Is het besmettelijk en hoe kan je het oplopen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100725185
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is het besmettelijk en hoe kan je het oplopen?
Hij bedoeld natuurlijk dat hij in 2003 nog niet de diagnose asperger had :P
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:49:43 #95
297051 schaal_9
Caissière B
pi_100725252
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hij bedoeld natuurlijk dat hij in 2003 nog niet de diagnose asperger had :P
Dat weet hij natuurlijk best. We liggen elkaar niet zo. Dat begon ooit met mijn kijk op autisme en dat ik niet erg positief was over de huizenprijzen. Vandaar dat hij hier ineens op reageert, en de rest van het bericht negeert.
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:53:42 #96
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_100725423
Hmm, ik bekijk een topic over autisme en krijg een discussie over auto's te zien.

Something went wrong :+
There is a long line down from heaven.
pi_100725475
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:49 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Dat weet hij natuurlijk best. We liggen elkaar niet zo. Dat begon ooit met mijn kijk op autisme en dat ik niet erg positief was over de huizenprijzen. Vandaar dat hij hier ineens op reageert, en de rest van het bericht negeert.
Ah, oké.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:53 schreef LostInSpace het volgende:
Hmm, ik bekijk een topic over autisme en krijg een discussie over auto's te zien.

Wij mogen geen interesse in auto's vertonen? :P
pi_100725486
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:49 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Het is geen flame :) gewoon een grapje over je opmerking. Voor de rest vind ik dit topic niet echt interessant meer
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_100725580
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:53 schreef LostInSpace het volgende:

Of iemand die dyslectisch is die auto's voor autisme aanzag :D
14 SHADES OF GREY
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:01:14 #100
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_100725777
Nieuwe definitie van autisme, liefhebberij voor auto's.

Ik vind het wel wat :P

Hoewel je taalkundig gezien zou deduceren dat je dan denkt een auto te zijn. :|
There is a long line down from heaven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')