SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
7 weken is peanuts. Ik vind het een beetje van die beachboypraat. Die gaan begin mei naar de sportschool, eten dan maar 3 keer per week shoarma i.p.v. 4 keer, hangen wat aan de biceps- en borstapparaten en zijn dan in juni teleurgesteld dat ze in Salou geen Schwarzenegger-body kunnen showen op het strand.quote:![]()
Ik ken(de) die regel niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
wat is er gebeurd met lapo opent nieuw deel ? kon je geen 3 seconden wachten ?![]()
Denk je dat ik dat denk? T enige wat ik nu wil bereiken is slank worden, daarna zien we wel verder alleen dringt nu tot me door dat dat er misschien niet inzit door lichaamstype meso endo![]()
idd, met zijn 7 wekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
7 weken is peanuts. Ik vind het een beetje van die beachboypraat. Die gaan begin mei naar de sportschool, eten dan maar 3 keer per week shoarma i.p.v. 4 keer, hangen wat aan de biceps- en borstapparaten en zijn dan in juni teleurgesteld dat ze in Salou geen Schwarzenegger-body kunnen showen op het strand.![]()
wat voor mindset heb je dan ?en al lid sinds 2008quote:![]()
![]()
Vertel dan eens wat meer over je schema, je voedingspatroon e.d. Dan valt er iets zinnigs over te zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef mtchel112 het volgende:
Denk je dat ik dat denk? T enige wat ik nu wil bereiken is slank worden, daarna zien we wel verder alleen dringt nu tot me door dat dat er misschien niet inzit door lichaamstype meso endo
Ja, ik denk dat je dat denkt. Als je na 7 weken al loopt te zeuren dat het niet opschiet...![]()
Slank worden is net als dik worden niet een proces van enkele weken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef mtchel112 het volgende:
Denk je dat ik dat denk? T enige wat ik nu wil bereiken is slank worden, daarna zien we wel verder alleen dringt nu tot me door dat dat er misschien niet inzit door lichaamstype meso endo![]()
Inderdaad. Al zou hij niet dik zijn geweest, dan nog zou hij na 7 weken nog geen spierbundel zijn geweest. Het heeft z'n tijd nodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
idd, met zijn 7 weken![]()
wat voor mindset heb je dan ?
[..]
en al lid sinds 2008
Ja, maar ik post nog niet zo lang in dit topic.![]()
![]()
Kijk dit filmpje, en als je daarna nog durft te zeuren over je 7 weken ben je gew een beachboi en mag je oprotten uit dit topic.![]()
Ja, het komt zeurderig over. Beter vertel je eens wat over je schema en je voeding. Misschien dat mensen je dan tips kunnen geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef mtchel112 het volgende:
Noem je het zeuren? Na 7 weken mag ik toch wel even een dip hebben en hier mededelen?![]()
Vind ik wel hoor, kom maar bij opdekop!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef mtchel112 het volgende:
Noem je het zeuren? Na 7 weken mag ik toch wel even een dip hebben en hier mededelen?
Je denkt toch wel in de eerste twee maanden een klein verschil te merken.
Maar misschien zie je het zelf ook wel niet, omdat je elke dag in de spiegel kijkt en met jezelf leeft.. maar is er onbewust toch wel iets veranderd?Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
een dip snap ik wel, heeft iedereen wel eens maar na 7 weken ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef mtchel112 het volgende:
Noem je het zeuren? Na 7 weken mag ik toch wel even een dip hebben en hier mededelen?
als je ons nou meer verteld over je eetpatroon, trainings-schema en doel kunnen mss wat aardiger zijn.![]()
Ik had al een dip na 30minuten, toen het toch iets zwaarder bleek dan verwacht in de sportschool.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
een dip snap ik wel, heeft iedereen wel eens maar na 7 weken ?
als je ons nou meer verteld over je eetpatroon, trainings-schema en doel kunnen mss wat aardiger zijn.
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.![]()
Wil je mn trainschema? Voedingspatroon is 4-5 maaltijden per dag. Ontbijt is een shake met magere melk en 2 boterhammen pindakaas, middageten ook brood en avondeten met aardappel groente vlees. De rest zijn tussendoortjes zoals banaan of mueslireep.
3x per week trainen met halfuur op de crosstrainer shirt kun je erna letterlijk uitwringen. Afgelopen 7 weken ben ik hier niet van afgeweken![]()
Precies. Tot nu toe komt het nogal over als 'ik eet voortaan friet zonder mayonaise en ik loop dagelijks drie uur aan de bicepsapparaten te raggen en het schiet niet op'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
een dip snap ik wel, heeft iedereen wel eens maar na 7 weken ?
als je ons nou meer verteld over je eetpatroon, trainings-schema en doel kunnen mss wat aardiger zijn.![]()
Ik zie nu al te veel koolhydraten. en vergeet niet. hard trainen is niet altijd efficiënt trainenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:35 schreef mtchel112 het volgende:
Wil je mn trainschema? Voedingspatroon is 4-5 maaltijden per dag. Ontbijt is een shake met magere melk en 2 boterhammen pindakaas, middageten ook brood en avondeten met aardappel groente vlees. De rest zijn tussendoortjes zoals banaan of mueslireep.
3x per week trainen met halfuur op de crosstrainer shirt kun je erna letterlijk uitwringen. Afgelopen 7 weken ben ik hier niet van afgeweken![]()
![]()
Wat voor brood? Wat voor vlees? Je kunt sowieso al de boterhammen en de aardappels laten schieten als je af wilt vallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:35 schreef mtchel112 het volgende:
3x per week trainen met halfuur op de crosstrainer shirt kun je erna letterlijk uitwringen. Afgelopen 7 weken ben ik hier niet van afgeweken
Wat doe je behalve dat half uur op de crosstrainer nog qua training? Crosstrainer zou ik sowieso, als je echt af wilt vallen, anders doen, namelijk voor de oefeningen 25 minuten en na de oefeningen 25 minuten. Van die drie keer per week kun je ook wel vier keer per week maken.![]()
zeg maar friet laten staan en aardappeltjes bakken in olijfolie zonder mayosnaise.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Tot nu toe komt het nogal over als 'ik eet voortaan friet zonder mayonaise en ik loop dagelijks drie uur aan de bicepsapparaten te raggen en het schiet niet op'.![]()
Nooit voor je training cardio doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat voor brood? Wat voor vlees? Je kunt sowieso al de boterhammen en de aardappels laten schieten als je af wilt vallen.
Wat doe je behalve dat half uur op de crosstrainer nog qua training? Crosstrainer zou ik sowieso, als je echt af wilt vallen, anders doen, namelijk voor de oefeningen 25 minuten en na de oefeningen 25 minuten. Van die drie keer per week kun je ook wel vier keer per week maken.Deathlift or Die.![]()
nee je blijft eeuwig dik...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef mtchel112 het volgende:
Denk je dat ik dat denk? T enige wat ik nu wil bereiken is slank worden, daarna zien we wel verder alleen dringt nu tot me door dat dat er misschien niet inzit door lichaamstype meso endo
next![]()
![]()
Als je gaat om af te vallen, helpt dat wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nooit voor je training cardio doen.![]()
Tja, gebakken aardappels... Wat voor vlees eet je? Varkensvlees of zo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zeg maar friet laten staan en aardappeltjes bakken in olijfolie zonder mayosnaise.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: