Sterf zelf uit, rot op uit mn zorgvuldig geformuleerde topic.quote:
Goh, vriendelijkheid ten top.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef Detegenpartij het volgende:
[..]
Sterf zelf uit, rot op uit mn zorgvuldig geformuleerde topic.
Ja, ze zien er niet uit, zijn net duitsers met die witte nummerplaat op kop. Maar doen toch nog iets nuttigs. Voor mij mogen ze blijven.quote:
Tyft een eind heen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef Detegenpartij het volgende:
[..]
link / bron ?:Dquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef GizartFRL het volgende:
Dodo's.
[ afbeelding ]
Na jaren geleden al uitgeroeid te zijn geweest zijn ze sinds vorig jaar gekloont.
Rotbeesten klonen, maar een leuk beestje als de Velociraptor nog niet.
Mijn soort eet jouw soortquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Elk dier heeft zn nut. De een is afhankelijk van de ander. Allemaal laten blijven dus.
Ook muggen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Elk dier heeft zn nut. De een is afhankelijk van de ander. Allemaal laten blijven dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science Monthlyquote:
Log outquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
Serieus wat heeft de mens toe te voegen aan de aarde kijk mezelf hier nutteloos op FoK! zitten
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef JellyBeanz het volgende:
Elk diersoort heeft zijn eigen ultime wapen en dat van de mens is natuurlijk het breinTeringlijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Pandaberen
Die kutbeesten vreten maar één soort bamboe dat maar heel weinig voorkomt in hun leefgebied. Als ze het kunnen vinden, kunnen ze het nauwelijks verteren omdat hun spijsvertering er niet op ingericht is
En ze paren ook nog eens nauwelijks
Als er een soort is die het verdient om uit te sterven, zijn het wel pandaberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef Detegenpartij het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:07 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Olifanten, zwaar overgewaardeerd.
Wie maken onze straten schoon van al dat insecten en kleine broodkruimels?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
Duiven mogen van mij wel snel uitsterven aan een overdosis Febo trouwens. Domme, smerige beesten
Dit.quote:
Kutbeesten inderdaad. Oprotten uit mijn gezichtsveld, als je ergens wilt vliegen doe je het maar ergens anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
Duiven mogen van mij wel snel uitsterven aan een overdosis Febo trouwens. Domme, smerige beesten
Slimmere minder smerige vogels?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:11 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Wie maken onze straten schoon van al dat insecten en kleine broodkruimels?
Noem een paar vogelsoorten die een groot aantal in de stad voorkomen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Garisson72 het volgende:
Zag laatst een gilamonster op tv, dat haar eigen eieren opat terwijl ze al bijna niet eens reproduceren. Dan vraag je om een ticket outta here.
Ik ging onder mijn bed kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Hunter_X het volgende:
zilvervisjes..
[ afbeelding ]
ik heb ze in mijn slaapkamer
Deze zouden ze gewoon eens genetisch moeten manipuleren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef Hunter_X het volgende:
zilvervisjes..
[ afbeelding ]
ik heb ze in mijn slaapkamer
daar hebben we heel de technologie niet voor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Deze zouden ze gewoon eens genetisch moeten manipuleren.
Hoe cool is het als zo'n ding van 5 meter lengte door de straten loopt
Waarom vraag je dit aan mij? Ik had het niet over vogels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Noem een paar vogelsoorten die een groot aantal in de stad voorkomen?
En nee meeuwen zijn niet toegestaan, dat zijn kutbeesten!
Spinnen vind ik mooi, net als schorpioenen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef aloa het volgende:
Deze zie ik ook liever niet in mijn huis lopen.
Huisspin
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit aan mij? Ik had het niet over vogels.
Zie ze zelf nooit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Hunter_X het volgende:
het rare is dat ze lijken te verdwijnen als je ze slaat.. als ik eindelijk durf te slaan.. ze komen van onder mn vloerbedekking het is echt te vies voor woorden en ik wil verhuizen!
Tis te laat om hier gevatte grapjes over te maken.quote:De aanwezigheid van zilvervisjes wijst op een vochtprobleem
Ik heb idd een overstroming gehad tijdje geleden enik denk dat het vocht nog in mn behang zit.. ik ben bang dat er honderden onder zitten als ik mn behang losmaakquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:55 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Zie ze zelf nooit.
[..]
Tis te laat om hier gevatte grapjes over te maken.
Heb ze ook in mn badkamer gehad, maar sloopte ze wel, omdat harde ondergrond. Je kan van Roxasect van die doosjes halen tegen die beestjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Hunter_X het volgende:
het rare is dat ze lijken te verdwijnen als je ze slaat.. als ik eindelijk durf te slaan.. ze komen van onder mn vloerbedekking het is echt te vies voor woorden en ik wil verhuizen!
Dat zou een reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef Hunter_X het volgende:
[..]
Ik heb idd een overstroming gehad tijdje geleden enik denk dat het vocht nog in mn behang zit.. ik ben bang dat er honderden onder zitten als ik mn behang losmaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |