Dit dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die bankrekening is ook niet vanzelf aangegroeid. Die is daar omdat mensen gestudeerd hebben, hard gewerkt, goed gespaard en volgehouden. En dat is de enige rechtvaardige manier om rijk te worden en van je geld te genieten. Niet op je reet liggen en op een dag gaan plunderen.
Ik denk dat de gemiddelde rel-dwaas liever gaat plunderen dan gaat matten met hooligans.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me af of de politie iets doet als lichte personen hun straat gaan verdedigen tegen duistere personen. Eigenlijk is dat nog erger dan de rellen tegen de politie, want de politie is tenminste opgeleid tot de-escalleren. Als het Engelse volk zich er mee gaat bemoeien dan is de kans dat het uit de hand loopt veel groter.
Nou, je kunt ze moeilijk neerknuppelen omdat ze hun wijk verdedigen. Denk ik dan. Maar als de Hooligans zich ermee gaan bemoeien dan kan de vlam in de pan slaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blanken neerknuppelen heeft wat minder PC-voeten in de aarde. Topidee.
'Engelse volk'? Hou het een beetje netjes, noem ze gewoon mensen uit Engeland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me af of de politie iets doet als lichte personen hun straat gaan verdedigen tegen duistere personen. Eigenlijk is dat nog erger dan de rellen tegen de politie, want de politie is tenminste opgeleid tot de-escalleren. Als het Engelse volk zich er mee gaat bemoeien dan is de kans dat het uit de hand loopt veel groter.
Indrukwekkend!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
rollover foto's van de toestand in Londen. http://tgr.ph/ocgpLe
Mwah....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef Happel het volgende:
Hooligans die als helden worden beschouwd. Waar gaat het heen met de wereld.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef valsebingo het volgende:
[..]
En negers mensen uit Negerije van de plantage.
Dat idee kreeg ik net toen ik een paar 16 jarigen een diesel winkel zag plunderen in Manchester, voor zo'n broek moet ik gewoon 10 uur werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is wel typisch hoe die "minder bedeelden" denken dat alles maar is aan komen waaien als je een beetje geld hebt. Ik heb het zelf goed, maar het heeft veel hard werk, pijn en teleurstelling gekost om zover te komen. Waarom zou ik dat zomaar weggeven aan iemand die helemaal geen moeite wil doen? Ik snap de benadering van degenen die deze rellen wijten aan zogenaamde "armoede" van deze zogenaamde "kanslozen". Ten eerste hebben ze geen armoede en ten tweede zijn ze niet kansloos. Wat je bent is het resultaat van wat je doet en wat je wil.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan raakt de schijt de ventilator echt.
Het is afgunst. Alleen is dit volk te dom om niet te beseffen WIE ze hier nou eigenlijk mee schaden. Dat zijn voornamelijk hun broeders en zusters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is wel typisch hoe die "minder bedeelden" denken dat alles maar is aan komen waaien als je een beetje geld hebt. Ik heb het zelf goed, maar het heeft veel hard werk, pijn en teleurstelling gekost om zover te komen. Waarom zou ik dat zomaar weggeven aan iemand die helemaal geen moeite wil doen? Ik snap de benadering van degenen die deze rellen wijten aan zogenaamde "armoede" van deze zogenaamde "kanslozen". Ten eerste hebben ze geen armoede en ten tweede zijn ze niet kansloos. Wat je bent is het resultaat van wat je doet en wat je wil.
Wel een beetje pc blijven hé. Je vergeet de walen, schotten en ieren in die multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
'Engelse volk'? Hou het een beetje netjes, noem ze gewoon mensen uit Engeland.
Waarom rubber?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef TheFastOne het volgende:
Kunnen ze geen mitrailleur laden met rubber kogels?
Al zal dit die idioten misschien alleen maar boos maken
Ach, sommigen kun je maar beter negeren, of nee uhm duisteren.quote:
Wat heeft Wallonië hier mee te maken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wel een beetje pc blijven hé. Je vergeet de walen, schotten en ieren in die multiculturele samenleving.
Honden los latenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef TheFastOne het volgende:
Kunnen ze geen mitrailleur laden met rubber kogels?
Al zal dit die idioten misschien alleen maar boos maken
Een goede advocaat krijgt ze wel onder de diefstal van katoenen kleding uit hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kleding die ze stalen was 100% katoen...natuurlijke aantrekkingskracht op de plunderaars?
Ik denk dat jij niet de bak in draait nadat je die broek eindelijk hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik net toen ik een paar 16 jarigen een diesel winkel zag plunderen in Manchester, voor zo'n broek moet ik gewoon 10 uur werken
Er moeten geen dooien vallen.quote:
En dat niet iedereen dezelfde kansen heeft zou jou dan ook duidelijk moeten zijn. En nee dat hoeft helemaal niet aan een gebrek aan wilskracht te liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |