FAILquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef TakAFCA het volgende:
[youtubehttp://youtu.be/T-4ce7bfvIk][/youtube]
Er waren vandaag al meerdere studenten veroordeeld voor de rellen van gisteren. Niet echt de onderklasse.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mannelijke jongeren van de zelfaangemeten onderklasse
Wat een idioot. De staat moet zeker iedereen gewoon een flatscreen geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef msnk het volgende:
jammer als dit al gepost is, dan nu nog een keer
Dat scheelt jou weer werk want Twente kent enkel gehuchten en geen stad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hooligans zijn vaak erg trots op hun stad. En doen alles om hun eigen stad te beschermen.
Wat een drol.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef msnk het volgende:
Opnieuw interessant. Ik las hier net dat er te snel richting een rassenkwestie wordt gewezen, maar dit wijst er opnieuw op dat wat er nu gaande is toch wel degelijk die kant op wijst. Dat de zwarte gemeenschap gewoon dit moment heeft aangegrepen (ook al doen er veel niet-zwarten mee aan het plunderen en vernielen).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef msnk het volgende:
Het is allemaal de schuld van Geert Wilders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Rechterbal het volgende:
Iedereen kan wel zeiken naar aanleiding van mijn reacties op het vele aantal negers in de beelden... Maar op de NOS werd het net weer pijnlijk duidelijk. Antropoloog legt ons even haarfijn uit dat het om een triggermoment gaat en deze vooral etnisch jongeren over de grens pusht.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Zit helemaal op low quality vanwege de lag anders
[ afbeelding ]
Bij rellen van deze schaal vind je wel lui van elke groep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er waren vandaag al meerdere studenten veroordeeld voor de rellen van gisteren. Niet echt de onderklasse.
Hier nog een paar van dat soort gasten:
Nee van Rabobank toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Geert Wilders.
Ja joh, neem vooral die zwarte relschoppers als voorbeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
maar in tegenstelling tot de zwarten werken andere bevolkingsgroepen uit die onderklasse vaak kei- en keihard (Turken, Indiërs, Pakis, Sikh etc...)
Ik niet schnap doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat een idioot. De staat moet zeker iedereen gewoon een flatscreen geven.![]()
Werken?
[ afbeelding ]
Ok en nu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Rechterbal het volgende:
Iedereen kan wel zeiken naar aanleiding van mijn reacties op het vele aantal negers in de beelden... Maar op de NOS werd het net weer pijnlijk duidelijk. Antropoloog legt ons even haarfijn uit dat het om een triggermoment gaat en deze vooral etnisch jongeren over de grens pusht.
Die gast met de luipaard sjaal heeft ook nog een grote dolk aan zijn riem hangen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wat een bazen he, tulband en al
Homo sapiens inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij rellen van deze schaal vind je wel lui van elke groep.
Maar de meerderheid is toch van dezelfde afkomst.
Vandaar al die donkere mensen met blanke maskers en handshcoenen in Manchester.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Rechterbal het volgende:
Dat is ook zo. Maar hier is het benoemen ervan nog te zwaar beladen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opnieuw interessant. Ik las hier net dat er te snel richting een rassenkwestie wordt gewezen, maar dit wijst er opnieuw op dat wat er nu gaande is toch wel degelijk die kant op wijst. Dat de zwarte gemeenschap gewoon dit moment heeft aangegrepen (ook al doen er veel niet-zwarten mee aan het plunderen en vernielen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |