toch kom je wel weer even kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben klaar, dat verklaart misschien iets
Sowieso! Ik verlaat dit niet! Ik zat alleen niet de hele avond aan m'n bureau zodat ik toch meteen kan fokkenquote:
goed excuusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Sowieso! Ik verlaat dit niet! Ik zat alleen niet de hele avond aan m'n bureau zodat ik toch meteen kan fokken
Haha nieuwe manierquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef maen het volgende:
oja: gratis af te halen: 2 studieboeken, management & marketing. Ik heb er ontzettend veel van geleerd!
(misschien helpt de positieve aanpak, ipv door het raam willen gooien)
Dat klinkt interessant! Ik PM je morgen even!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef bioloogje het volgende:
Biologische boeken heb ik wel, maar ondertussen wel de verouderde druk denk ik. Ze zijn ondertussen al weer 6 jaar oud.Maar ik wil ze niet definitief kwijt, wil ze eventueel wel uitlenen.
Wow, lekker druk ja! Maar wel leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:52 schreef Saxofoontje het volgende:
Wat ben ik toch blij dat de AID volgende week vrijdag pas begint.. Deze week doe ik meehelpen met een soort kindervakantieweek hier in het dorp en nu ben ik al helemaal gesloopt. Overdag die kindjes vermaken, 's middags gelukkig meestal wel even vrij, om 20.00 vergaderen en dan door naar de feestzaal tot een uur of 2/3, om de volgende ochtend om 7.30 weer op te staan
oeh, nou ben ik benieuwd waar!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:49 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wow, lekker druk ja! Maar wel leuk
@Maen, ik heb ergens gewerkt waar jij ook eens hebt gewerkt
Haha als ik zeg Mw B-S in Wageningen met een heel oud hondje weet je het dan? (Ga maar niet d'r naam hier neerzettenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:05 schreef maen het volgende:
[..]
oeh, nou ben ik benieuwd waar!haha ik kijk ook iedere keer die lijst door of er bekenden waren
haha dan zal ze wel flink van de kaart zijn geweest, dat niet ik of haar vaste hulpen kwamquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha als ik zeg Mw B-S in Wageningen met een heel oud hondje weet je het dan? (Ga maar niet d'r naam hier neerzetten) Ik kijk inderdaad ook altijd, en dit is de eerste keer dat er een bekende op stond
Het zag er heel mooi schoon uit. En nu glimt het zilver van mevrouw ook weer mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:36 schreef maen het volgende:
[..]
haha dan zal ze wel flink van de kaart zijn geweest, dat niet ik of haar vaste hulpen kwam
hoe was het tapijt? Zag het er mooi schoon uit?
alweerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het zag er heel mooi schoon uit. En nu glimt het zilver van mevrouw ook weer mooi.
haha nja ik moest d'r vloer zuigen en dweilen, was ik na een uur mee klaar. Toen moest ik het zilver maar poetsenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:44 schreef maen het volgende:
[..]
alweer
dat heb ik 2 weken geleden nog zitten doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |