succes!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef Reflectionne het volgende:
Slik, nog een uurtje en dan zit ik te zweten boven het tentamen!

vast wel! In augustus zijn ze vaak ietsje soepeler met nakijken..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:26 schreef Reflectionne het volgende:
Humpf.. dat ging hetzelfde als de vorige keer denk ik.. Lijkt me sterk dat dat 7 tiende hoger is dan de vorige keer

Is dat nou echt waar? (En niet om mij gerust te stellen oid)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef maen het volgende:
[..]
vast wel! In augustus zijn ze vaak ietsje soepeler met nakijken..

ik heb al vaker makkelijkere tentamens gehad in augustus, of een veel hoger slagingspercentage. Maar weet niet of dat alleen bij mij is...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is dat nou echt waar? (En niet om mij gerust te stellen oid)

Hmm, dan hoop ik dat ik 'm een paar tiende beter heb gedaan en dat ik een paar tiende gematst word..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:09 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb al vaker makkelijkere tentamens gehad in augustus, of een veel hoger slagingspercentage. Maar weet niet of dat alleen bij mij is...

Nee staat er idd nog niet onlinequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:47 schreef Reflectionne het volgende:
Wie had het laatst over dat op sbs over ontgroeningen? Kijk ik scheel of staat het er niet op?

Hmm jammer..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef Xenomyst het volgende:
[..]
Nee staat er idd nog niet online

?
 ?

Maar je had het topic wel open, of is het toeval dat je binnen 2 minuten reageert?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef maen het volgende:
ik wilde niet zo wanhopig zijn om alweer dit topic leven in te blazen om te kunnen soggen

ik was bezig met mijn sog-site rondjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:17 schreef placeholder het volgende:
[..]
Maar je had het topic wel open, of is het toeval dat je binnen 2 minuten reageert?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |