Komt laat op gang, maar de die hards houden het vol tot het ochtend is
 Komt laat op gang, maar de die hards houden het vol tot het ochtend is  
   tot dan Saxofoontje
 tot dan Saxofoontje  

dan zou ik het gewoon proberen als ik jou was. Dat zal de eerste paar weken erg druk worden, maar dan kom je er wel achter welke avonden je leuk vindt. En dan kun je je eigen ritme er op aan passen. Daarna, als je echt lid bent, wordt het snel minder met de drukte, en zijn er nog maar een paar die echt superactief zijn. Dus als je dan 1x per week er bent, behoor je zeker nog wel tot de actieven, en leer je snel iedereen kennen en is het gewoon tof! En als het echt niet lukt, heb je iig mooie ervaring.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef placeholder het volgende:
Zooo. Brak. Maar maakt niet uit, want straks roeien!
Ik weet het nog niet zeker, maar wordt wel steeds overgehaald als ik met SSR leden sta te lullen. Weet alleen niet of ik genoeg tijd heb om een beetje actief te worden...
 )
)

hehe die kon ik de eerste keer niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:01 schreef Saxofoontje het volgende:
Tot vanmiddag maen, als het goed is ga ik zelf het gebouw weten te vinden *trots*. Ik ben benieuwd, ook wat zo van de brunch aan de rijn terecht gaat komen

ja klopt, en dan erom heen lopen. We gebruiken de achteringang. Staat vast ook wel aangegeven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:07 schreef Saxofoontje het volgende:
Gisteren zijn we bij biotechnion (dacht ik) geweest, het is toch het gebouw links daarvan?
 )
)

nee, er is links ook een overdekte fietsenstallingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:14 schreef Saxofoontje het volgende:
Oke, moet ik mijn fiets gewoon neerzetten in die rekken voor de gebouwen?

Opzich best gezellig. De botenloods is groot zat. Gaat primaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef Reflectionne het volgende:
Dat zou een leuke lunch zijn aan de Rijn..

Oh handig! Ik wist niet dat die zo groot was.. Jammer dat je nu niet kunt roeien, hoop dat het opklaartquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:37 schreef placeholder het volgende:
[..]
Opzich best gezellig. De botenloods is groot zat. Gaat prima
Nu hopen dat het weer wat beter wordt... Ik wil roeien

Zeker weten! Na 5 jaar weer in een boot gestapt. Even wennen weer. Heb echt zin om weer vaker te gaan roeien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oh handig! Ik wist niet dat die zo groot was.. Jammer dat je nu niet kunt roeien, hoop dat het opklaart
En? Is er nog geroeid?

present vanaf 10uur!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef placeholder het volgende:
[..]
Zeker weten! Na 5 jaar weer in een boot gestapt. Even wennen weer. Heb echt zin om weer vaker te gaan roeien.
Is maen vanavond nog beschikbaar bij de inschrijfbalie? :p

nice!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb me om 00:07 ingeschreven bij de buitenbalie. Heb maen niet als zodanig herkent

lijkt me leuk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:14 schreef dralion13 het volgende:
Vandaar
Morgennacht moeten we maar eens gaan praten : P

volgens mij kun je gewoon de hele nacht binnen komen. Er zijn er genoeg die net voor het ontbijt binnen komen vallen. Maar je kunt beter wat eerder komen, want dan sta je gunstiger voor de rijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef Saxofoontje het volgende:
Maen, weet jij toevallig tot hoelaat je vannacht bij ssr binnen mag komen om tot het ontbijt te blijven? Ik zit een beetje te kijken wat ik vanavond wil doen, maar lijkt me wel het leukste om daar te eindigen. Moet ik nog wel binnen kunnen komen natuurlijk
 ja, normaal is het echt heel erg druk met het ontbijt
 ja, normaal is het echt heel erg druk met het ontbijt  Bovendien wordt het vanavond echt een tof feestje, dus eerder komen is sowieso goed
 Bovendien wordt het vanavond echt een tof feestje, dus eerder komen is sowieso goed  

Zelfs ik ben daar dit jaar. Het enige feest waar ik naartoe ga deze AID.
  Zelfs ik ben daar dit jaar. Het enige feest waar ik naartoe ga deze AID.   

Nee! Dan ga je naar de Drum n Bass zaal beneden, om daar los te gaan om dan na een tijdje weer terug te keren als de muziek weer wat beter is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Reflectionne het volgende:
@bioloogje ik geloof dat de rest van m'n vrienden daar ook heen wil. Ik kak altijd zo in bij 5 nummers die niet leuk zijn..
@placeholder, je mag trouwens wel hoi zeggen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |