quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef senesta het volgende:
Arme Elco, beetje eten en de krampen zijn er weer volop. Ik wilde dat ik wat meer voor hem kon doen
Druk. Erg drukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
En hoe was het? Ben je geschrokken?
Is het niet handig om hem dan eerst even niet te laten eten? Dag of 2 a 3?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef senesta het volgende:
Arme Elco, beetje eten en de krampen zijn er weer volop. Ik wilde dat ik wat meer voor hem kon doen
Kleine beetjes rijst met gekookte kip. Hij geeft gisteren al de hele dag niets gehad. Hij was al niet zo dik en had ook al wat ingeleverd aan gewicht afgelopen tijd. Bovendien krijg ik zo de medicijnen er ook inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is het niet handig om hem dan eerst even niet te laten eten? Dag of 2 a 3?
En wat geef je hem? Gewoon zijn brokken?
Ontsteking van/in dikke darm zei de DA.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had je handje al gepakt Senes![]()
Maar wat vervelend zeg....nog geen idee waar de krampen vandaan komen?
Laat de rijst eens achterwege? En dan heeeeeeeeele kleine beetjes kip? Dus zeg maar om het uur een klein handje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Kleine beetjes rijst met gekookte kip. Hij geeft gisteren al de hele dag niets gehad. Hij was al niet zo dik en had ook al wat ingeleverd aan gewicht afgelopen tijd. Bovendien krijg ik zo de medicijnen er ook in![]()
Ik baal hier zo enorm van
Soms is dat luchtige ook een manier om met alle bezorgdheid om je heen om te gaan. Tenminste, die neiging zou ik wel herkennen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Druk. Erg druk
ff bij zwager langsgeweest. Ze denken dat het misschien komt door een lekkende hartklep. Hij krijgt morgen onderzoeken daarvoor dus dat is even afwachten.
Hij neemt het alleen allemaal veelste licht op. Hij denkt na een weekje vakantie volgende week wel weer vrolijk rond te hupsen en aan het werk te gaan
Hij is ontzettend moet, kan nog geen 200 meter lopen, doet niks anders dan slapen, maar denkt wel weer alles te kunnen binnenkort
Nou ja, daar komt ie wel achter
Hij is zijn rijbewijs ook voor een onbepaalde tijd kwijt omdat ie een beroerte heeft gehad, en daar schijt hij helemaal de balen van. Wat ik natuurlijk heel goed snap.
Ik zie net dat je na een beroerte 6 maanden!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Arme Elco![]()
Q, 't is op zich wel goed dat hij optimistisch is natuurlijk. Alleen zal het hem wel tegenvallen als hij merkt dat het allemaal niet zo snel gaat als hij wil.
oh-oh, naar Texel, leuk joh!
Ja, dat snap ik... maar hij is écht overal zo luchtig over. Ik snap wel dat het allemaal heel kut is voor hem, maar als ik hem was zou ik écht een stap terug doen... voordat hij er weer 1 krijgt en die verkeerd afloopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Soms is dat luchtige ook een manier om met alle bezorgdheid om je heen om te gaan. Tenminste, die neiging zou ik wel herkennen.
Toen mijn zusje een epileptische aanval kreeg mocht ze een jaar niet rijden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie net dat je na een beroerte 6 maanden!niet mag autorijden
Dat is makkelijk praten vanaf ze zijlijn. Mijn vader had precies hetzelfde. Andere ziekte, maar hetzelfde gedrag. Alles wegwuiven, niks aant handje en binnenkort ben ik er weer 100%. Je kunt daar als omgeving zo weinig in veranderen, ze moeten het echt zelf ervaren of een professional moet hun eens goed met de neus op feiten drukken. Maar bij hem is het nu allemaal zo vers... dat moet echt nog ergens op zijn plek vallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... maar hij is écht overal zo luchtig over. Ik snap wel dat het allemaal heel kut is voor hem, maar als ik hem was zou ik écht een stap terug doen... voordat hij er weer 1 krijgt en die verkeerd afloopt.
Misschien dat hij dat ook wel doet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... maar hij is écht overal zo luchtig over. Ik snap wel dat het allemaal heel kut is voor hem, maar als ik hem was zou ik écht een stap terug doen... voordat hij er weer 1 krijgt en die verkeerd afloopt.
de teringquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Toen mijn zusje een epileptische aanval kreeg mocht ze een jaar niet rijden.
Ik dacht dat die regels nu wat versoepeld waren, ook voor beroertes. Sunchaser mocht volgens mij al vrij snel weer rijden toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Tuurlijk is het makkelijk praten vanaf de zijlijn... ik hoop alleen (en ik ken hem natuurlijk) dat hij ook echt luistert naar een professional. Ze waren namelijk ook vanuit de geestelijke gezondheidszorg bij hem geweest om het erover te hebben met hem. Wat het met hem doet e.d. Daar had ie helemaal geen trek inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten vanaf ze zijlijn. Mijn vader had precies hetzelfde. Andere ziekte, maar hetzelfde gedrag. Alles wegwuiven, niks aant handje en binnenkort ben ik er weer 100%. Je kunt daar als omgeving zo weinig in veranderen, ze moeten het echt zelf ervaren of een professional moet hun eens goed met de neus op feiten drukken. Maar bij hem is het nu allemaal zo vers... dat moet echt nog ergens op zijn plek vallen.
Bij mijn revalidatiecentrum hangt daar toevallig een artikel over, dat ze de periode van niet mogen rijden na een beroerte drastisch hebben verkort. Maar ik weet er het fijne niet van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ligt eraan. Op papier 2 weken. Maar je moet een goedkeuring van het cbr hebben en daar mogen ze 4 maanden over doen om die goedkeuring te geven. Plus dat als de neuroloog zegt : Nou meneer het gaat niet goed u mag nog 4 maanden sowieso niet autorijden, dan ben je ook best wel fucked.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die regels nu wat versoepeld waren, ook voor beroertes. Sunchaser mocht volgens mij al vrij snel weer rijden toch?
Maar een vriendin van me mocht een jaar of drie geleden ook een jaar niet rijden nadat ze met haar auto net niet het kanaal was ingedoken na een aanval achter het stuur.
Als het Riagg of wie dat ook doet bij mijn vader was gekomen had hij ze volgens mij de deur uitgeschopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk is het makkelijk praten vanaf de zijlijn... ik hoop alleen (en ik ken hem natuurlijk) dat hij ook echt luistert naar een professional. Ze waren namelijk ook vanuit de geestelijke gezondheidszorg bij hem geweest om het erover te hebben met hem. Wat het met hem doet e.d. Daar had ie helemaal geen trek in
Volgende week moest er weer een gesprek plaatsvinden, nou, daag bekijk het maar dan ben ik op vakantie, zei die
datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef senesta het volgende:
Nou ja een maand of twee terug had ze nog een zware aanval en toen mocht ze gewoon blijven rijden, van mij hoeven ze niet al te soepel te zijn hoor. Ze kwam laatst Samara halen maar ik wilde niet dat ze haar meenam in de auto als haar medicijnen blijkbaar nog niet goed zijn afgesteld.
Ik snap best dat het onhandig is om niet te kunnen autorijden maar ik vind veiligheid van jezelf maar ook van anderen toch zwaarder tellen.
Twee dagen zei de DA.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, het zal niet zomaar zijn denk ik dan maar...
Arme Elco Senes, die medicatie zou toch snel aan moeten slaan he?
Ik zou m eerder alleen rijst geven, geen kip, dat verteert beter.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Twee dagen zei de DA.
Donderdag zou er dus echt verbetering moeten zijn. Duimen jullie mee?
Ah, je bent nog wakkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Maes het volgende:
![]()
Arme Elco, tis zo naar als je beestjes niet goed zijn.................
Heftig allemaal Q voor je zwager. En het MM verhaal heb ik niet helemaal meegekregen maar ik begrijp dat er nog steeds geen echte aanstelling is, stom hoor.
Oh-oh vakantie in het verschiet, lekker hoor!
Tuurlijk!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Twee dagen zei de DA.
Donderdag zou er dus echt verbetering moeten zijn. Duimen jullie mee?
Nog netquote:
Vast welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh ik hoop zo dat ons huisje nog vrij is als we willen gaan![]()
Ik ookquote:
Ik zag je reactie in K&W op de boerderij in Appelscha. Voor je reageerde dacht ik ook wat komt me dat bekend voor en volgens mij is het vlakbij waar mijn ouders jaren op de camping hebben gestaan.quote:
Dat lukt TerrorSjon welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anders druk je de danmalige bewoners er toch gewoon uit
Ik zal even een plaatje zoeken!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ookKantje boord
Ga je nog even laten weten wat je / ze wil?
Bij Aekinga in de buurt volgens mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zag je reactie in K&W op de boerderij in Appelscha. Voor je reageerde dacht ik ook wat komt me dat bekend voor en volgens mij is het vlakbij waar mijn ouders jaren op de camping hebben gestaan.
Nicequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maar niet zo groot en aan beide kanten van de muur.
Ik ga duimen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh ik hoop zo dat ons huisje nog vrij is als we willen gaan![]()
Je hebt hem nu al een jaar niet in aktie gezien he?quote:
He bahquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie ook wel es een paar dagen dat je je overdag kippietokkielekker voelt en dan 's avonds ineens overal spierpijn krijgt, moe bent en denkt dat je ziek gaat worden?
En de volgende ochtend is er weer niets aan de hand....tot 's avonds![]()
Nee?
Nou, ik nu dus wel....en ik haaaaat het
Dat is ook stom. Net als ziek worden in het weekend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie ook wel es een paar dagen dat je je overdag kippietokkielekker voelt en dan 's avonds ineens overal spierpijn krijgt, moe bent en denkt dat je ziek gaat worden?
En de volgende ochtend is er weer niets aan de hand....tot 's avonds![]()
Nee?
Nou, ik nu dus wel....en ik haaaaat het
Vitamientjes heb ik idd net genomen, op tijd op bed blijft meestal bij een goed voornemen en het vertroetelgedeelte =quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
He bah![]()
Lekker op tijd naar bed maar, paar dagen goede nachtrust en wat extra vitamientjes?
En je 's avonds laten vertroetelen door Heer I?
Dat heb ik meestal idd....of zoals 2 jaar geleden; de dag voordat we naar Kreta vlogen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is ook stom. Net als ziek worden in het weekend.
Of niet babbelen, zooi achterlaten en wachten tot zij komt klagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
Morgen is één van mijn collega's er weer. Vorige week mocht ik haar afdeling alleen draaien omdat ze met z'n tweetjes vakantie hadden. De ander is nu nog weg.
Eerst maar eens informeren hoe de vakantie is geweest en dan eens even babbelen over de redelijk puinzooi die ze had achtergelaten voor me. As usual.![]()
En dan moet ik wel zorgen dat ik het volgende week beter achterlaat voor hen.
Ik ben ook wel eens ziek op vakantie gegaan, niet leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik meestal idd....of zoals 2 jaar geleden; de dag voordat we naar Kreta vlogen.
Wakker worden met 2 abcessen in de keel, hoge koorts en overal pijn
Beuh!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik meestal idd....of zoals 2 jaar geleden; de dag voordat we naar Kreta vlogen.
Wakker worden met 2 abcessen in de keel, hoge koorts en overal pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ga ik volgende week naartoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Japs, Cat gaat weer op vakantie.![]()
Al zal er overdag en in het centrum wel niks van te merken zijn. Maar hopelijk is de andere helft van onze groep niet gehuisvest in één van de probleemwijken. Zit je daar met 7 ADHD-ers.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, idd...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens ziek op vakantie gegaan, niet leuk
Kon niet, ik moest die zooi wel opruimen anders was het vorige week helemaal misgegaan. En had ik er nog meer werk mee gehad. Anders had ik het wel geweten ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of niet babbelen, zooi achterlaten en wachten tot zij komt klagen.
En dan ga je helemaal los
Je kunt dit figuurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Maes het volgende:
Ik zal morgen een foto maken van de muur. Het is best een groot vlak. In het midden wil ze van die kubus dingen van Ikea waar je ter decoratie iets in kan zetten en daar langs omheen wilde ik zo'n figuur maken.
Ik moest zo om mezelf lachen toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerst Ysland, nu Londen....je doet het erom
Zou je zo vrienjdelijk willen zijn vanaf nu ruim van tevoren aan te geven:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest zo om mezelf lachen toen ik het hoorde.Aanslagen, doden, zieken, vulkanen. Een rel hadden we nog niet gehad. Hoppa!
Ja zo is het prachtigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kunt dit figuur wel aardig aan elkaar plakken:
[ afbeelding ]
Er is zelfs al een officiele waarschuwing vab BZquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest zo om mezelf lachen toen ik het hoorde.Aanslagen, doden, zieken, vulkanen. Een rel hadden we nog niet gehad. Hoppa!
Check.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou je zo vrienjdelijk willen zijn vanaf nu ruim van tevoren aan te geven:
a) waar je heen gaat
b) hoe lang
Dan plan ik daar netjes omheen
Wat heeft de muur voor kleur?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Maes het volgende:
Ja zo is het prachtigMaar hoe krijg ik het op de muur?
Nou ze komt vrijdag jou kant uit dus plan maar vastquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou je zo vrienjdelijk willen zijn vanaf nu ruim van tevoren aan te geven:
a) waar je heen gaat
b) hoe lang
Dan plan ik daar netjes omheen
Neu, dat vind ik niet zo belangrijk; ik krijg toch bezoekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Check.
Moet je ook weten waar ik a.s. vrijdag naartoe ga?![]()
Iiiieeekksssssquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef indaha het volgende:
Nou ze komt vrijdag jou kant uit dus plan maar vast
3) Snij de te gebruiken basisvormen uit en tamponeer 'm uit de losse hand op de muurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
Wat heeft de muur voor kleur?
1) laat de muur gladstucen en sla aan het schilderen (op de muur)
2) schilder de figuur op een gladde ondergrond (bijvoorbeeld een hele dunnen plaat triplex) en plat die plaat met montagekit op de muur
Sjabloneren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Maes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had Oscars mandje in de studeerkamer gezet, gezellig.
Maar nu is het mandje van Jip en mag Oscar er niet naar kijken.
Ik maak me er niet zo druk om. We slapen niet in Londen en overdag zal het vast meevallen. Als het terroristen waren,d na wel. Maar groepen jongeren die het stoer vinden andermans eigendom te mollen... tja. Dat zie je van ver aankomen en daar kun je omheen. En we zijn er maar een dagje. Hopelijk kan dat wel doorgaan, we hebben ook de verantwoordelijkheid voor de groep natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Er is zelfs al een officiele waarschuwing vab BZ![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Toch kijken of je een sjabloon kunt maken, muur eromheen (en vloer) goed afplakken met papier en met een spuitbus i.p.v. met kwast en verf?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Je kunt nog naar Turkije vluchten.quote:
Muur is wit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat heeft de muur voor kleur?
1) laat de muur gladstucen en sla aan het schilderen (op de muur)
2) schilder de figuur op een gladde ondergrond (bijvoorbeeld een hele dunnen plaat triplex) en plat die plaat met montagekit op de muur
Dat zou bij mij idd met recht hatseflatsen wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou het gewoon uit de losse pols zo de muur op hatseflatsen
2) is minder werk dan alle andere mogelijkheden die je kunt overwegen (op een glad oppervlak is het namelijk veel makkelijker werken dan op een vertikaal oppervlak met structuurverf).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef Maes het volgende:
Muur is wit.
1) Laten stucken doen we niet.
2) Is een plan maar nee te veel werk
Bestel een Bol.com-kadobon; kun je om 13:45 in je bedje liggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb net maar vast 2 pcm's ingenomen en ga vandaag echt es op tijd slapen.
Morgen lekker om 13.30 uur al vrij, maar collega en ik moeten op pad voor een cadeautje voor m'n baas.
Anders had ik morgenmiddag lekker een mega-tuk gedaan denk ik
Dat heeft een vriendin van mij ook gedaan en dat staat toch zooooo gaafquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
2) is minder werk dan alle andere mogelijkheden die je kunt overwegen (op een glad oppervlak is het namelijk veel makkelijker werken dan op een vertikaal oppervlak met structuurverf).
Volgende vraag: hoe lang wil je er maximaal over doen?
Ik zou zeggen: kies een kleur voor de strook en schilder de figuur in wit. Dan staat het echt heel mooi op de muur (denk ik).
tuk? Wasda?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen lekker om 13.30 uur al vrij, maar collega en ik moeten op pad voor een cadeautje voor m'n baas.
Ik hoop dat een goed nachtje slapen gaat helpenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Die krijgt ie sowieso alquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bestel een Bol.com-kadobon; kun je om 13:45 in je bedje liggen
Net als die mega Toblerone?quote:
Ziek kun je het niet noemen hoor, eerder half en lamlendig.quote:
Erg hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen doet Ingetjes behalve Ing herself!
Beterschap
Het wordt niks denk ik, a.s. maandag komt de vloerbedekking al en dan moet het klaar zijn. Ik dacht ik koop een sjabloon op inet en zet het er zo op, maar mooi dat ik geen goed sjabloon kan vinden en als het wat is is het reteduur. Ik heb trouwens nog een ander idee ineens. R had behang uitgezocht maar dat kon niet want structuur op de muur. Als ik nu een een stuk plaat koop en dat behang? Op de muur met montagekit en ook een leuk effect toch??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
2) is minder werk dan alle andere mogelijkheden die je kunt overwegen (op een glad oppervlak is het namelijk veel makkelijker werken dan op een vertikaal oppervlak met structuurverf).
Volgende vraag: hoe lang wil je er maximaal over doen?
Ik zou zeggen: kies een kleur voor de strook en schilder de figuur in wit. Dan staat het echt heel mooi op de muur (denk ik).
Dat klinkt als een uitstekend idee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Het wordt niks denk ik, a.s. maandag komt de vloerbedekking al en dan moet het klaar zijn. Ik dacht ik koop een sjabloon op inet en zet het er zo op, maar mooi dat ik geen goed sjabloon kan vinden en als het wat is is het reteduur. Ik heb trouwens nog een ander idee ineens. R had behang uitgezocht maar dat kon niet want structuur op de muur. Als ik nu een een stuk plaat koop en dat behang? Op de muur met montagekit en ook een leuk effect toch??
Die is weer thuis en het gaat gelukkig al een stuk beter, maar ze is er nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef Oognip het volgende:
Ing, ben je daar nog? Hoe is het met frummel?
Beterschap voor jezelf
Lijkt me ook haske mooi! Wel even goed nadenken over het behangen, want behang doet het op hout anders dan op een gipsen muurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Maes het volgende:
Het wordt niks denk ik, a.s. maandag komt de vloerbedekking al en dan moet het klaar zijn. Ik dacht ik koop een sjabloon op inet en zet het er zo op, maar mooi dat ik geen goed sjabloon kan vinden en als het wat is is het reteduur. Ik heb trouwens nog een ander idee ineens. R had behang uitgezocht maar dat kon niet want structuur op de muur. Als ik nu een een stuk plaat koop en dat behang? Op de muur met montagekit en ook een leuk effect toch??
Hopen dat een nacht goed slapen je doet bijtrekkenquote:
Oh wat fijn dat ze weer thuis isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is weer thuis en het gaat gelukkig al een stuk beter, maar ze is er nog niet helemaal.
Ben er tussen de middag nog ff geweest
Oh dat is liefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt me ook haske mooi! Wel even goed nadenken over het behangen, want behang doet het op hout anders dan op een gipsen muur
Ik wil de platen met veel plezier voor je schilderen, maar weet niet of het dan maandag klaar is. Als ik morgenochtend direct een plaat kan halen (gronden, schuren, gronden, schuren, aflakken, patroon tekenen, schilderen), dan zou het wel moeten lukken (denk ik).
Verstandigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:13 schreef Maes het volgende:
Oh dat is liefmaar ik ga morgenochtend eerst met de jongedame overleggen. Straks heeft ze er toch een ander idee over en het is haar kamer
Wat schattigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef ElisaB het volgende:
Hapje:
[ afbeelding ]
Plasje:
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:18 schreef Maes het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen weer aan de slag op de zolderkamer![]()
Je hebt dr ook niks te zoekenquote:
Owquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik wel maar die vrienden die me zo graag mee willen niet
Doen ze ook met een reden zo vroeg, want mocht er nou wat zijn (pijn ofzo) dan kan je dezelfde dag nog terug.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:17 schreef Greys het volgende:
Oh, misschien zat ze ff uitgebreid te kakk.... oh nee, vrouwen poepen niet![]()
En ja, het is echt maar goed dat het zo vroeg is (10.15 deze keer) anders zat ik de hele dag te zenuwen![]()
Ik moet trouwens echt lachen om die tweeeeeeede kommekommekommekommekommerrrrgratiessssss reclame van Appie![]()
Ik vind het echt té simpel maar daardoor zo lolligquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest ook al lachen om hamburgers met korting oh oh ho oh oh
![]()
Shoot me.
Dank!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doen ze ook met een reden zo vroeg, want mocht er nou wat zijn (pijn ofzo) dan kan je dezelfde dag nog terug.
Heel veel succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja zeg, iemand moet het zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik kak echt wel, en jij schijt nu 7 kleuren dus das echt gelul![]()
Muis, jij bent ook lekker behulpzaam he
Fijn dat ie daar niet moeilijk over doetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Mn baas ligt in een deuk, ik had verlof aangevraagd voor 13, 20 en 27 augustus.
Nou, dat mag hoor
En terecht, dat zijn drie zaterdagenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Hij noemde me randdebiel![]()
Let wel, dit is de leuke, niet de stomme, die mag dat
Hij heeft al 3 shirts van ze, 't is mooi zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:00 schreef Barbaaf het volgende:
Leuk kado Rewimo ( bestel er nog een sjaaltje van de club bij)
Ja ik was dr wel achter dat t zaterdagen zijn ondertussenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En terecht, dat zijn drie zaterdagen. Maar mocht 't nog zomer worden (iets met kans op neerslag onder de 50% en temperaturen boven de 20 meen ik me te herinneren) kom ik nog die kant op.
Sterkte met de tandarts Greys![]()
Leuk kado Rewimo ( bestel er nog een sjaaltje van de club bij)
Nee joh, moet je ook niet doen met dit weer hoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:24 schreef Barbaaf het volgende:
't weer is en blijft niet best, noem me een sissy maar met deze voorspellingen ga ik niet zo'n stuk rijden. Als 't de 26e nog geen zomer is kom ik dat weekend wel met de trein en als ik toch niet terug hoef te rijden is de bank ook wel een optie
't Strand bij jou of 't strand bij mij? Voordat ik je vanuit Maastricht opbel en jij in Noordwijk staat...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, moet je ook niet doen met dit weer hoor!
De 26e wil ik naar het strand, dus dan moet het mooi weer zijn
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Wat ben je vroeg vandaag trouwens!
Mijn complimenten![]()
Oh ja, dat dacht ik eigenlijk alquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Als ik zeg dat ik nog op ben, zou je dat geloven?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:30 schreef nokwanda het volgende:
Volgens mij zat ze toen in de wachtkamer, dus dat valt nog te bezien.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da kenne wij toch nie ruiken ey.
Heeft nu nog geen zin. Gewoon wachten met zenuwachtig worden tot het vrijdag isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:51 schreef Oognip het volgende:
Ik begin zenuwachtig te worden voor mijn echo vrijdag
Zin heeft het volgens mij bijna nooitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heeft nu nog geen zin. Gewoon wachten met zenuwachtig worden tot het vrijdag is
Ok we gaan eens kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja zat, maar allemaal hier![]()
Alhoewel we ook wel es in Echt bij de Mac in de buurt ergens gaan, je kan overal met de auto langs de Maas parkeren en picknicken
Goed gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Ging wel aardig
Die verdoving aan de binnenkant in mijn gehemelte was nasty, maar verder ging het goed.
Hij heeft wel heel erg flink verdoofd volgens mij, want we zijn nu meer dan 2 uur later en ik kan nog steeds niet met goed fatsoen iets drinken zonder dat het aan één kant uit mijn mond loopt.
Vijf dagen 3 keer per dag antibiotica en dan zou het goed moeten komen met de ontsteking! En dan 31 augustus weer terug![]()
Wat me wel opviel is dat ik de vorige twee keren dus een tandarts had 'die pas net tandarts is'. Want nu had ik een andere in diezelfde praktijk (ook een Indo, geven al die mannen van die slappe handjes????) en die was al langer tandarts en dus ook veel sneller met alles.
De volgende helft van deze behandeling zou bij die ander een uur duren, deze liet voor de volgende keer een half uur inplannen. Nou ja, beter
Fijn dat het meeviel! Wat drinken betreft: rietjes pakken of met je wijsvinger je onderlip tegenhouden als je drinktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Ging wel aardig
Die verdoving aan de binnenkant in mijn gehemelte was nasty, maar verder ging het goed.
Hij heeft wel heel erg flink verdoofd volgens mij, want we zijn nu meer dan 2 uur later en ik kan nog steeds niet met goed fatsoen iets drinken zonder dat het aan één kant uit mijn mond loopt.
Vijf dagen 3 keer per dag antibiotica en dan zou het goed moeten komen met de ontsteking! En dan 31 augustus weer terug![]()
Wat me wel opviel is dat ik de vorige twee keren dus een tandarts had 'die pas net tandarts is'. Want nu had ik een andere in diezelfde praktijk (ook een Indo, geven al die mannen van die slappe handjes????) en die was al langer tandarts en dus ook veel sneller met alles.
De volgende helft van deze behandeling zou bij die ander een uur duren, deze liet voor de volgende keer een half uur inplannen. Nou ja, beter
Daar zit ook nog een heel gebied aan variaties tussen he, van die slappe handjes en fijnknijpendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Slappe handjes zijn beleefd in onze cultuur ja, we houden niet van die vreselijk opdringerige fijnknijpende handdrukken
Dat laatste ben ik idd nu aan het proberenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fijn dat het meeviel! Wat drinken betreft: rietjes pakken of met je wijsvinger je onderlip tegenhouden als je drinkt
Hear, hear.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zit ook nog een heel gebied aan variaties tussen he, van die slappe handjes en fijnknijpend
Ik vind het ieuw, van die heel slappe handdrukjes, waarvan je denkt 'had het dan maar laten zitten'. Maar da's puur persoonlijk
Dat had je best tegen me mogen zeggen hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:32 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb laatst een handje gekregen van een meisje, echt ieuw![]()
Het was net of ik een koude natte slappe vis vasthad![]()
En weer werken!
Niet jij liefjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat had je best tegen me mogen zeggen hoor
Ja prima! Alles gaat lekker.quote:
Rarequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja prima! Alles gaat lekker.
En met jou?
Ik wilde het niet in het echt zeggen want dan ben ik weer die rare, maar ik vond je sproeten zo leuk
Oh, dank jequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja prima! Alles gaat lekker.
En met jou?
Ik wilde het niet in het echt zeggen want dan ben ik weer die rare, maar ik vond je sproeten zo leuk
Kleine kindjes staren overal naarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oh, dank jeEigen kweek
![]()
Maar je bent niet de enige die dat (nog steeds, niet alleen toen ik klein was!) tegen me zegt.. je bent wel de enigste![]()
Meestal zijn het trouwens kleine kindjes die me aan staan te gapen![]()
Het allerergste is een slap handje dat ook nog plakkerig en nat isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
Daar zit ook nog een heel gebied aan variaties tussen he, van die slappe handjes en fijnknijpend
Ik vind het ieuw, van die heel slappe handdrukjes, waarvan je denkt 'had het dan maar laten zitten'. Maar da's puur persoonlijk
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het allerergste is een slap handje dat ook nog plakkerig en nat is
Sure, maar het wordt standaard gevolgd door: "Papa/Mama, die mevrouw heeft veel sproeten!"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kleine kindjes staren overal naar
Ik vind het erger als volwassenen het doen, die zouden beter moeten weten.
Nja, ik leg alleen maar uit waarom een Indo dat niet doet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon een goede Hollandse stevige handdruk. Die slappe hap is vies.
Vandaar dat al die Japanners met mondkapjes lopenquote:
Dat schiet lekker op! Gaat R. zelf op zolder slapen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:58 schreef Maes het volgende:
![]()
Zo het verven is klaar, R heeft goed geholpen![]()
We zijn nog steeds niet uit de versiering op de muur.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op! Gaat R. zelf op zolder slapen?
De peetvader had geen zin om er bij te zittenquote:
Oww...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef Maes het volgende:
Ze heeft de kamer georven van mijn zoon die nu helemaal het nest heeft verlaten
ik mis em.......
Ahwquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef Maes het volgende:
[..]
ik mis em.......
Hey piemel!quote:
Irritant is dat hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:25 schreef Greys het volgende:
Nou pleur op met die verdoving, ik kan niet eens fatsoenlijk roken
De sigaret kan wel aan de rechterkant van mijn mond, maar als ik dan wil zuigen trekt mijn hele gezicht scheef omdat de linkerkant niet meedoetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Irritant is dat heEn dan dat geprikkel in je lippen
Los daarvan viel het op zich wel meequote:Los daarvan: hoe was het ten opzichte van wat je ervan verwacht had?
Hoewel ik gevoelsmatig vind dat het een manneke is, is het naar het zich laat aanzien toch echt een meidquote:
Ziet er al beter uit. Jammer dat ze geen eigen topic hebben, nu moet ik met m'n slaperige koppie elke keer in de razendsnelle SC kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:33 schreef ElisaB het volgende:
De oogjes zijn nog een heel klein beetje waterig, maar het begint ergens op te lijken! Basje heeft haar buikje vol en ligt nu lekker te tukken:
[ afbeelding ]
Dirrrtyquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
De sigaret kan wel aan de rechterkant van mijn mond, maar als ik dan wil zuigen trekt mijn hele gezicht scheef omdat de linkerkant niet meedoet
[..]
Los daarvan viel het op zich wel mee
Het idee vind ik nog steeds walgelijk, dat gepoer in je zenuwen, maar de prikken in mijn gehemelte deden het meest pijn
Nou, niet echt want ik was de ep over Barkeley aan het kijken en dat levert unwanted mental images opquote:
Nou, het tweede wel maar het eerste nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooo wij zitten niet te zuigen met een scheef gezicht dame!
Ik heb nbiet zoveel te melden, want het zijn er maar twee en ze zijn (op de oogjes na) gewoon helemaal gezond en frips. Dus dat zou een saai topic wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ziet er al beter uit. Jammer dat ze geen eigen topic hebben, nu moet ik met m'n slaperige koppie elke keer in de razendsnelle SC kijken.
We hebben al een eenogig tortietabby kitten in F&F dus waarom geen rode tomboy
Jij zuigt niet jij shinedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, het tweede wel maar het eerste niet
Wat vervelendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:25 schreef Strega het volgende:
Het zijn wel twee erg lieve katjes om te zien, Elisa![]()
Zo te zien is het weer in het zuiden beter, hier komt het met bakken naar beneden en is het koud.
Ze zijn aangemeten en zijn waarschijnlijk volgende week klaar. Dus dat is fijn, het zwachtelen hangt me nu ietwat de keel uit. Ik doe 's nachts geen oog dicht, constant kramp in bene, voeten enzo. Nou ja, het kan alleen maar beter gaan hopelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat vervelendik heb zon en het is niet heel warm maar ook niet koud.
Hoe ging het met je kousen?
Ja, heerlijk toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier echt echt heerlijk!
Wij wandelen dalijk naar huis
We gaan vandaag aan seizoen 4 van Dexter beginnen Strega ( ik voor de tweede keer, ik heb m opnieuw gekeken met een vriendin ) en mn collega is nu ook aan je dvds begonnen en seizoen 1 gaat nu alweer door naar mn moeder, iedereen heeft er echt veel plezier van
Dat is echt balen van je enkel zegquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:30 schreef Strega het volgende:
Ze zijn aangemeten en zijn waarschijnlijk volgende week klaar. Dus dat is fijn, het zwachtelen hangt me nu ietwat de keel uit. Ik doe 's nachts geen oog dicht, constant kramp in bene, voeten enzo. Nou ja, het kan alleen maar beter gaan hopelijk.
Hoewel...de enkel die gefixeerd hoort te zijn is niet gefixeerd. Dus ik ben benieuwd volgende maand bij de traumatoloog en de foto's.
Een mijmerend Bietje! Dromend van nieuw kattenhondenkwaadquote:
Ja, die mogen 's nachts uit, die zwachtels niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is echt balen van je enkel zeg
Wel fijn dat je binnenkort je kousen krijgt!
Ja, ben druk bezig in je boeken. Alleen is het hier de laatste week wat hectisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Blegh Strega, wat rot, hopelijk heb je straks echt baat bij de kousen!
Ben je al aan een van mn boeken begonnen?
Bietje!
Ik krijg echt zin om de tondeuse te pakken als ik dat wilde haar in dat gezicht zie
Aaaawquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef Maes het volgende:
[..]
ik mis em.......
Ik heb net een grote schaal uit de tuin van de buren.quote:
Ah ok, naja, bij de eeuwige grasvelden hangen ze langs de weg, met de massa, dus wij plukken gewoon zelfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee in Geulle. We hebben een euro betaald voor ruim een kilo
Ooooh lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, naja, bij de eeuwige grasvelden hangen ze langs de weg, met de massa, dus wij plukken gewoon zelf
Deze appels waren groene appels (en nee niet omdat ze niet rijp warenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De appels zijn nog niet helemaal lekker, peren ook niet![]()
[ afbeelding ]
HOMOW!quote:
Ik hou ook van Elstarsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik hou van Elstars![]()
En van alles wat we plukken, ik proef altijd eerst voor ik een boel jat
I like so do not, ik vind ze echt bijna allemaal leukquote:
Ik ben Gordon-fanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I like so do not, ik vind ze echt bijna allemaal leuk
Die haat ik wel echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |