Beuh!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik meestal idd....of zoals 2 jaar geleden; de dag voordat we naar Kreta vlogen.
Wakker worden met 2 abcessen in de keel, hoge koorts en overal pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ga ik volgende week naartoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Japs, Cat gaat weer op vakantie.![]()
Al zal er overdag en in het centrum wel niks van te merken zijn. Maar hopelijk is de andere helft van onze groep niet gehuisvest in één van de probleemwijken. Zit je daar met 7 ADHD-ers.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, idd...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens ziek op vakantie gegaan, niet leuk
Kon niet, ik moest die zooi wel opruimen anders was het vorige week helemaal misgegaan. En had ik er nog meer werk mee gehad. Anders had ik het wel geweten ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of niet babbelen, zooi achterlaten en wachten tot zij komt klagen.
En dan ga je helemaal los
Je kunt dit figuurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Maes het volgende:
Ik zal morgen een foto maken van de muur. Het is best een groot vlak. In het midden wil ze van die kubus dingen van Ikea waar je ter decoratie iets in kan zetten en daar langs omheen wilde ik zo'n figuur maken.
Ik moest zo om mezelf lachen toen ik het hoorde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerst Ysland, nu Londen....je doet het erom
Zou je zo vrienjdelijk willen zijn vanaf nu ruim van tevoren aan te geven:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik moest zo om mezelf lachen toen ik het hoorde.Aanslagen, doden, zieken, vulkanen. Een rel hadden we nog niet gehad. Hoppa!
Ja zo is het prachtigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kunt dit figuur wel aardig aan elkaar plakken:
[ afbeelding ]
Er is zelfs al een officiele waarschuwing vab BZquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest zo om mezelf lachen toen ik het hoorde.Aanslagen, doden, zieken, vulkanen. Een rel hadden we nog niet gehad. Hoppa!
Check.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou je zo vrienjdelijk willen zijn vanaf nu ruim van tevoren aan te geven:
a) waar je heen gaat
b) hoe lang
Dan plan ik daar netjes omheen
Wat heeft de muur voor kleur?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Maes het volgende:
Ja zo is het prachtigMaar hoe krijg ik het op de muur?
Nou ze komt vrijdag jou kant uit dus plan maar vastquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou je zo vrienjdelijk willen zijn vanaf nu ruim van tevoren aan te geven:
a) waar je heen gaat
b) hoe lang
Dan plan ik daar netjes omheen
Neu, dat vind ik niet zo belangrijk; ik krijg toch bezoekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Check.
Moet je ook weten waar ik a.s. vrijdag naartoe ga?![]()
Iiiieeekksssssquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef indaha het volgende:
Nou ze komt vrijdag jou kant uit dus plan maar vast
3) Snij de te gebruiken basisvormen uit en tamponeer 'm uit de losse hand op de muurquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
Wat heeft de muur voor kleur?
1) laat de muur gladstucen en sla aan het schilderen (op de muur)
2) schilder de figuur op een gladde ondergrond (bijvoorbeeld een hele dunnen plaat triplex) en plat die plaat met montagekit op de muur
Sjabloneren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Maes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had Oscars mandje in de studeerkamer gezet, gezellig.
Maar nu is het mandje van Jip en mag Oscar er niet naar kijken.
Ik maak me er niet zo druk om. We slapen niet in Londen en overdag zal het vast meevallen. Als het terroristen waren,d na wel. Maar groepen jongeren die het stoer vinden andermans eigendom te mollen... tja. Dat zie je van ver aankomen en daar kun je omheen. En we zijn er maar een dagje. Hopelijk kan dat wel doorgaan, we hebben ook de verantwoordelijkheid voor de groep natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Er is zelfs al een officiele waarschuwing vab BZ![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Toch kijken of je een sjabloon kunt maken, muur eromheen (en vloer) goed afplakken met papier en met een spuitbus i.p.v. met kwast en verf?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |