Vraatzuchtquote:
Ah. Naja, vanmorgen Se7en afgekeken en daar ging het dus ook om gluttony, maar dat was de enige die ik niet precies wistquote:
Oh, dat was dus die obesitas knul?quote:
Ja gadver, die scenequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Naja, vanmorgen Se7en afgekeken en daar ging het dus ook om gluttony, maar dat was de enige die ik niet precies wist.
[..]
Oh, dat was dus die obesitas knul?
Die vastgeketende man op dat bedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah. Naja, vanmorgen Se7en afgekeken en daar ging het dus ook om gluttony, maar dat was de enige die ik niet precies wist.
[..]
Oh, dat was dus die obesitas knul?
Met z'n bakkes in de spaghettiquote:
Ik schrok me echt de tering toen hij opeens bewoogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die vastgeketende man op dat bed
Die is nog erger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die vastgeketende man op dat bed
Ja, naja. Dat dacht ik ook, maar Mills weet het zeg maar niet zeker. Hij knalt die kerel dood zonder zelf te kijken. Freeman heeft alleen gezien wat er in die doos zat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is nog erger.
Of het einde, Paltrow's hoofd in een doos! Je ziet het niet maar de suggestie alleen al.
MORGAN FREEMAN LIEGT NIET.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, naja. Dat dacht ik ook, maar Mills weet het zeg maar niet zeker. Hij knalt die kerel dood zonder zelf te kijken. Freeman heeft alleen gezien wat er in die doos zat.
De eerste keer toen ik die film keek was ik echt nog een manneke, het kippenvel stond echt dik op mijn armen bij dat einde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is nog erger.
Of het einde, Paltrow's hoofd in een doos! Je ziet het niet maar de suggestie alleen al.
Dat had ik bij 127 hours, toen je zo lekker dichtbij zag dat zijn arm eraf gesneden werd en dat hij zo'n zenuw raaktequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De eerste keer toen ik die film keek was ik echt nog een manneke, het kippenvel stond echt dik op mijn armen bij dat einde.
Mja, ik vind het ondanks gebrek aan beeld toch weinig aan de verbeelding overlaten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, naja. Dat dacht ik ook, maar Mills weet het zeg maar niet zeker. Hij knalt die kerel dood zonder zelf te kijken. Freeman heeft alleen gezien wat er in die doos zat.
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat had ik bij 127 hours, toen je zo lekker dichtbij zag dat zijn arm eraf gesneden werd en dat hij zo'n zenuw raakte.
Oeh, die staat al maanden op mijn laptopquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat had ik bij 127 hours, toen je zo lekker dichtbij zag dat zijn arm eraf gesneden werd en dat hij zo'n zenuw raakte.
Vond die rit er naartoe ook wel intrigerend. Dat al die mensen niet zo willekeurig waren gekozen en onschuldig waren als ze eerst dachten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ondanks gebrek aan beeld toch weinig aan de verbeelding overlaten.
Wtf dat ben ik vergeten ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en die vent, die die hoer moest nemen met zo'n mes op zijn lul______________________!
Dat maakte me ook echt misselijk. Subliem spel van Burstyn. Dat ze die Oscar niet gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik denk dat het meest indrukwekkende wat ik ooit in een film heb gezien die stroomschokbehandeling van de moeder uit Requiem for a dream was. Werd echt ijskoud vanbinnen.
Zij gaan eerst naar zo'n SM-kerel, daar krijgen ze een foto. Dan vinden ze dat wijf dood op bed met 'Lust' op de muur waar een man bij is. Vervolgens verhoren ze die man en zie je die foto dat in plaats van zijn lul zo'n scherp mes te zien is en dan zegt hij dat hij werd bedreigd met een geweer in z'n bakkes dat hij haar zo moest neukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |