Ach, gezien de hoeveelheid CCTV in London zullen er nog genoeg mensen van hun bed gelicht wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Mooi, op het BBC journaal nu criminelen die van hun bed worden gelicht.
Benieuwd hoe dat dan eruit ziet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:08 schreef Kingstown het volgende:
twitter:ed1900and86 twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:05:09Just moved into new flat to find note under the door warning that 200 rioters might be on their way from Hoxton to Angel #londonriots reageer retweet
De rellers hebben een bepaald tijdstip gekozen maar we weten niet wanneerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:09 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee daarom, laat ze snel nu beginnen !
twitter:londonriot twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:08:34To clarify re Manchester: BBC reporters in Salford say looters broke into two premises. reageer retweet
En waar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rellers hebben een bepaald tijdstip gekozen maar we weten niet wanneer
Als jij een winkel overvalt/in brand steekt mag je wat mij betreft een kogel in je been geschoten krijgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ik hier een bushokje in de brand steek dan moet het leger me gewoon komen vinden en neerschieten ja? Dat is namelijk heel proportioneel. Het liefst nog terwijl in een menigte van nieuwsgierige mensen sta!
ah, dikke mod.... normaal zie je alleen alleen dat witte 'vierkantje'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:10 schreef Wokkel het volgende:
Waarom heeft die helicopter geen HUD en waarom kan ik geen knop vinden om te vuren?
[ afbeelding ]
Fixed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:11 schreef .aeon het volgende:
[..]
Als jij een winkel overvalt/in brand steekt mag je wat mij betreft een kogel in je hoofd geschoten krijgen.
Dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:11 schreef .aeon het volgende:
[..]
Als jij een winkel overvalt/in brand steekt mag je wat mij betreft een kogel in je been geschoten krijgen.
Sorry, maar met dat tuig in London heb ik weinig medelijden.... Afschieten geen probleem....quote:
Tsja, als de Britten nou even bellen dan stuurt Rutten wel een paar atoombommen vanuit Volkel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar met dat tuig in London heb ik weinig medelijden.... Afschieten geen probleem....
Afschieten ja? Interessante optie. Nog niet over nagedacht hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, maar met dat tuig in London heb ik weinig medelijden.... Afschieten geen probleem....
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Link in de OP werkt hier niet... Is die gewijzigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |