Ze zijn de boel aan het beveiligen zo te zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef larry_flynt het volgende:
RELLEN!!! OP RT! althans 2 agenten
Dat zijn timmermannen die heel de PC World aan het dichttimmeren zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef larry_flynt het volgende:
Of één schroefje teveelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Proberen ze hem daarna weer op te bouwen, mist er natuurlijk precies één steunbalk.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat zijn timmermannen die heel de PC World aan het dichttimmeren zijn.
hahah echt hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Staan daar nu nepagenten rond de Currys?
Zijn ze daar nou die hele zaak aan het dichtspijkeren als preventiemiddel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef larry_flynt het volgende:
Er is niet genoeg thee in de wereld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Gorgrealis het volgende:
Misschien is het een overkill aan oplossing, maar zouden wij Job Cohen niet daarheen kunnen sturen ( ik probeer ook alleen maar mee te denken)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Gorgrealis het volgende:
Misschien is het een overkill aan oplossing, maar zouden wij Job Cohen niet daarheen kunnen sturen ( ik probeer ook alleen maar mee te denken)
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Russia Today, Sky & BBC. Gewoon tabben.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Russia Today, Sky & BBC. Gewoon tabben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |