Maar je deed het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef Lithia het volgende:
Ik kon het tegenhouden, ik zat naast hem.
sorryquote:
Wij leven in een vrij land hoor....quote:
FOK! is geen democratie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij leven in een vrij land hoor....
Echt wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef The_Dean het volgende:
Jim, Big Bang Theory, 2,5 men, Veronica is goed bezig
inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen na BBT nog 4 afleveringen 2,5 men
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
FOK! is geen democratie.
Dat heb ik geleerd van onze modjes.
Had liever 4 afleveringen TBBTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen na BBT nog 4 afleveringen 2,5 men
Ze zegt precies wat je moet doen.quote:
top tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze zegt precies wat je moet doen.
Ohaiquote:
Mee in een tentje gelegen?quote:
Haha neequote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef jna het volgende:
Wist nooit dat ze in het echt ook wat met Leonard had uit tbbt
Juh, maar dat is toch weer uit inmiddels?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef jna het volgende:
Wist nooit dat ze in het echt ook wat met Leonard had uit tbbt
Ja, ze heeft nu een vieze musicusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, maar dat is toch weer uit inmiddels?
Musiciquote:
Tuig is hetquote:
quote:
quote:
Issie nou zo laag of heeft ie van die luchtdinges wat op en neer kan?quote:
Ik denk airride ja, maar zou ook wel standaard zo laag kunnen zijn... zou me niks verbazenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:56 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
[..]
Issie nou zo laag of heeft ie van die luchtdinges wat op en neer kan?
Ik ben de term vergeten.
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef Lithia het volgende:
Piles.![]()
Ik moet jou complimenteren dat je hier zo lang volgehouden hebt.Vaak kom je en ga je meteen, maar nu bleef je plakken.
Die auto zou stuk gaan bij de eerste drempel man.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik denk airride ja, maar zou ook wel standaard zo laag kunnen zijn... zou me niks verbazen
Wel tof dat je eerlijk bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
Moet toegeven dat ik gisteren alweer op Stop volgen geklikt had
Ja, er zijn hele topics over, wat er allemaal wel niet op Funda staat geloof ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben ondertussen maar beetje verder aan het zoeken... Kom je ook de gekste dingen tegen
Ja, briljante reeks is datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef Bravebart het volgende:
Ja, er zijn hele topics over, wat er allemaal wel niet op Funda staat geloof ik![]()
Neejohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, briljante reeks is dat
En ga je ook verhuizen?
Jaquote:
Bah.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik was maandag in een woning in Den Haag en daar had de verwarming gewoon de hele week aangestaan met alle ramen dichtHet was daar like 25 graden, de ramen waren niet vochtig maar gewoon zeiknat en je kon er amper ademen zo zuurstofloos was het daar
Oh en de badkamer stonk naar riool
Dat is zo smerig hèquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bah.![]()
Ik woonde ooit tijdelijk in een huis waar er haar uit de kraan kwam.
Ik wilde bijna op straat wonen als het niet zo koud/frisjes was. Rothuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is zo smerig hèDan woon ik nog liever bij Leger des Heils
Wtfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wilde bijna op straat wonen als het niet zo koud/frisjes was. Rothuis.Ik woonde daar alleen maar een anderhalve maand ofzo en de buren verwelkomen ons gezin door eieren naar het raam te gooien.
Nostalgie.![]()
Qua temperatuur had het gekundquote:
Kan niet. Ik tap het afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Qua temperatuur had het gekundMisschien was daarom de energierekening ook zo hoog
Oooooh!
Ik had het kunnen weten!quote:
Aanklagen dat bedrijf!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef Piles het volgende:
Ik heb al een hekel aan flyers onder m'n ruitenwisser, maar zo helemaal:
[ afbeelding ]
Maar nu is ie weer schoon
Binnenkort eens mailtje naar gemeente doen of ze wel vergunning hebben met hun rommelquote:
Stiekem doe je dit werk, maar buiten werk heb je last van autoachtervolgingen, gevechten en je moet wegspringen van explosieven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort eens mailtje naar gemeente doen of ze wel vergunning hebben met hun rommel
Zo, weer lekker bezig. 164MB aan Excel-data geproduceerd. Allemaal gegevens en formules
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Stiekem doe je dit werk, maar buiten werk heb je last van autoachtervolgingen, gevechten en je moet wegspringen van explosieven.
Ik wist hetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn sector komt het alledrie wel eens voor denk ik
quote:
Chuck!quote:
Uh, wat?!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:15 schreef Lithia het volgende:
Seriously, een kuiken dat Piles zijn werk doet en in zijn vrije tijd Diehard speelt lijkt me awesome.
Jij bent een inspiratiebron voor een awesome toekomstige filmpje.quote:
Ok sorry, wat ik eigenlijk bedoelde:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:25 schreef The_Dean het volgende:
ALS het een succes word? Wat een vertrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:29 schreef jna het volgende:
En nu ga ik douchen en mn afro wassen want er zit zand in.
quote:
quote:
Een goedkeuring!quote:
Oke.quote:
DEAN I CHOOSE YOU!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
A wild grasshopper appears!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
DEAN I CHOOSE YOU!
DEAN used towel
It's supereffective
GRASSHOPPER fainted
DEAN got 1000xp
DEAN is now lvl 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
we gingen al slapenquote:
Oja!quote:
Je kan nog een lijst zien met wat je hebt gemist. Voor mij zat er niks tussen. Ja misschien had ik band hero wel gekocht voor 50 euro.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik was gisteren vrij, niet vandaag
Maar scheelt weer nutteloze uitgaven, dat wel
quote:
quote:
quote:
Te makkelijkquote:
Die zocht ik jaquote:
Als er een VW of gitaar langskomt bel ik jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
Succes met Hunten. Als er iets bijzonders is bel je maar even. Ik ga weer verder arbeiten
Super!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:57 schreef jna het volgende:
[..]
Als er een VW of gitaar langskomt bel ik ja
quote:
En dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:16 schreef Lithia het volgende:
We wachten gewoon totdat je klaar bent met werken, Dean.
Dan heb ik geen smoesje meer waarom het niet actief is hier.quote:
En vrijdag dan?quote:
Ik heb morgen vrijgenomen. Heb nog uren genoeg en al mijn werk is af.quote:
Heb je al plannen voor morgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrijgenomen. Heb nog uren genoeg en al mijn werk is af.
uitslapen en misschien als het weer meewerkt met de fiets er op uit.quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uitslapen en misschien als het weer meewerkt met de fiets er op uit.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:41 schreef The_Dean het volgende:
Doordeweek uitslapen is voor ambtenaren en studenten
Voor mij is het nu weekend.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:41 schreef The_Dean het volgende:
Doordeweek uitslapen is voor ambtenaren en studenten
Dan vraag je het toch gewoon even.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:54 schreef Lithia het volgende:
Hebben jullie ooit moeten wachten bij de supermarkt in de bakkerafdeling en je ziet dat het brood klaar is, maar ze stoppen het niet in vakjes wat bereikbaar is voor klanten?
ze kijken mij glazig aan alsof het normaal is om in eeuwigheid te wachten, totdat ze hun werk doen.
Ze kijken me vaak aan en lopen dan weg. Dat heb je nou eenmaal als je één persoon alles laat doen.quote:
Weet je wat dat kostquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon je brood bij de bakker halen.
Ik zoek niet echt advies hoor. Toch bedankt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon je brood bij de bakker halen.
Een bakker die geen kaascroissants heeft? Ik zou verhuizenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zoek niet echt advies hoor. Toch bedankt.
Oh, ze hebben geen kaascroissantsjes.
Daarom heb ik de c1000quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef jna het volgende:
[..]
Een bakker die geen kaascroissants heeft? Ik zou verhuizen
Ik heb hier ook een buurtspar, die hebben 5 soorten croissantsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Daarom heb ik de c1000
De spar (wat 5 minuten van mij vandaan woont) en lidl hebben het ook niet.
En dat zijn de enige supermarkten in dit dorp.
Ruilen van spar?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een buurtspar, die hebben 5 soorten croissants
Neuhquote:
Omg, ik wist niet eens dat het voor supermarkten bestond.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef jna het volgende:
[..]
NeuhJullie hebben zeker ook geen machine waarmee je verse jus d'orange kan persen in de spar?
Den Haag FTWquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Omg, ik wist niet eens dat het voor supermarkten bestond.
Dean, ik wil verhuizen!
Dunno, ik eet dat niet.quote:
Hebben ze kaascroissants?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wij hebben hier een Em-té en Lidl in hetzelfde pand, er zitten alleen nog wel wat andere winkels tussen.
Duurt te lang.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Ze wilden wel Lidl's uitbreiden met bakkerijtjes geloof ik...
Ja, we hebben niks in de kast verderquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Duurt te lang.
Ik heb nu honger.![]()
Friesland moet eerst met KFC komen, dan mag lidl in actie komen.
Ze hebben niet eens mijn favo chips.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:36 schreef The_Dean het volgende:
En de Spar in de buurt was eerst een c1000, met bakker en alles, maar nu verhuisd naar het winkelcentrum waar ze een flink groter pand hebben.
Toen kregen we een Spar om de hoek, wat flink kut is. Kom er alleen bij noodgevallen
Ik had Dean toch meer als een IJspokémon gezien... Met zijn favoriete attack Diepfriezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean + vuursteen = Vuurdean
Geen kaascroissants of kip.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, we hebben niks in de kast verder
Als hij met zijn gitaar speelt, dan gaat alles in vuur en vlam.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had Dean toch meer als een IJspokémon gezien... Met zijn favoriete attack Diepfriezen
NIET IN DE KAST.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef The_Dean het volgende:
We hebben heul wel kip in de vriezer
Denk alleen de naam alquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Lithia het volgende:
Wat is trouwens nou zo goddelijk aan ben&jerry's?
Veel vrouwen soppen naar dat ijsje.
Zeker voor die prijs niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
Het is wel lekker, maar niet superspeciaalbijzonder ofzo.
lijkt sprekend op Dean....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
kip moet je ook niet in de kast bewaren.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
Het is wel lekker, maar niet superspeciaalbijzonder ofzo.
Ah, de Apple onder ijsjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk alleen de naam al
Het is overrated en overpriced, maar ja het is net als starbucks.. Het is duur, het is overgewaardeerd, maar ja je staat er toch in de rij voor
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lijkt sprekend op Dean....Het is Black Jack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Die hebben we hier gelukkig ook niet. Schijnt kwa smaak ook flink overhyped te zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk alleen de naam al
Het is overrated en overpriced, maar ja het is net als starbucks.. Het is duur, het is overgewaardeerd, maar ja je staat er toch in de rij voor
Oh, het antwoord voor jna is gegeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die hebben we hier gelukkig ook niet. Schijnt kwa smaak ook flink overhyped te zijn
Tja, ik sta meestal.. doe maar een gewone cappuccino..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die hebben we hier gelukkig ook niet. Schijnt kwa smaak ook flink overhyped te zijn
Ook de B&J ja, kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh, het antwoord voor jna is gegeven.
*boksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel inderdaad.
HP verkoopt alleen nog maar 3D printers?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom draaien ze hier HP enkel in 3D
de film.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef jna het volgende:
[..]
HP verkoopt alleen nog maar 3D printers?
Schande
Ik ga maar goud en zilver kopen van m'n spaargeld. Want die 1% rente is ook de moeite nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En aan die rentepunten heb je ook geen moer.
Je bent het gewoon vergeten door een trauma.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:12 schreef Lithia het volgende:
Mogguh.
Vandaag weer eens kijken of er kaascroissants zijn.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Pics.quote:
Heb je hem?quote:
quote:
quote:
quote:
Een BBQ zo te lezen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:33 schreef Bravebart het volgende:
Tijd voor een housewarming meat bij Pillie, woohoooo!
Final Fantasyquote:
Ik vind het prima gast! Ik neem wel wat lekker bier voor je mee!quote:
pa, je staat op YouTubequote:
Je toert ook heel het land door hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Groeten vanaf de kermis in Eindhoven
Zo'n beetje. Een handeltje in Veldhoven afgeleverd, en toen zag Lien een bord van Kermis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Je toert ook heel het land door hè
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo'n beetje. Een handeltje in Veldhoven afgeleverd, en toen zag Lien een bord van Kermis.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
En straks nog terug naar Friesland?
5 alquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:27 schreef Piles het volgende:
Final Destination, wat een film ook
Binnenkort deel 5 in de bios
Wat een prutfilm was het, gister op TV ..quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
5 alIk heb heel 4 gemist dan.
Sowieso is die hele reeks nutteloos, het is gewoon een herhaling van de eerste film... niets meer, niets minder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat een prutfilm was het, gister op TV ..
Nog even de laatste dingetjes inpakken voor de Radboud intro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |