Maar je deed het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef Lithia het volgende:
Ik kon het tegenhouden, ik zat naast hem.
sorryquote:
Wij leven in een vrij land hoor....quote:
FOK! is geen democratie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij leven in een vrij land hoor....
Echt wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef The_Dean het volgende:
Jim, Big Bang Theory, 2,5 men, Veronica is goed bezig
inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen na BBT nog 4 afleveringen 2,5 men
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
FOK! is geen democratie.
Dat heb ik geleerd van onze modjes.
Had liever 4 afleveringen TBBTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef The_Dean het volgende:
Zometeen na BBT nog 4 afleveringen 2,5 men
Ze zegt precies wat je moet doen.quote:
top tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze zegt precies wat je moet doen.
Ohaiquote:
Mee in een tentje gelegen?quote:
Haha neequote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef jna het volgende:
Wist nooit dat ze in het echt ook wat met Leonard had uit tbbt
Juh, maar dat is toch weer uit inmiddels?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef jna het volgende:
Wist nooit dat ze in het echt ook wat met Leonard had uit tbbt
Ja, ze heeft nu een vieze musicusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, maar dat is toch weer uit inmiddels?
Musiciquote:
Tuig is hetquote:
quote:
quote:
Issie nou zo laag of heeft ie van die luchtdinges wat op en neer kan?quote:
Ik denk airride ja, maar zou ook wel standaard zo laag kunnen zijn... zou me niks verbazenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:56 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
[..]
Issie nou zo laag of heeft ie van die luchtdinges wat op en neer kan?
Ik ben de term vergeten.
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef Lithia het volgende:
Piles.![]()
Ik moet jou complimenteren dat je hier zo lang volgehouden hebt.Vaak kom je en ga je meteen, maar nu bleef je plakken.
Die auto zou stuk gaan bij de eerste drempel man.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik denk airride ja, maar zou ook wel standaard zo laag kunnen zijn... zou me niks verbazen
Wel tof dat je eerlijk bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
Moet toegeven dat ik gisteren alweer op Stop volgen geklikt had
Ja, er zijn hele topics over, wat er allemaal wel niet op Funda staat geloof ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben ondertussen maar beetje verder aan het zoeken... Kom je ook de gekste dingen tegen
Ja, briljante reeks is datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef Bravebart het volgende:
Ja, er zijn hele topics over, wat er allemaal wel niet op Funda staat geloof ik![]()
Neejohquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, briljante reeks is dat
En ga je ook verhuizen?
Jaquote:
Bah.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik was maandag in een woning in Den Haag en daar had de verwarming gewoon de hele week aangestaan met alle ramen dichtHet was daar like 25 graden, de ramen waren niet vochtig maar gewoon zeiknat en je kon er amper ademen zo zuurstofloos was het daar
Oh en de badkamer stonk naar riool
Dat is zo smerig hèquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bah.![]()
Ik woonde ooit tijdelijk in een huis waar er haar uit de kraan kwam.
Ik wilde bijna op straat wonen als het niet zo koud/frisjes was. Rothuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is zo smerig hèDan woon ik nog liever bij Leger des Heils
Wtfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik wilde bijna op straat wonen als het niet zo koud/frisjes was. Rothuis.Ik woonde daar alleen maar een anderhalve maand ofzo en de buren verwelkomen ons gezin door eieren naar het raam te gooien.
Nostalgie.![]()
Qua temperatuur had het gekundquote:
Kan niet. Ik tap het afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Qua temperatuur had het gekundMisschien was daarom de energierekening ook zo hoog
Oooooh!
Ik had het kunnen weten!quote:
Aanklagen dat bedrijf!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:09 schreef Piles het volgende:
Ik heb al een hekel aan flyers onder m'n ruitenwisser, maar zo helemaal:
[ afbeelding ]
Maar nu is ie weer schoon
Binnenkort eens mailtje naar gemeente doen of ze wel vergunning hebben met hun rommelquote:
Stiekem doe je dit werk, maar buiten werk heb je last van autoachtervolgingen, gevechten en je moet wegspringen van explosieven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort eens mailtje naar gemeente doen of ze wel vergunning hebben met hun rommel
Zo, weer lekker bezig. 164MB aan Excel-data geproduceerd. Allemaal gegevens en formules
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Stiekem doe je dit werk, maar buiten werk heb je last van autoachtervolgingen, gevechten en je moet wegspringen van explosieven.
Ik wist hetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn sector komt het alledrie wel eens voor denk ik
quote:
Chuck!quote:
Uh, wat?!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:15 schreef Lithia het volgende:
Seriously, een kuiken dat Piles zijn werk doet en in zijn vrije tijd Diehard speelt lijkt me awesome.
Jij bent een inspiratiebron voor een awesome toekomstige filmpje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |