quote:
Een tray is 30 dus dat ga ik niet doen, maar dat klinkt niet lekker iigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef Fha het volgende:
Sowieso slecht.
Na een tree kreeg ik last van mijn maag/darmen en ging ik oncontroleerbaar trillen. Gewoon helemaal niet drinken die zooi
je had een tray opquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef Fha het volgende:
Sowieso slecht.
Na een tree kreeg ik last van mijn maag/darmen en ging ik oncontroleerbaar trillen. Gewoon helemaal niet drinken die zooi
Klopt mijn berekening ook nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef delano.888 het volgende:
OMG noooooooo
http://www.energyfiend.com/death-by-caffeine-uk-and-europe
In hoeveel tijd is dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef delano.888 het volgende:
OMG noooooooo
http://www.energyfiend.com/death-by-caffeine-uk-and-europe
Of een maagzweer ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:14 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap wel dat het suiker slecht is voor me, maar het is maar 1 dagje. Ik bedoelde meer als je 20 van die blikjes drinkt ga je dan niet ontzettend hoofdpijn krijgen ofzo
Zul je vrij snel moeten drinken, want de halveringstijd van cafeïne is 4-5 uur.quote:
Is de bedoeling ook, als je ADHD hebt.quote:
20 wyjoow.. Ik heb een periode gehad dat ik er maximaal 10 op een dag dronk en ik ging me echt niet goed voelen.. Draaide door kreeg paniekaanvallen.. Ik zou er echt mee uit kijken hoor..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor 36 uur wel ja..
[..]
Ik snap wel dat het suiker slecht is voor me, maar het is maar 1 dagje. Ik bedoelde meer als je 20 van die blikjes drinkt ga je dan niet ontzettend hoofdpijn krijgen ofzo
Heb een hele lieve vriendin en die gaat er ook vast wel blij mee zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:41 schreef Maraca het volgende:
Als je komt te overlijden, mag ik dan je hunt-veroveringen hebben?
Ik hoop alleen dat t niet zo erg wordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef Fha het volgende:
Sowieso slecht.
Ik ben lieverquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb een hele lieve vriendin en die gaat er ook vast wel blij mee zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |