Gorgonzola.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, wat zou ik eens kunnen gaan eten?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Oke heb geen zin in weer een hele discussie maar hij reageert telkens alleen maar op jou omdat je soms echt achterlijk reageert tegen andere.
Ik heb het een keer op en het is niet eens heel smerig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hhahhhahahahahahahaaahhhaaa
Buitenlandse kazenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het een keer op en het is niet eens heel smerig.Wel langs die blauwe toelie gesneden.
Ik ben ook absoluut geen kaasliefhebber, maar we waren in Italië en we zagen zo'n unit op een of ander marktje liggen, dus gewoon geprobeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Buitenlandse kazen
Old Amsterdam daarentegen
hahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:15 schreef Rossdale het volgende:
Jetsers zijn prima gedefinieerd
Dit zijn jetsers:
[ afbeelding ]
Niet hier in Delft. In Brabant wel ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:15 schreef Rossdale het volgende:
Jetsers zijn prima gedefinieerd
Dit zijn jetsers:
[ afbeelding ]
I wishquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Michhas het volgende:
Gaat er nog gegamed worden vanavond?
weet nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Michhas het volgende:
Er wordt gewoon letterlijk op het moment dat ik dit lees vanuit beneden geroepen:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:38 schreef Rossdale het volgende:
Rossdale de alleen thuis man zul je bedoelen
Trouwens, je bent studentGa eens eten koken
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:35 schreef Rossdale het volgende:
Yeah! Even koken en dan kom ik gamen poepies
Jazeker! Als je nou even connect met drumpie.nl kunnen we samen diggen naar diamond of een huisje bouwen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Michhas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |