Waarom staat Heineken tussen al dat lekkere bier?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:38 schreef Parvus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat een eckte man elk bier zuipt dat voor handen is behalve maltbier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom staat Heineken tussen al dat lekkere bier?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aight om 6 uur toch nog met wat maten naar zeeland om te gaan zeilen en bier te zuipen en 16 jarige sletjes te regelen op Renesse
Nog erger:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat een eckte man elk bier zuipt dat voor handen is behalve maltbier.
quote:
Dat is de nieuwe jillz dus dat is vrouwendrank dus daar hoef je geen rekening mee te houden.quote:
Laat pot4toe het maar niet horenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe jillz dus dat is vrouwendrank dus daar hoef je geen rekening mee te houden.
Hij zit bij het corps dus dat is toch al een beetje gay.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat pot4toe het maar niet horen
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:08 schreef Bozz187 het volgende:
Parv heeft z'n ziel verkocht hij post nu zelfs in het minecraft topic
Vind je het gek?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedere kroeg in Renesse stinkt echt zo gruwelijk hard dat is echt niet grappig meer
Ja man minecraft is de shit!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:08 schreef Bozz187 het volgende:
Parv heeft z'n ziel verkocht hij post nu zelfs in het minecraft topic
wat kom jij nou weer blij doen kankernerd.quote:
Zegt degene die minecraft speelt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja man minecraft is de shit!
[..]
wat kom jij nou weer blij doen kankernerd.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt degene die minecraft speelt.Bitch please.
Alsjeblieft, bewaar die stoere comebacks. Je streetcred is allang laag door Minecraft.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:44 schreef Parvus het volgende:
Hehe kutkaboutertje stomme harry. Als speel ik pimpampet own ik jou nog any day.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:44 schreef Parvus het volgende:
Als speel ik pimpampet own ik jou nog any day.
Noem eens één ding wat er mis is met Minecraft?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt degene die minecraft speelt.Bitch please.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alsjeblieft, bewaar die stoere comebacks. Je streetcred is allang laag door Minecraft.
Ik vond het zo saai dat binnen 5 minuten al gestopt was met spelen. Dat betekent niet direct dat het een slecht spel is, maar ik vraag me af wat mensen er zo geweldig aan vinden, misschien zie ik dat namelijk over het hoofdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Noem eens één ding wat er mis is met Minecraft?
Haha ja man.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:44 schreef Parvus het volgende:
Hehe kutkaboutertje stomme harry. Als speel ik pimpampet own ik jou nog any day.
quote:
Lol. Oke heb geen zin in weer een hele discussie maar hij reageert telkens alleen maar op jou omdat je soms echt achterlijk reageert tegen andere.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha ja man.Het enige wat je doet is af en toe hier langskomen, even een grote bek hebben en wat mensen uitschelden, en dan ben je weer weg. Als je het hier niet gezelliger op maakt, blijf dan gewoon weg want het voegt echt niks toe, en je komt erdoor over als een sneue zolderautist.
Dus kap gewoon met bitchen.
Je ziet het verkeerd. Hij scheld jou uit en dat is niet erg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha ja man.Het enige wat je doet is af en toe hier langskomen, even een grote bek hebben en wat mensen uitschelden, en dan ben je weer weg. Als je het hier niet gezelliger op maakt, blijf dan gewoon weg want het voegt echt niks toe, en je komt erdoor over als een sneue zolderautist.
Ik probeerde het nog aardig uit te leggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Hij scheld jou uit en dat is niet erg.
Valt mee dat jij het erg vindquote:
Scherpquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gorgonzola.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, wat zou ik eens kunnen gaan eten?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Oke heb geen zin in weer een hele discussie maar hij reageert telkens alleen maar op jou omdat je soms echt achterlijk reageert tegen andere.
Ik heb het een keer op en het is niet eens heel smerig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hhahhhahahahahahahaaahhhaaa
Buitenlandse kazenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het een keer op en het is niet eens heel smerig.Wel langs die blauwe toelie gesneden.
Ik ben ook absoluut geen kaasliefhebber, maar we waren in Italië en we zagen zo'n unit op een of ander marktje liggen, dus gewoon geprobeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Buitenlandse kazen
Old Amsterdam daarentegen
hahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:15 schreef Rossdale het volgende:
Jetsers zijn prima gedefinieerd
Dit zijn jetsers:
[ afbeelding ]
Niet hier in Delft. In Brabant wel ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:15 schreef Rossdale het volgende:
Jetsers zijn prima gedefinieerd
Dit zijn jetsers:
[ afbeelding ]
I wishquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Michhas het volgende:
Gaat er nog gegamed worden vanavond?
weet nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Michhas het volgende:
Er wordt gewoon letterlijk op het moment dat ik dit lees vanuit beneden geroepen:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:38 schreef Rossdale het volgende:
Rossdale de alleen thuis man zul je bedoelen
Trouwens, je bent studentGa eens eten koken
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:35 schreef Rossdale het volgende:
Yeah! Even koken en dan kom ik gamen poepies
Jazeker! Als je nou even connect met drumpie.nl kunnen we samen diggen naar diamond of een huisje bouwen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Michhas het volgende:
Breng jij het cement? Dan breng ik de bakstenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:02 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jazeker! Als je nou even connect met drumpie.nl kunnen we samen diggen naar diamond of een huisje bouwen!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:02 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jazeker! Als je nou even connect met drumpie.nl kunnen we samen diggen naar diamond of een huisje bouwen!
Nee ik heb gewoon een vriendinquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Michhas, jij speelt toch geen Minecraft?
Oké.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef KoningStoma het volgende:
Als je dat soort opmerkingen gaat maken mtb Minecraft weet je duidelijk niet wat voor een spel het is
quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef KoningStoma het volgende:
Als je dat soort opmerkingen gaat maken mtb Minecraft weet je duidelijk niet wat voor een spel het is
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef KoningStoma het volgende:
Echt een leuk spelletje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:00 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben minecraft steeds meer gaan waarderen
Die vent klinkt als Advancedpower.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Echt een leuk spelletje. [ afbeelding ]
Ja best welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die vent klinkt als Advancedpower.
Hihi, lekkar samen hutjes bouwen tegen de monstersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Echt een leuk spelletje. [ afbeelding ]
Maar pas wel op, want als de zon ondergaat komen de wezensquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hihi, lekkar samen hutjes bouwen tegen de monsters [ afbeelding ]
Toen hij terugkwam van zijn ban was heel ONZ (en KLB) in rep en roerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:47 schreef Kutstudent het volgende:
Advancedpauper, de proleet van KLB.Er zijn er niet veel die het zo hard verneukt hebben als hij.
Wel spannund hoor, hihiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar pas wel op, want als de zon ondergaat komen de wezens [ afbeelding ]
[insert KoningStoma comment over iets met CoD en ¤60,-]quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel spannund hoor, hihi [ afbeelding ] Zeker de ¤ 15,- waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |