Haha ja man.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:44 schreef Parvus het volgende:
Hehe kutkaboutertje stomme harry. Als speel ik pimpampet own ik jou nog any day.
quote:
Lol. Oke heb geen zin in weer een hele discussie maar hij reageert telkens alleen maar op jou omdat je soms echt achterlijk reageert tegen andere.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha ja man.Het enige wat je doet is af en toe hier langskomen, even een grote bek hebben en wat mensen uitschelden, en dan ben je weer weg. Als je het hier niet gezelliger op maakt, blijf dan gewoon weg want het voegt echt niks toe, en je komt erdoor over als een sneue zolderautist.
Dus kap gewoon met bitchen.
Je ziet het verkeerd. Hij scheld jou uit en dat is niet erg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha ja man.Het enige wat je doet is af en toe hier langskomen, even een grote bek hebben en wat mensen uitschelden, en dan ben je weer weg. Als je het hier niet gezelliger op maakt, blijf dan gewoon weg want het voegt echt niks toe, en je komt erdoor over als een sneue zolderautist.
Ik probeerde het nog aardig uit te leggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Hij scheld jou uit en dat is niet erg.
Valt mee dat jij het erg vindquote:
Scherpquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gorgonzola.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, wat zou ik eens kunnen gaan eten?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Oke heb geen zin in weer een hele discussie maar hij reageert telkens alleen maar op jou omdat je soms echt achterlijk reageert tegen andere.
Ik heb het een keer op en het is niet eens heel smerig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hhahhhahahahahahahaaahhhaaa
Buitenlandse kazenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het een keer op en het is niet eens heel smerig.Wel langs die blauwe toelie gesneden.
Ik ben ook absoluut geen kaasliefhebber, maar we waren in Italië en we zagen zo'n unit op een of ander marktje liggen, dus gewoon geprobeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Buitenlandse kazen
Old Amsterdam daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |