quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, ik ben blank. Zullen we nu ophouden met overal bij moeten zeggen welke kleur iemand heeft? Een donkere man achter de PM is nog steeds een man.
Dat dit door overwegend donkere jongeren gedaan wordt, geeft nog niet het recht in dit topic over iedereen zo te praten.

Nou, wellicht niet de enige, maar of je de enigste en schattigste bent, dát zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he gelukkig dus ik ben niet de enigste die er zo over denkt

Hoi, ik ben ook blank, maar mijn kat is zwart.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, ik ben blank. Zullen we nu ophouden met overal bij moeten zeggen welke kleur iemand heeft?

18000??? Waarom dan afgelopen 3 dagen maar 1500? Moesten ze daar nou echt voor op Cameron wachten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:15 schreef havanagila het volgende:
Dus vandaag/vanavond 18.000 agenten in London. Geeft dat geen problemen in andere steden? lekker verstandig

Een dom wijf die ooggetuigen tegenspreektquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:17 schreef VacaLoca het volgende:
Wie is dat mooie vrouwtje eigenlijk op Sky

Dialectquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he gelukkig dus ik ben niet de enigste die er zo over denkt

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, wellicht niet de enige, maar of je de enigste en schattigste bent, dát zou zo maar kunnen

Bron of is dit een gedachte?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, buiten londen en consorten gaat het gewoon weer los hoor. Teveel politie in Londen

Een dronkenlap die een vervallen houten tafel op andermans eigendom plaatst. Net zo'n aso als die rellers ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rboden__.html?p=29,1 Het begin van het einde in Nederland... Relluh

16.000 ja, maar dat wil toch niet zeggen dat de andere steden volledig vrij van politie zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meer dan 10000 politie in Londen

Ze hebben de politie in de rest van het land naar Londen gehaald dus wat denk je zelf. De jeugd in de andere steden kan nu het voorbeeld van de coole kids in Londen gaan volgen.quote:

ja maar de grote blonde leider gaat daar hoogspersoonlijk op werkbezoek om de henkies en ingridjes te steunen! Hoop maar dat ie per ongeluk geraakt wordt door een rondvliegende stoeptegel...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
In Helmond schijnt het al aan het broeien te zijn....

Kan best, maar hoe heet zequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een dom wijf die ooggetuigen tegenspreekt

Ow wacht het is schoolvakantie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef speknek het volgende:
[..]
De helft van die lui zijn tieners en nog nauwelijks op zoek naar werk.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-14458424

Ze hebben daar 3-4 maanden vakantie... raken verveeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow wacht het is schoolvakantie.

Verder ook graag geen overige kenmerken meer. Voortaan dus "die persoon sloeg een winkelruit in", in plaats van "die man sloeg een winkelruit in". Net alsof het alle mannen zo zijn. Dank!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Hoi, ik ben blank. Zullen we nu ophouden met overal bij moeten zeggen welke kleur iemand heeft? Een donkere man achter de PM is nog steeds een man.
Dat dit door overwegend donkere jongeren gedaan wordt, geeft nog niet het recht in dit topic over iedereen zo te praten.

Dat doen ze omdat blank zijn het enige is waar ze trots op kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt maar erger me kapot aan sommige hier om de huidskleur steeds maar te herhalen, al zijn ze groen of geel of goud met een paars randje, echt bbbrrrrr als je dat maar optikt steeds

Nu zet je aan tot geweld, en dat is strafbaar. Meld je maar bij de politie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
ja maar de grote blonde leider gaat daar hoogspersoonlijk op werkbezoek om de henkies en ingridjes te steunen! Hoop maar dat ie per ongeluk geraakt wordt door een rondvliegende stoeptegel...

quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:23 schreef mordokania het volgende:
[..]
Nu zet je aan tot geweld, en dat is strafbaar. Meld je maar bij de politie.

Ik zou niet graag een stille zijn in een menigte die echt wil vechten. Normaal gesproken zijn die helden alleen bij redelijk vreedzame demonstraties.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
ze zeggen wel 16000 politie maar daar zitten ook stille bij, de ME en nog een paar takken van de politie.

Ik zeg per ongeluk. Misschien neemt ie een bezem meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:23 schreef mordokania het volgende:
[..]
Nu zet je aan tot geweld, en dat is strafbaar. Meld je maar bij de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |