Die was hard toe aan een bank danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mika ligt al sinds de bank er is non stop te tukken
mag ik voor dat je weggaat nog even een handtekenig van je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef Lindytje het volgende:
De tering... ik zo een medicijnpaspoort halen bij de apotheek voor mijn gekte-pillen, blijkt dat ik heul geen ritalin mee mag nemen naar Marokko blijkbaar?? Of ik had toestemming moeten vragen bij het consulaat.
Ik heb mijn ritalinnekes nodig als ik de drukke stad in ga
Ik ga het er maar op gokken en 1 stripje meenemen denk ik... Misschien zien jullie me over een jaar dan wel bij Locked up Abroad op NatGeo
ik kan 2 dingen tegelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die was hard toe aan een bank dan
Game-ze!
Jij welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik voor dat je weggaat nog even een handtekenig van je?
Dat! Anders hebben we nooit meer bolognaisebakkesposts.quote:
Zal ik doen! Ik zal netjes een doosje meenemen waar mijn naam op staat, heb een uitdraai van de apotheek, dus dan zal het wel goed komen toch?quote:
Misschien kan ik dan in de gevangenis wel iemands Bitch worden, die dan zorgt dat ik kan interwebzen. Zijn jullie de eersten die wat van me horenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat! Anders hebben we nooit meer bolognaisebakkesposts.
Ik zal een briefje achterlaten voor de thuisblijversquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
OH MAAR WACHT FF!
als jij en lies opgepakt zijn wil ik sien wel
maken, handtekening eronder en hier posten, dan print ik em uit!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal een briefje achterlaten voor de thuisblijvers
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maken, handtekening eronder en hier posten, dan print ik em uit!
*belt alvast douane*
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan in de gevangenis wel iemands Bitch worden, die dan zorgt dat ik kan interwebzen. Zijn jullie de eersten die wat van me horen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
S: Hallo douane?
D: Ja mevrouw?
S: Ja er komt morgen iemand langs met pillen in dr tas!11!!1!oneoeineinz!11
D: Heeft u een beschrijving van deze vrouw?
S: Nouja ze heeft nagellak op ...
D: Eh...
S: En makeup!!
D: Jamaar..
S: Waarschijnlijk op dr broek wat hondenharen
D: Mevrouw ..
S: En ze heeft ook dikke tieten!1!1!!1einz
D: *klik* *tuut tuut tuut*
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
S: Hallo douane?
D: Ja mevrouw?
S: Ja er komt morgen iemand langs met pillen in dr tas!11!!1!oneoeineinz!11
D: Heeft u een beschrijving van deze vrouw?
S: Nouja ze heeft nagellak op ...
D: Eh...
S: En makeup!!
D: Jamaar..
S: Waarschijnlijk op dr broek wat hondenharen
D: Mevrouw ..
S: En ze heeft ook dikke tieten!1!1!!1einz
D: *klik* *tuut tuut tuut*
Dikkie is part of the deal. Anders is Sien verdrietig...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK WOU DIKKIE HEUL NIET!
nouja vooruit dan maar
Dreklakjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Debstert, onze lakjes zijn er ook![]()
Ik heb nu 8 dreklakjes en een blauwe voor me staan
okaaay, ze hebben toch elkaar nodig om tegen mijn moron kattne op te kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dikkie is part of the deal. Anders is Sien verdrietig...
yaaay drekjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Debstert, onze lakjes zijn er ook![]()
Ik heb nu 8 dreklakjes en een blauwe voor me staan
kak, heb je daar een medicijnpaspoort voor nodig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef Lindytje het volgende:
De tering... ik zo een medicijnpaspoort halen bij de apotheek voor mijn gekte-pillen, blijkt dat ik heul geen ritalin mee mag nemen naar Marokko blijkbaar?? Of ik had toestemming moeten vragen bij het consulaat.
Ik heb mijn ritalinnekes nodig als ik de drukke stad in ga
Ik ga het er maar op gokken en 1 stripje meenemen denk ik... Misschien zien jullie me over een jaar dan wel bij Locked up Abroad op NatGeo
True! Sien zou waarschijnlijk bang voor ze zijn... Sien is een mietjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okaaay, ze hebben toch elkaar nodig om tegen mijn moron kattne op te kunnen
Waarvoor, voor AD?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kak, heb je daar een medicijnpaspoort voor nodig?
jaquote:
het is meer de vraag, wat heeft Sjaan nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Yay m`n lakje is binnen bij Sjaan![]()
Geef ff door wat je van me krijgt?
En wat heb je dan?![]()
Ja, officieel welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja
Hoewel, ik ga maar naar Griekenland. Als ze ze willen afpakken dreig ik om te keren en daar geen cent uit te geven
die opi verzorgingslakdingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Yay m`n lakje is binnen bij Sjaan![]()
Geef ff door wat je van me krijgt?
En wat heb je dan?![]()
trutjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is meer de vraag, wat heeft Sjaan niet![]()
![]()
Hahah ja dat snapte ik wel, want zelf besteldquote:
zo vatte ik 'm ook op en daar was mijn antwoord ook naarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hahah ja dat snapte ik wel, want zelf besteld
Maar ik bedoel, lichamelijk enzo
lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh god... ik lees nu allerlei nare verhalen over bezit van opiaten (ritalin valt daar onder) en enge, lange en strenge straffen in het buitenland.... Ik durf niet meer
oh ja ik vergeet 9 van de 10 keer alles wat ik bestel dus eh tsjaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hahah ja dat snapte ik wel, want zelf besteld
Maar ik bedoel, lichamelijk enzo
oh ik dacht gelijk alweer aan lakjes ... i haz issuesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo vatte ik 'm ook op en daar was mijn antwoord ook naar. Sharaantje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:43 schreef Lindytje het volgende:
Zo, hondjes wegbrengen naar het pension!
schatjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:09 schreef princess-a het volgende:
Sjaan even wat liefde op je FB wall gegooid. Wat ben je toch ontzettend sterk, ik heb zoveel respect voor je
omfgquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Vertrekken jullie morgen; of??
Ikke nog 3 weekjes en dan ook vakantie
Nooooooz you have fallen for the drekcoloursquote:
ze had er drie. DRIE!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nooooooz you have fallen for the drekcolours![]()
I haz been in luv for a very long timequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nooooooz you have fallen for the drekcolours![]()
quote:
Truste !quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga slapen denk ik... ben al sinds thuiskomst zo gaar als een hoedje![]()
Lin, veel plezier in Mocroland!![]()
Welke had je allemaal verzameld dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*is in shock*
Ik doe mijn drekkleurtjes maar wegBut hey.. I tried
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga slapen denk ik... ben al sinds thuiskomst zo gaar als een hoedje![]()
Lin, veel plezier in Mocroland!![]()
Have fun chick!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik kom nog even dag zwaaien!!
We vertrekken morgen rond 10u van huis, dus ik zal niet veel meer interwebzen denk ik.
Tot over een week chickies, pas goed op jullie zelf!![]()
Als je hem kwijt wilt, houd ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Volgens mij ook maar een 3-talH&M hunt me down; zoya gemma (heb ik nu op; maar ik kan er echt niet aan wennen) en.. hmm.. ik dacht nog 1.. kweeniemeer
![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik kom nog even dag zwaaien!!
We vertrekken morgen rond 10u van huis, dus ik zal niet veel meer interwebzen denk ik.
Tot over een week chickies, pas goed op jullie zelf!![]()
Mijne ook. Ik hoop dat ie vandaag komt, morgen moet ik werken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef Mss het volgende:
Veel plezier Lin!
Mijn Sleek palette is![]()
En ik wil mijn Naked palette binnen krijgen. Hij is al een week geleden verzonden
H&M is gewoon klote met hun verzendtijd. Echt jammer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
AL een week geleden?
da's normaal vanuit Amerika!
Mijn h&m pakketje heeft zondag het magazijn verlaten en staat bij post.nl nog steeds als 'voorgemeld', dat is pas irritant
ja, en post.nl doet er nog een dikke schep bovenop momenteel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
H&M is gewoon klote met hun verzendtijd. Echt jammer.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
er loeide buiten een koe en mijn collega zegt tegen me: huh, riep je mij?![]()
Ja, maar dan zou ik nog zo'n opmerking maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
haha komop, het was maar een geintje
welke toetsen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brr, ze gaan m'n toetsen aanvragen voor m'n rijbewijs.
Tussentijdse toets en examen. (En aangezien de bijzondere verrichtingen erg lastig zijn voor mij is ttt geen slecht idee.quote:
heb je je theorie al wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tussentijdse toets en examen. (En aangezien de bijzondere verrichtingen erg lastig zijn voor mij is ttt geen slecht idee.)
ah dat scheelt alweer een stuk!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah dat scheelt alweer een stuk!
En meestal laten ze je niet op gaan als ze niet denken dat je het gaat halen, dus no sweat en gewoon knallen
Ik vind het sowieso wel bijzonder dat je op je werk koeien hoort loeienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
haha komop, het was maar een geintje
wat een doktersgedoequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel bijzonder dat je op je werk koeien hoort loeien
Pff, en ik ben terug van de bedrijfsarts en ga vrijdag weer werken. Next stop: dierenartsLoki blijft maar spugen..
En ik ben te laat om Lindytje veel plezier te wensen
Koeienquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een doktersgedoe
En ja... ik werk op een hippe kantoorlocatie, waardoor we weilanden met koeien aan de overkant van het pad hebben
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een doktersgedoe
En ja... ik werk op een hippe kantoorlocatie, waardoor we weilanden met koeien aan de overkant van het pad hebben
denk je zelf ook dat het wel weer kan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel bijzonder dat je op je werk koeien hoort loeien
Pff, en ik ben terug van de bedrijfsarts en ga vrijdag weer werken. Next stop: dierenartsLoki blijft maar spugen..
En ik ben te laat om Lindytje veel plezier te wensen
Ik weet het niet, aan de ene kant denk ik van niet, aan de andere kant weet ik vanuit mijn burnout een paar jaar terug dat het ook best weer fijn kan zijn om te gaan werken. Dat je je, omdat je weer gaat, ook weer beer gaat voelen zeg maar. Ik steek dus maar mijn tong uit naar mijn plankenkoorts en spring gewoon. Als ik op mijn bek ga zien we wel weer verderquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
denk je zelf ook dat het wel weer kan?
En aww Loki
oeh, veel plezier!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef Lindytje het volgende:
Nog snel gefaald bij MAC op schiphol, en nu boarden!
Dank voor de fijne-vakantie-wensen!
Bye chicks!
Ik heb ze nog niet gehaald inderdaad, wachtte ff af of je ze zelf kon scorenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:22 schreef Incantrix het volgende:
Taart, je had die Teeez-jes nog niet gehaald voor me toch? Kom zo nog langs de dio, dus ik ga ff spieken )
SQ, ik pm je strax ff
Ah, liefquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gehaald inderdaad, wachtte ff af of je ze zelf kon scoren
En wat je zegt klinkt wel logisch..gewoon beginnen dan maar en zien hoe het gaat
lieeeef!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
tired cat haz a tired...
[ afbeelding ]
(oh, hij heeft toch zo'n zwaar leven)
hij snurkt er zelfs bij
kussie voor poezquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, liefIk heb uiteindelijk de groene gevonden, de roze gezien maar uiteindelijk toch besloten dat ik niet vaak gnoeg roze draag om die te kopen.. Dus wil ik alleen hul graag nog de paarse (outta control) nog.. Dus mocht je die tegenkomen.. Puh-leeze?
En jah, ik denk idd ook dat het zo beter is dan wachten tot ik het lef weer heb
Ow, en le poeziemauw heeft een maagzweerArme.. Nu dus medicijntjes gekregen, met ca een weekje zou hij weer op de been moeten zijn.
Oei, Milka, dat is wel jammerBeetje laat met iets zeggen over handschoenen he?
waarom denk je dat ie daar ligtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Gaan katten ook altijd irritant je plaats innemen als je opstaat?![]()
En dan vooral erg onschuldig kijken met een koppie van "ik lig hier echt al uuuuuren. Now go away!"
Maag- en slokdarmontsteking. Al jaren. Binnenkort weer naar de internistquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:01 schreef Incantrix het volgende:
En thnx SQ, zal de kus geven
Taart, dankank, u is lievHeb jij ook een maagzweer?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
tired cat haz a tired...
[ afbeelding ]
hij snurkt er zelfs bij
ouch, dat klinkt echt heel naarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maag- en slokdarmontsteking. Al jaren. Binnenkort weer naar de internist
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
tired cat haz a tired...
[ afbeelding ]
hij snurkt er zelfs bij
Nja, je went er aan :-/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ouch, dat klinkt echt heel naar
Hup Holland Hup-bankquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
tired cat haz a tired...
[ afbeelding ]
hij snurkt er zelfs bij
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maag- en slokdarmontsteking. Al jaren. Binnenkort weer naar de internist
wat zijn de zijne dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
nope,wil er nog steeds niet aan
en ik ben door mn argumenten heen
En als je langsgaat bij iemand met een nestje? Kan hij dan nog steeds nee zeggen?quote:
'ik wil geen kat'quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zijn de zijne dan?
oh en schaartje, hou jezelf heel he!
45 uur per week werken als je het niet gewend ben is best veel. Niet dat het werk zo zwaar is, maar de uren. Daarbij is mijn collega van de week ingestort en die zit nu ziek thuis. En de kinderen waren irritant vandaag. En ik heb gezeik op het werk met het management en dat ben ik ook zatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zijn de zijne dan?
oh en schaartje, hou jezelf heel he!
Gewoon met 1 thuiskomen en zeggen "heb ik op straat gevonden, hij liep zomaar achter me aan"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:15 schreef Loqi het volgende:
ohja, en:
'ja maar als er een kat komt dan ben ik niet blij want ik wil geen kat'
ik: 'ja maar nu ben ik niet blij, zonder kat'
hij: 'ja maar nu is de situatie zonder, dus das makkelijker want dat is al zo'
wut
Ja ik ben al een jaar om een kat aan het vragen en als jij me toen meteen mijn zin had gegeven hadden we nu al een jaar een kat gehad en was je er ook aan gewendquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:15 schreef Loqi het volgende:
ohja, en:
'ja maar als er een kat komt dan ben ik niet blij want ik wil geen kat'
ik: 'ja maar nu ben ik niet blij, zonder kat'
hij: 'ja maar nu is de situatie zonder, dus das makkelijker want dat is al zo'
wut
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja ik ben al een jaar om een kat aan het vragen en als jij me toen meteen mijn zin had gegeven hadden we nu al een jaar een kat gehad en was je er ook aan gewend
een vriend van ons heeft sinds gister een kitten... ik denk dat we binnenkort eens gaan kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon een kitten van zes weken de kamer in gooien, is ie binnen een half uur verkocht
En die gaat niet toevallig binnenkort op vakantie en heeft een oppas nodig?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
een vriend van ons heeft sinds gister een kitten... ik denk dat we binnenkort eens gaan kijken
helaasch, hij was zo handig om op vakantie te gaan voordat hij naar het asiel ging (jaja, poesje uit asiel gehaaldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:22 schreef Mss het volgende:
[..]
En die gaat niet toevallig binnenkort op vakantie en heeft een oppas nodig?
Hmz, dan heb ik nog steeds geen manier gevonden om foto's te posten via de ipad. Dan moeten jullie maar klikkenquote:
oh zielig snoetjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hmz, dan heb ik nog steeds geen manier gevonden om foto's te posten via de ipad. Dan moeten jullie maar klikken![]()
http://lockerz.com/s/128310506
Oh, doettie het wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh zielig snoetjewel een mooierd! Rooie
kitten uit asiel is geen prestatie natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
helaasch, hij was zo handig om op vakantie te gaan voordat hij naar het asiel ging (jaja, poesje uit asiel gehaald)
mwah, is beter dan bij iemand thuis met 'een nestje voor de lol'. maar hij wist nog niet of ie een oudere poes wilde halen of een baby. Uiteindelijk toch gezwicht voor de mini'squote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kitten uit asiel is geen prestatie natuurlijk
als ik op vakantie ga heb ik een oppas nodig voor mijn twee engeltjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:22 schreef Mss het volgende:
[..]
En die gaat niet toevallig binnenkort op vakantie en heeft een oppas nodig?
Dan wil-ie straks helemaal niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik op vakantie ga heb ik een oppas nodig voor mijn twee engeltjes
ik zou meteen ja zeggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
crap, t was te proberenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan wil-ie straks helemaal niet meer
Het zijn net kinderenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
crap, t was te proberenze zijn wel heel lief als ze slapen hoor!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dat poesje dannnn!!!!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:33 schreef Sharana_LV het volgende:
kijk je een youtube filmpje
"Sorry if you cant hear the tv is on and the windows are open so you can hear cars trough this video"
doe dan je tv uit en je raam dicht
let niet op de lelijke randjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook zo'n schurft aan. Of 'let niet op de rommel' RUIM DAN OP!!!! gawd
Waar woon je? Ik ben gek op katten!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kijk mijn randjes eens lelijk zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
let niet op de lelijke randjes
"Let niet op..."
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Echt super tof zo'n love seat ... daar kun je namelijk lekker knus met 2 personen in zitten!
....
NOU NIET IN MIJN HUIS DUS!
[ afbeelding ]
welke?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heh, heb net toch zomaar 15 euro neergeteld voor een lakje. Maar ik wil hem al zo lang en nu was er korting!![]()
Oeh, en grote zus was op Schiphol vandaag dus heeft alledrie de Teeez holo's voor zichzelf meegenomen, en de paarse voor mij. Yeuy!
Onze kat leggen we altijd gewoon op schoot. Als hij het daar niet mee eens is gaat ie vanzelf weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
(Is mijn kat de enige die je gewoon weg kan duwen? Moet je eens proberen)
Illamasqua Raindrops.quote:
Dat ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
heb je die via de illamasqua site gekocht? Ik meen dat ik m daar voor 5 pond in de sale had zien staan namelijk...
Ja dies fijn hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb weer een nieuwe fav topcoat, china glaze fast forward
Die ene ook met z'n kop naar de rugleuningquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Echt super tof zo'n love seat ... daar kun je namelijk lekker knus met 2 personen in zitten!
....
NOU NIET IN MIJN HUIS DUS!
[ afbeelding ]
ja dat was omdat ik aan t mopperen was en hij doet net alsof hij me niet hoortquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ene ook met z'n kop naar de rugleuning.
omfg ik heb edaar ook nog een paar lakjes op mijn wishlist van staanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
heb je die via de illamasqua site gekocht? Ik meen dat ik m daar voor 5 pond in de sale had zien staan namelijk...
Nu wil ik die dus. Maar ik doe het niet, eerst voorraad opmaken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb weer een nieuwe fav topcoat, china glaze fast forward
zijn maar 4 kleurtjes in de salequote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg ik heb edaar ook nog een paar lakjes op mijn wishlist van staan
Voor mij toevallig net de goede!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn maar 4 kleurtjes in de sale
dan nog wil ik er een paarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn maar 4 kleurtjes in de sale
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Constatering: Een cocktail is geen goed avondeten
Ik duw mijn kat wel altijd opzij, maar dat is vooral omdat hij het in zn eentje presteert om een driezitsbank in beslag te nemen. Long cat is loooooooooongquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, ziet er heel effectief uit
(Is mijn kat de enige die je gewoon weg kan duwen? Moet je eens proberen)
Mijn Poshe is stroperig aan het worden. Wil een nieuwe kopen, maar heb nog ong 15 andere topcoats
Zo ff foto's kiek'n van poezels maar ik wil nog even tegen SQ zeggen dat ik nog steeds zo blij ben met Poes. Ze is echt uberlief, doet niet stout, eet goed (DUH!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kitten uit asiel is geen prestatie natuurlijk
Ja, eten kan 't wel jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo ff foto's kiek'n van poezels maar ik wil nog even tegen SQ zeggen dat ik nog steeds zo blij ben met Poes. Ze is echt uberlief, doet niet stout, eet goed (DUH!), poept keurig op de bak etc. Ze gaat inmiddels lekker op schoot liggen en speelt als een dolle met de muisjes
Ik heb filmpjes, zodra Ziggo meewerkt zal ik wat uploaden....
Per mail. Ik ken mijn baas niet persoonlijk. Ik ben flexmedewerker, en werk volgens slechte voorwaarden door. Ik geef de tijden door die ik kan werken. Dan roosteren zij adressen in waar dat kan. De overige tijden sta ik stand-by en kan ik op het laatste moment gebeld worden dat ik moet werken. Word ik niet gebeld dan krijg ik ook niks betaald. Ik kan me wel van de stand-by lijst laten afhalen, maar dat kan maar tot 24 uur van tevoren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Brief geschreven of daadwerkelijk om 2 uur 's nachts je baas gebeld?
Ik ben even het achtergrondverhaal kwijt, heb je een nieuwe baan, was het al het plan of is het spontaan?
Hehehehequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:56 schreef princess-a het volgende:
Groot gelijk Mss!
Er zijn nu ook rellen in Edinburgh :
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:56 schreef princess-a het volgende:
Groot gelijk Mss!
Er zijn nu ook rellen in Edinburgh :
Ze hebben ook 'The Sketch Show' daar moet ik ook zo hard om lachenquote:
Me tooquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
ikengelse humor!
en mijn H&M pakketje is binnen en de cruciaalste artikelen zijn helemaal top!
(de schoenen, de badkleding en de denimshorts)
Over de jurkjes ben ik nog niet helemaal uit, maar ach, voor 112 euro 2 paar schoenen, 2 badpakken en een denimshorts is ook niet gek
nah, ik ben nog steeds wel erg self-conscious met mijn 103 kilogrammenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Me too![]()
Als je advies nodig hebt over de jurkjes hoef je alleen maar even een foto te plaatsen![]()
Whehheehquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
dat BiB badpak is trouwens dusdanig figuurcorrigerend dat ik bleiblei nodig ga hebben om 'm goed aan te krijgenWel relaxed, hoef ik m'n vetpens wat minder in te houen
ja heerlijckquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
WhehheehIk had vorig jaar ook zon figuurcorrigerende tankini aan, man wat zit dat strak!
Die worden geplet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja heerlijck
En!
Mijn jopen passen er in!
heb je een scriptje lopen ofzo, dat je een buzzer krijgt als het over tetten gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
JopenTetten, tetters, big bamboozles
KuchWhut?
Ahquote:
en jij was 1.86 he?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gister een hele lange skinny jeans gekocht, echt gewoon bizar lang, kan dat ding 3x omslaan en nog te lang
nee dit badpak plet alleen den pensch, voor de boobsels zitten er voorgevormde kupkes inquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
AhMijne werden wel geplet namelijk, maar vinnik niet erg!
Je zou het gaan denkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je een scriptje lopen ofzo, dat je een buzzer krijgt als het over tetten gaat?
Schonquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dit badpak plet alleen den pensch, voor de boobsels zitten er voorgevormde kupkes in
nicequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dit badpak plet alleen den pensch, voor de boobsels zitten er voorgevormde kupkes in
Whehhequote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
EN IK HEB NOGAL WAT PENS OM WEG TE PLETTEN :d:D:D :d:d
![]()
:d11!!!111EINZ!
oe ik ook ik ook!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
[me=PriemGirl] pokes in SQ's pens *wobbly wobbly*
[/me]
Aboeequote:
ik heb mijn eerste vetje nu ik offer me wel opquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aboee
* PriemGirl gaat op zoek naar een ander gewllig slachtoffer
Oehhh ik zie inderdaad wel wat vet ja !quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste vetje nu ik offer me wel op
OH FOR FUCK SAKE. dunnerdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste vetje nu ik offer me wel op
die zijn van plastic, sufferd!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhh ik zie inderdaad wel wat vet ja !
[me=PriemGirl] pokes in Sjaan's boobies![]()
[/me]
Een canon! Relatief zuinig met inkt, cartridges zijn betaalbaar en eventueel ook in B-merk te krijgen. Ik heb er nu een all-in-one. Ideaal, maar niet noodzakelijk. Hij was ¤60,00 geloof ik. Ik zou een HP sterk afraden, die zuipen inkt en de cartridges zijn loeiduur. Een HP is goedkoper in aanschaf, maar je betaalt het dubbel en dwars aan inkt terug.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:32 schreef princess-a het volgende:
Heeft iemand van jullie printeradvies? Ik wil er een hebben van ongeveer 80 euro, die scherp print en waar nieuwe inkt niet te duur voor is.. Heb net gebeld met drukkers en die rekenen voor gewone kleurenprints voor mn scriptie 70 euro, nou dan koop ik wel een printer
Ja?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn van plastic, sufferd!
* PriemGirl gaat eens extra goed voelenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn van plastic, sufferd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Stel, je bent kat. Je ziet doos. Wat doe je??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
arm beestquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Mijn hond wil nooit in dozen.. Wellicht heeft ie er een trauma aan overgehouden omdat ik hem telkens verplicht in een doos te blijven zitten waarbij ik tegen vriendlief schreeuw: SAMSON IN DOOOOOOOOOS !!!
Af en toe spoor ik niet
jaja, met hangende pootjesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:08 schreef Mss het volgende:
Mag ik nog even iets over mn werk zeggen?![]()
Ze hebben me opgebeld, het bleek allemaal een groot misverstand te zijn en ze vragen me of ik alsjeblieft wil terugkomen want ik was zo'n goeie kracht.
Maar eigenlijk vind ik het werk ook gewoon niet meer leuk
Ongelukkig is een groot woord. Die geilbeer van vorige week heeft een groot probleem, want ik ben niet het eerste meisje waar hij opdringerig naar was. Hij is alleen psychisch niet in orde, en spreekt amper Nederlands. Dat maakt het moeilijk communiceren met hem. Hij heeft wel die opmerkingen over dat ze hadden gezegd dat er een dikke over de vloer zou komen verzonnen. Dit doen de planners expliciet niet, en ze hebben mij zelfs nog nooit gezien dus ze wisten het niet eens.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaja, met hangende pootjes
als je er ongelukkig van wordt moet je 't niet doen
Stel, je bent kat. Je ziet doos. Wat doe je??Wehehe gekke poezelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Stel, je bent kat. Je ziet doos. Wat doe je??Mijn kat gaat nooit in dozen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk doet mijn kat helemaal niet veel, alleen eten en slapen
Mss als jij al hebt besloten dat je wil stoppen dan stop je toch?I`m not weird. I`m limited edition.
Dat zegt mijn vriend ook altijdquote:
Dat. Ik zou het gewoon niet doen als je er geen zin in hebt... Niks erger dan met tegenzin naar je werk gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jaja, met hangende pootjes
als je er ongelukkig van wordt moet je 't niet doen
ditquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. Ik zou het gewoon niet doen als je er geen zin in hebt... Niks erger dan met tegenzin naar je werk gaan(ook al is het een bijbaan)
Ik kwam inderdaad ook bij Canon uit! Nu alleen nog besluiten of ik draadloos wil, en 2 of 5 cartridgesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Een canon! Relatief zuinig met inkt, cartridges zijn betaalbaar en eventueel ook in B-merk te krijgen. Ik heb er nu een all-in-one. Ideaal, maar niet noodzakelijk. Hij was ¤60,00 geloof ik. Ik zou een HP sterk afraden, die zuipen inkt en de cartridges zijn loeiduur. Een HP is goedkoper in aanschaf, maar je betaalt het dubbel en dwars aan inkt terug.
Ik zou voor draadloos gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kwam inderdaad ook bij Canon uit! Nu alleen nog besluiten of ik draadloos wil, en 2 of 5 cartridges
Wat betreft je baan; ik zou ook niet terug gaan als ik het werk toch niet leuk vond. Superdoei
Dan moet je volgens mij alsnog een apparaat in je tv doen voor dat kaartje, dat moest hier in ieder geval wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:42 schreef Puckzzz het volgende:
Eigenlijk kan Ziggo mijn rug wel zo'n beetje op. Iemand nog een goed alternatief? ik wil het liefst geen extra apparaat (decoder) want ik heb zoeen TV waar dat kaartje in kan...
ja, een adapter, maar die plug je gewoon in je TVquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij alsnog een apparaat in je tv doen voor dat kaartje, dat moest hier in ieder geval wel.
Of iemand zoeken waar je een cartridge voor kunt kopen en hem daar mag printenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik kwam inderdaad ook bij Canon uit! Nu alleen nog besluiten of ik draadloos wil, en 2 of 5 cartridges
Wat betreft je baan; ik zou ook niet terug gaan als ik het werk toch niet leuk vond. Superdoei
Ja! een C+ Modulequote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij alsnog een apparaat in je tv doen voor dat kaartje, dat moest hier in ieder geval wel.
Die inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Dames...mag ik jullie voorstellen?![]()
Oh ja dat mag wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:01 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Dames...mag ik jullie voorstellen?![]()
wat een mooie manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
puckzzz is een geyle milf met een toyboy![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
puckzzz is een geyle milf met een toyboy![]()
Niet verdwenen... we hebben ze uitgezet in verband met de aankomende verhuizing. Daardoor kan ik de levertijd niet garanderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef Dragonberry het volgende:
De nagellakrekken zijn verdwenen bij nailpolishfashion!!ik wilde net gaan kijken of ik een rek voor 90 flesjes kon bestellen..
nou, dan issie goed geconserveerdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]hij is ouder dan ik! Maar voor de rest heb je gelijk
okee tijdelijk dan, sorry. wel jammer..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet verdwenen... we hebben ze uitgezet in verband met de aankomende verhuizing. Daardoor kan ik de levertijd niet garanderen.
Kijk als jij besteld en het duurt te lang vind je het ook niet leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:22 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
okee tijdelijk dan, sorry. wel jammer..
even verder zoeken dan of geduld hebben
nee precies! ik zit altijd vol spanning af te wachten tot het word afgeleverd, vanaf het moment dat ik op 'bestellen' klik xDquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kijk als jij besteld en het duurt te lang vind je het ook niet leuk
Ik ha dook al zoietsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie in mijn AT dat bubseltje als laatste heeft gepost maar ik zie haar post hier niet
er zijn ok tv's waarbij je het kaartje er gelijk in kunt stoppenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:46 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |