Die was hard toe aan een bank danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mika ligt al sinds de bank er is non stop te tukken
mag ik voor dat je weggaat nog even een handtekenig van je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef Lindytje het volgende:
De tering... ik zo een medicijnpaspoort halen bij de apotheek voor mijn gekte-pillen, blijkt dat ik heul geen ritalin mee mag nemen naar Marokko blijkbaar?? Of ik had toestemming moeten vragen bij het consulaat.
Ik heb mijn ritalinnekes nodig als ik de drukke stad in ga
Ik ga het er maar op gokken en 1 stripje meenemen denk ik... Misschien zien jullie me over een jaar dan wel bij Locked up Abroad op NatGeo
ik kan 2 dingen tegelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die was hard toe aan een bank dan
Game-ze!
Jij welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag ik voor dat je weggaat nog even een handtekenig van je?
Dat! Anders hebben we nooit meer bolognaisebakkesposts.quote:
Zal ik doen! Ik zal netjes een doosje meenemen waar mijn naam op staat, heb een uitdraai van de apotheek, dus dan zal het wel goed komen toch?quote:
Misschien kan ik dan in de gevangenis wel iemands Bitch worden, die dan zorgt dat ik kan interwebzen. Zijn jullie de eersten die wat van me horenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat! Anders hebben we nooit meer bolognaisebakkesposts.
Ik zal een briefje achterlaten voor de thuisblijversquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
OH MAAR WACHT FF!
als jij en lies opgepakt zijn wil ik sien wel
maken, handtekening eronder en hier posten, dan print ik em uit!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal een briefje achterlaten voor de thuisblijvers
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maken, handtekening eronder en hier posten, dan print ik em uit!
*belt alvast douane*
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan in de gevangenis wel iemands Bitch worden, die dan zorgt dat ik kan interwebzen. Zijn jullie de eersten die wat van me horen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
S: Hallo douane?
D: Ja mevrouw?
S: Ja er komt morgen iemand langs met pillen in dr tas!11!!1!oneoeineinz!11
D: Heeft u een beschrijving van deze vrouw?
S: Nouja ze heeft nagellak op ...
D: Eh...
S: En makeup!!
D: Jamaar..
S: Waarschijnlijk op dr broek wat hondenharen
D: Mevrouw ..
S: En ze heeft ook dikke tieten!1!1!!1einz
D: *klik* *tuut tuut tuut*
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
S: Hallo douane?
D: Ja mevrouw?
S: Ja er komt morgen iemand langs met pillen in dr tas!11!!1!oneoeineinz!11
D: Heeft u een beschrijving van deze vrouw?
S: Nouja ze heeft nagellak op ...
D: Eh...
S: En makeup!!
D: Jamaar..
S: Waarschijnlijk op dr broek wat hondenharen
D: Mevrouw ..
S: En ze heeft ook dikke tieten!1!1!!1einz
D: *klik* *tuut tuut tuut*
Dikkie is part of the deal. Anders is Sien verdrietig...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK WOU DIKKIE HEUL NIET!
nouja vooruit dan maar
Dreklakjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Debstert, onze lakjes zijn er ook![]()
Ik heb nu 8 dreklakjes en een blauwe voor me staan
okaaay, ze hebben toch elkaar nodig om tegen mijn moron kattne op te kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dikkie is part of the deal. Anders is Sien verdrietig...
yaaay drekjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
Debstert, onze lakjes zijn er ook![]()
Ik heb nu 8 dreklakjes en een blauwe voor me staan
kak, heb je daar een medicijnpaspoort voor nodig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef Lindytje het volgende:
De tering... ik zo een medicijnpaspoort halen bij de apotheek voor mijn gekte-pillen, blijkt dat ik heul geen ritalin mee mag nemen naar Marokko blijkbaar?? Of ik had toestemming moeten vragen bij het consulaat.
Ik heb mijn ritalinnekes nodig als ik de drukke stad in ga
Ik ga het er maar op gokken en 1 stripje meenemen denk ik... Misschien zien jullie me over een jaar dan wel bij Locked up Abroad op NatGeo
True! Sien zou waarschijnlijk bang voor ze zijn... Sien is een mietjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okaaay, ze hebben toch elkaar nodig om tegen mijn moron kattne op te kunnen
Waarvoor, voor AD?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kak, heb je daar een medicijnpaspoort voor nodig?
jaquote:
het is meer de vraag, wat heeft Sjaan nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Yay m`n lakje is binnen bij Sjaan![]()
Geef ff door wat je van me krijgt?
En wat heb je dan?![]()
Ja, officieel welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja
Hoewel, ik ga maar naar Griekenland. Als ze ze willen afpakken dreig ik om te keren en daar geen cent uit te geven
die opi verzorgingslakdingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Yay m`n lakje is binnen bij Sjaan![]()
Geef ff door wat je van me krijgt?
En wat heb je dan?![]()
trutjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is meer de vraag, wat heeft Sjaan niet![]()
![]()
Hahah ja dat snapte ik wel, want zelf besteldquote:
zo vatte ik 'm ook op en daar was mijn antwoord ook naarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hahah ja dat snapte ik wel, want zelf besteld
Maar ik bedoel, lichamelijk enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |