abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100548288
quote:
4s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:57 schreef SemperSenseo het volgende:
Kees de Kort
:D
Luistert daar nog iemand naar dan? :D :D
Of uberhaupt naar iemand die voor een willekeurig bedrijf met iets als "capital management" in de naam werkt?

Keesje doet al jaren hetzelfde. Heel hard roepen dat het omlaag gaat. We zeggen niet waarom, of wanneer, of waar, maar alleen dat het omlaag gaat. En als het omhoog gaat, dan houden we gewoon vol dat het ooit omlaag gaat.
En dan gaat het omlaag en dan roepen: "Zie je! Ik zei het toch!?" 8)7
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_100548328
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Of uberhaupt naar iemand die voor een willekeurig bedrijf met iets als "capital management" in de naam werkt?
ze noemen het nu dan ook 'vermogens beheer'. Back to basiks, jetweetzwel.
pi_100548350
interessant stuk over dekkingsgraden en de invloed van rente, btw
http://fd.nl/ondernemen/columns/bartjens/701505-1108/swapstress
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:14:21 #279
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_100548355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik luister daar nog wel naar, vooral omdat het gewoon waar is wat hij zegt (al drukt hij zich soms cru uit) :)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_100548434
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ik luister daar nog wel naar, vooral omdat het gewoon waar is wat hij zegt (al drukt hij zich soms cru uit) :)
Ik luister er ook wel naar, maar praktisch kun je imho weinig met dat getier. "De FED moet de markten niet ondersteunen". Nou, fijn, maar dat doen ze wel, tot ze er bij neer vallen.
pi_100548480
Net maar eens mn eerste put-opties (P RD Sep 11 23.00) geschreven.. Ik weet het, eigenlijk te laat.
Ben benieuwd hoe het af gaat lopen, en zelfs al daalt de koers en wordt de optie uitgeoefend wil ik best wat aandeeltjes RDS hebben met 5,2% dividend rendement. Gewoon op de plank leggen.. :D

edit: Prachtig om te lezen trouwens op het IEX forum, TomTom twee dagen op rij een stijging en het hele forum vindt dat dit geen toeval kan zijn en dat er meer achter moet zitten.. Altijd maar weer die overname verhalen, en ondertussen de koers maar verder weg zakken op termijn :D
pi_100548628
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
edit: Prachtig om te lezen trouwens op het IEX forum, TomTom twee dagen op rij een stijging en het hele forum vindt dat dit geen toeval kan zijn en dat er meer achter moet zitten.. Altijd maar weer die overname verhalen, en ondertussen de koers maar verder weg zakken op termijn :D
Nou ja, ze zijn wel consequent. Als de koers zakt kan dat veelal ook geen toeval zijn, en moet daar wat meer achter zakken :+ Je vraagt je wel af wat je als belegger te zoeken hebt op een markt die volgens jezelf als een marionet aan de lijntjes hangt? Masochisme? ;)
pi_100548760
Ach, als ik dat zo lees samen met het forum van pharming/antonov/swedish automobiles dan snap ik dat 90% van de beleggers nooit winst maakt.. En dan met z'n allen over iemand heen vallen die een negatieve visie op cijfers geeft. Gevalletje enorme plaat voor de kop of inderdaad masochisme..

En toch vraag ik me af hoeveel die lui nou al hebben verloren op deze aandelen.
pi_100548910
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:25 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Ach, als ik dat zo lees samen met het forum van pharming/antonov/swedish automobiles dan snap ik dat 90% van de beleggers nooit winst maakt.. En dan met z'n allen over iemand heen vallen die een negatieve visie op cijfers geeft. Gevalletje enorme plaat voor de kop of inderdaad masochisme..

En toch vraag ik me af hoeveel die lui nou al hebben verloren op deze aandelen.
op het dft forum stonden er nog wel eens aantal en aankoopkoersen bij..... dat was wel vrij ernstig hoor.... gevalletje gokverslaving vond ik dat
pi_100548956
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Natuurlijk is het waar wat hij zegt. "Het gaat ooit omlaag, heus waar!" komt natuurlijk altijd uit.

Ik durf je ook te zeggen dat het gaat regenen. Ik zeg niet wanneer of waar, maar het gaat regenen. En ook als de zon schijnt blijf ik bij mijn stelling. Let maar op, het gaat regenen! Dat het droog is betekent alleen dat we de regen voor ons uit schuiven! Hoe langer het droog is, hoe meer we op die regen af stevenen... wanneer? Oh dat weet ik niet hoor... maar mark my words, het. gaat. regenen.

Zet daar nog 4 keer "onguhloofuluk" en "enooorm hard" en "waanzinnug" en "te geeek voor woorduh!" tussen, zeg het een beetje vanuit je keel, plak een dikke snor op en het is precies kees. :')

Kees is zegmaar de PVV van de economen. Een hoop geschreeuw, met een kern van waarheid dankzij de enorme open deur, opgezweept met lekker populistische termen.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:37:03 #286
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100549145
Futs VS in het rood en de vlucht in obligaties gaat maar door. Praktisch alle effectieve yields omlaag (De Griekse natuurlijk weer niet :P )
The more debt, the better
pi_100550329
'QE3 is nu ons basisscenario' aldus de Goldman Sack. En zij kunnen het weten! Ben eens benieuwd of dat echt gebeurt.

Misschien niet aangezien de rente nu vaststaat voor 2 jaar en ze dus niks kunnen doen als inflatie te hoog wordt.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:18:00 #288
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_100550763
Slechte dag.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_100550948
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef tony_clifton- het volgende:
'QE3 is nu ons basisscenario' aldus de Goldman Sack. En zij kunnen het weten! Ben eens benieuwd of dat echt gebeurt.

Misschien niet aangezien de rente nu vaststaat voor 2 jaar en ze dus niks kunnen doen als inflatie te hoog wordt.
Ik denk niet dat inflatie als voornaamste risico beschouwd wordt aan de andere kant van de plas. Die gok durven ze denk ik eerder aan dan een gok op het alternatief (niks doen)
pi_100551751
286.. wordt het dan toch nog een spannende beursdag?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 14:50:35 #291
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_100552057
Er zijn meer dingen die doen denken aan de jaren dertig

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_100552293
gaat toch weer hard naar beneden.. Nog geen duidelijke bodem gezet. Gister bleef de koers lang hangen op 280. Kijken of die ook getest wordt vandaag.
pi_100552335
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:57 schreef the85mc het volgende:
gaat toch weer hard naar beneden.. Nog geen duidelijke bodem gezet. Gister bleef de koers lang hangen op 280. Kijken of die ook getest wordt vandaag.
Ik zie een stijging van 27 punten zonder een correctie van betekenis, terugzakken in de richting van 280 om daarna nog wat verder te stijgen lijkt mij geen vreemd scenario
pi_100552460
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ik zie een stijging van 27 punten zonder een correctie van betekenis, terugzakken in de richting van 280 om daarna nog wat verder te stijgen lijkt mij geen vreemd scenario
Wat mij pas een vreemd scenario lijkt is dat het massale Westerse schuldverdriet op korte termijn wordt aangepakt.
pi_100552553
Er is eigenlijk niets veranderd sinds de daling, geld lenen blijft goedkoop en binnenkort volgt er QE3. De vooruitzichten zijn beroerd aldus de FED en BoE.
Fundamenteel is er nog niets veranderd, dus de koersen kunnen verder omlaag.
pi_100552623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:04 schreef the85mc het volgende:
Er is eigenlijk niets veranderd sinds de daling, geld lenen blijft goedkoop en binnenkort volgt er QE3. De vooruitzichten zijn beroerd aldus de FED en BoE.
Fundamenteel is er nog niets veranderd, dus de koersen kunnen verder omlaag.
Maar de koersen dalen nooit in 1 keer, tussentijdse oplevingen zul je altijd hebben
pi_100552713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:06 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Maar de koersen dalen nooit in 1 keer, tussentijdse oplevingen zul je altijd hebben
Af en toe heb je een korte opleving. Er is niet iets veranderd waardoor de beurs ineens weer aan zal trekken. Meer van hetzelfde en de vooruitzichten zijn wat beroerder geworden = recept voor verdere daling.

Disclaimer: ik bezit nog steeds shorts..
pi_100552809
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Af en toe heb je een korte opleving. Er is niet iets veranderd waardoor de beurs ineens weer aan zal trekken. Meer van hetzelfde en de vooruitzichten zijn wat beroerder geworden = recept voor verdere daling.

Disclaimer: ik bezit nog steeds shorts..
Wat is er dan aantoonbaar veranderd sinds we zijn beginnen met de snelle daling? Op een afwaardering van de USA na? Ook weinig toch. Europese crisis is nog steeds hetzelfde, USA obligaties worden zelfs massaal gekocht na de afwaardering.
pi_100552840
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:11 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:

[..]

Wat is er dan aantoonbaar veranderd sinds we zijn beginnen met de snelle daling? Op een afwaardering van de USA na? Ook weinig toch. Europese crisis is nog steeds hetzelfde, USA obligaties worden zelfs massaal gekocht na de afwaardering.
Dat zeg ik. We gaan verder dalen.
pi_100552885
Ik bedoel voordat de daling ontstond, wat is de trigger geweest. Volgens de huidige beredenatie van je zouden we ook gewoon omhoog kunnen naar 315.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')