quote:
ze noemen het nu dan ook 'vermogens beheer'. Back to basiks, jetweetzwel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Luistert daar nog iemand naar dan?![]()
Of uberhaupt naar iemand die voor een willekeurig bedrijf met iets als "capital management" in de naam werkt?
Ik luister daar nog wel naar, vooral omdat het gewoon waar is wat hij zegt (al drukt hij zich soms cru uit)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Luistert daar nog iemand naar dan?![]()
Of uberhaupt naar iemand die voor een willekeurig bedrijf met iets als "capital management" in de naam werkt?
Ik luister er ook wel naar, maar praktisch kun je imho weinig met dat getier. "De FED moet de markten niet ondersteunen". Nou, fijn, maar dat doen ze wel, tot ze er bij neer vallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik luister daar nog wel naar, vooral omdat het gewoon waar is wat hij zegt (al drukt hij zich soms cru uit)
Nou ja, ze zijn wel consequent. Als de koers zakt kan dat veelal ook geen toeval zijn, en moet daar wat meer achter zakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
edit: Prachtig om te lezen trouwens op het IEX forum, TomTom twee dagen op rij een stijging en het hele forum vindt dat dit geen toeval kan zijn en dat er meer achter moet zitten.. Altijd maar weer die overname verhalen, en ondertussen de koers maar verder weg zakken op termijn![]()
op het dft forum stonden er nog wel eens aantal en aankoopkoersen bij..... dat was wel vrij ernstig hoor.... gevalletje gokverslaving vond ik datquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:25 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Ach, als ik dat zo lees samen met het forum van pharming/antonov/swedish automobiles dan snap ik dat 90% van de beleggers nooit winst maakt.. En dan met z'n allen over iemand heen vallen die een negatieve visie op cijfers geeft. Gevalletje enorme plaat voor de kop of inderdaad masochisme..
En toch vraag ik me af hoeveel die lui nou al hebben verloren op deze aandelen.
Natuurlijk is het waar wat hij zegt. "Het gaat ooit omlaag, heus waar!" komt natuurlijk altijd uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik luister daar nog wel naar, vooral omdat het gewoon waar is wat hij zegt (al drukt hij zich soms cru uit)
Ik denk niet dat inflatie als voornaamste risico beschouwd wordt aan de andere kant van de plas. Die gok durven ze denk ik eerder aan dan een gok op het alternatief (niks doen)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef tony_clifton- het volgende:
'QE3 is nu ons basisscenario' aldus de Goldman Sack. En zij kunnen het weten! Ben eens benieuwd of dat echt gebeurt.
Misschien niet aangezien de rente nu vaststaat voor 2 jaar en ze dus niks kunnen doen als inflatie te hoog wordt.
Ik zie een stijging van 27 punten zonder een correctie van betekenis, terugzakken in de richting van 280 om daarna nog wat verder te stijgen lijkt mij geen vreemd scenarioquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:57 schreef the85mc het volgende:
gaat toch weer hard naar beneden.. Nog geen duidelijke bodem gezet. Gister bleef de koers lang hangen op 280. Kijken of die ook getest wordt vandaag.
Wat mij pas een vreemd scenario lijkt is dat het massale Westerse schuldverdriet op korte termijn wordt aangepakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:58 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zie een stijging van 27 punten zonder een correctie van betekenis, terugzakken in de richting van 280 om daarna nog wat verder te stijgen lijkt mij geen vreemd scenario
Maar de koersen dalen nooit in 1 keer, tussentijdse oplevingen zul je altijd hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:04 schreef the85mc het volgende:
Er is eigenlijk niets veranderd sinds de daling, geld lenen blijft goedkoop en binnenkort volgt er QE3. De vooruitzichten zijn beroerd aldus de FED en BoE.
Fundamenteel is er nog niets veranderd, dus de koersen kunnen verder omlaag.
Af en toe heb je een korte opleving. Er is niet iets veranderd waardoor de beurs ineens weer aan zal trekken. Meer van hetzelfde en de vooruitzichten zijn wat beroerder geworden = recept voor verdere daling.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:06 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Maar de koersen dalen nooit in 1 keer, tussentijdse oplevingen zul je altijd hebben
Wat is er dan aantoonbaar veranderd sinds we zijn beginnen met de snelle daling? Op een afwaardering van de USA na? Ook weinig toch. Europese crisis is nog steeds hetzelfde, USA obligaties worden zelfs massaal gekocht na de afwaardering.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Af en toe heb je een korte opleving. Er is niet iets veranderd waardoor de beurs ineens weer aan zal trekken. Meer van hetzelfde en de vooruitzichten zijn wat beroerder geworden = recept voor verdere daling.
Disclaimer: ik bezit nog steeds shorts..
Dat zeg ik. We gaan verder dalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:11 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Wat is er dan aantoonbaar veranderd sinds we zijn beginnen met de snelle daling? Op een afwaardering van de USA na? Ook weinig toch. Europese crisis is nog steeds hetzelfde, USA obligaties worden zelfs massaal gekocht na de afwaardering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |