Wat een fokking mongolen, weten nog eens niet tegen wie ze het richten.quote:
Hebben games eigenlijk al de schuld gekregen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:38 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik neig ernaar om toch maar het onderwijs de schuld geven.
Dat komt vanzelf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben games eigenlijk al de schuld gekregen?
Ja! Artikel staat ergens in vorige topics!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat hun alleen maar om het rellen. Heeft geen doel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een fokking mongolen, weten nog eens niet tegen wie ze het richten.
Vanmorgen sliep ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:37 schreef alors het volgende:
[..]
maar ik postte em vanmorgen, al die nummers zijn al lang voorbijgekomen
Welk spelletje dan? Ze hebben geen wapens. Dus dat duidt niet op Call of Duty en die schietzooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat die Engelsen erg tuk zijn op de CD's van Smit, 3J's en nickensimonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij er niet van op de hoogte waar het echte geld wordt gemaakt in Volendam.
Hooligans: Storm over Europequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk spelletje dan? Ze hebben geen wapens. Dus dat duidt niet op Call of Duty en die schietzooi
Streets of Ragequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk spelletje dan? Ze hebben geen wapens. Dus dat duidt niet op Call of Duty en die schietzooi
ajb:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
'Do you reckon it will go on tonight.' 'Yeah hopefully.'quote:
quote:
volgens mij is de bezem uitgeroepen tot protestsymbool van normale burgers.quote:
Grand Theft Autoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Coole kinderen daar. Hebben een accent van wil je niet wetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook naar Urk gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |