geen idee. nooit geprobeerd!quote:
Dat hoeft helemaal niet.quote:
Nee, is lekker. Vooral biest, ik hing als kind altijd onder de tap als mijn vader dat aftapte voor de kalfjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:29 schreef Maanvis het volgende:
is dat nou lekker? lijkt me smerig zo lauwwarm?
datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:38 schreef GizartFRL het volgende:
Even koken, en af laten koelen in de koelkast.
Heerlijk romig! En vers.
Wel even het velletje er vanaf halen trouwens.
Jullie zijn nu zeker aller drie homoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef robuust89 het volgende:
Whehe, weet nog, ging ik vroeger met de basisschoolklas langs de boer. Uiteraard krijgen we een bekertje verse melk, al die kinderen: EEEEWWWW, WAT VIES!En ik( en nog 3 anderen) vroegen of je alsjeblieft nog een bekertje mogen
Dat is de lekkerste.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef Seven. het volgende:
Wij dronken het trouwens altijd regelrecht uit de koeltank waar het inkomt voor Campina het op komt halen, nooit ziek geworden.
Laatste keer is alweer 15 jaar geleden bij een boer in Frankrijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef loecje het volgende:
[..]
dat
koken hoeft nog niet eens zo nodig, maarja sommige mensen hebben tegenwoordig geen enkele weerstand meer.
en om velvorming te voorkomen, roeren met een houten lepel
Ik denk eerder de rest van de klas, stelletje mietjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Jullie zijn nu zeker aller drie homo
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Jullie zijn nu zeker aller drie homo
Dat jij als vrouw zijnde warme slijmerige wit goedjes lekker vindt, kan ik nog wel begrijpen, alhoewel een heel glas misschien toch een beetje te veel van het goede isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk eerder de rest van de klas, stelletje mietjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |