Bart, kan je de TT s.v.p. wijzigingen in:quote:
Dus god heeft de aarde toch geschapen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
En in ander nieuws: onderzoekers hebben bewezen dat er bouwstoffen van DNA aanwezig zijn in meteorieten: http://www.space.com/1256(...)locks-discovery.html
Er waren al eerder andere bouwstoffen die nodig zijn voor organisch leven aangetoond.
Men dacht namelijk al eerder dat de bouwstoffen voor leven wellicht uit de ruimte kwamen. En dat zou nu dus wel eens kunnen kloppen.
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bart, kan je de TT s.v.p. wijzigingen in:
Vroeger, toen Bart nog geen MOD was en niets te kokketeren had...
De zoveelstequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Heb je toch nog een naamtopic
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dus god heeft de aarde toch geschapen?
Is die met een meteoriet meegekomen dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie last had van de hoempert.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die met een meteoriet meegekomen dan?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dus wij leven nu eigenlijk op een hoop stront.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie last had van de hoempert.
Nobody fucks with the Holy Father:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:27 schreef Bart het volgende:
Zeg, jullie zitten hier toch niet te spotten met de Heilige Vader he? Dat vind ik godverdomme echt niet kunnen.
"waar komen jullie toch vandaan?"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nobody fucks with the Holy Father:
[ afbeelding ]
Uit het gat van God zijn aan.quote:
quote:
was het maar zo'n feestquote:
quote:
Altijd lekker, je mag er mij 's nachts voor wakker maken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als een goede hollander een dubbele bruine boterham met kaas naar binnen gewerkt op weg naar werk
ik zal het onthouwden voor als ik 's nachts een keer in Amsterdam benquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd lekker, je mag er mij 's nachts voor wakker maken...
Vers brood en oude kaas dan s.v.p.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zal het onthouwden voor als ik 's nachts een keer in Amsterdam ben
Hij woont bij sloterdijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zal het onthouwden voor als ik 's nachts een keer in Amsterdam ben
Nou kijk. Nog beterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jojo is als eens bij mij thuis geweest, dus hij weet het wel te vinden...
Je vrouw ook nog steeds?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Bart het volgende:
Oh! Ik kom nu ook 2x per dag op Sloterdijk.
Jaquote:
Die hebben hier wel gestaan, toen ik de boel niet vertrouwde toen ik ineens een date met de ega van Bart in mijn schoenen geschoven kreeg...quote:
quote:
We hebben alleen zelden dezelfde trein...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We kunnen eens met z'n allen Starbucks koffie leuten dan...
Gezellig dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef Bart het volgende:
[..]
We hebben alleen zelden dezelfde trein...
Ik moest lachenquote:
Nee, zij begint veel later dan ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellig dan.
Of bewust gepland, dat kan ook...
Mooi zoquote:
Iran wil mensenrechteninspecteurs sturen, het moet niet gekker wordenquote:Ook Iran probeert een graantje mee te pikken, de woordvoerder van Iraanse parlement zegt bang te zijn voor mensenrechtenschendingen. Hij heeft de Britse overheid opgeroepen niet te hard op te treden tegen de demonstranten en wil zelfs mensenrechten-inspecteurs naar Londen sturen.
Ja, mooie provocatie. Ze zijn echt niet goed wijsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef Bart het volgende:
[Upd] Rellen in Groot-Brittannië: dag 4
[..]
Iran wil mensenrechteninspecteurs sturen, het moet niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |