De PLaaggeest uit Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
En wie was nou nog es Hugo van de Poppenkraam?
Ik weet niet welk jaar ik alles gezien heb, maar wij schelen net iets meer dan een jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
OH en het is neef Herbert, maar ja ik ben ook net te jong om de serie bewust gezien te hebben, toen het er voor het eerst te zien was..
Ja,. klopt het is nog regelmatig herhaald. blijft mooi nostalgisch, al kan ik me voorstellen dat de jeugd van nu er niet veel aan vindt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk jaar ik alles gezien heb, maar wij schelen net iets meer dan een jaar
Ik ook, flink in de herhaling zelfs, maar niet toen het net uit was neequote:
Ik denk dat het wel meevalt Bos, ze herhalen nu zoveel van vroeger ook, Ome Willem komt ook elke dagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,. klopt het is nog regelmatig herhaald. blijft mooi nostalgisch, al kan ik me voorstellen dat de jeugd van nu er niet veel aan vindt.
Echt? Wat leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ome Willem vond mijn broertje ook leuk, die is 12 jaar jonger dan ik, daar ben ik nog eens met hem heengeweest in de schouwburg in Sittard
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Kwamen jullie er ook pas allemaal veeeeeeeel later achter dat die personages in de familie Knots allemaal door dezelfde acteurs gespeeld werden?
O nee even doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we ons potje SET al gedaan vandaag?
Ja kinderen vinden het wel leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O nee even doen.
En vinden die kinderen dat echt leuk. Ik vond die oude series vroeger juist meestal niks. Nu is het echt nostalgie en kijk soms zelf nog naar Sesamstraat
Neuh, ik ben altijd minimaal 1 keer weg van tafel tijdens het makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |