SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Gelukkig je neusknopje...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Ssserpente het volgende:
Saffier!Gemenerik!
Ik zit me trouwens nu te bedenken dat het om m'n neusknopje ging. Oorbellen liet ik pas later schieten.
Hm... dat is een goede... 1x geschoten dan kan ik wel fluiten naar het andere oor...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef Ssserpente het volgende:
Dat hoeft maar 1 keer.Hoewel, ze schieten bij kinderen toch wel eens gelijktijdig in beide oren?
Heb je je neus laten schieten? Auwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Ssserpente het volgende:
Saffier!Gemenerik!
Ik zit me trouwens nu te bedenken dat het om m'n neusknopje ging. Oorbellen liet ik pas later schieten.
Mn vader was ook al pissig toen ik een tattoo op mn kont had laten zetten en hij er dik een jaar later achter kwam en er toen ook meteen achter kwam dat mn mam het wel wist.. Haha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik was 15 en mijn ouders waren mee![]()
Niet onder de 6 jaar. Doe je KIND een lol.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Oh Saffier!!! Ik wil gaatjes bij Jen laten prikken!!! Ah toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Alleen als je boven de 8 cm gaat, en zover ik weet gaan ze als gestretcht zijn makkelijker weer dicht dan wanneer ze gepierced zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef Ssserpente het volgende:
Bij tunnels kun je nooit meer terug. Zit je dan op je 80e met ijselijke gaten in je oren.
Deksel eruit, piemel erdoor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef Saffier het volgende:
Hoe moet je dan drinken met zo'n deksel in je lip?
Of huwelijkse verplichtingen nakomen?
Sorry Tico, jij post boven me dus ik moet er meteen aan denken
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is toch makkelijk? Schotel eruit en door het gat insteken
Ik denk dat daar wel meer flubbert aangezien je daar zo ff kind werpt en er verder weinig medische begeleiding is...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Saffier het volgende:
En dan flubbert je lip dus lekker meem nieuwe dimensie aan pijpen!!
Drinken gaat net als kleingeld storten bij de bank. Gewoon kiepen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Saffier het volgende:
En dan flubbert je lip dus lekker mee, nieuwe dimensie aan pijpen!!
Je, nee, niet zo makkelijk! Ik wilde ze laten drinken met dat ding in die lip!
Geen idee, maar ja ik loop ook niet met een steen op mn harses.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Saffier het volgende:
En dan flubbert je lip dus lekker mee, nieuwe dimensie aan pijpen!!
Je, nee, niet zo makkelijk! Ik wilde ze laten drinken met dat ding in die lip!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Drinken gaat net als kleingeld storten bij de bank. Gewoon kiepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef Saffier het volgende:
Woehahahahagroot gat
Jij googlede het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Ja, dat ja. Ik kan beter noge even gaanquote:
Ja joh... Al mn collega's gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ga je naar Naaldwijk? Wel gewaagd hoor
Echt?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:36 schreef Ticootje het volgende:
Taart, je hebt wat gemist!!! Barry badpak was er!!
..Waar ga je heen, met je kamelenteen...
haha, geen idee.. Gister Jupiler op de tap.. Das goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Pf wat een irritant muziekjeMaar hij treedt dus ook gewoon op. Lijkt wel of Grolsch sponsor is.
Shame on you! Nee t was echt wel gezellig. Hele groep collega's en aanhang was er.. Jen stond bekers te trappen en Leyla sliep..quote:
Als ik de foto's van Ssserpente ook altijd zie, lekker aan het strand enzo, dan lijkt het me ook heel fijn daar in Zeeland!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Sssperente en Bar en alle andere Zeeuwen..
Wat wonen jullie in een geweldig deel van het land
Ik en manlief komen terug van een weekje kamperen in Zeeland, wat geweldig daar!
Ja, daar heb ik wel eens van gehoord. Vroeger zeiden ze tegen mij dat als de pony te lang werd en voor je ogen ging hangen dat ik daar scheel van zou worden... (volgens mij een trucje om me zover te krijgen dat ze m'n pony wel mochten knippen)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef Memmel het volgende:
Heeft iemand van jullie hier ooit wel eens gehoord dat voor het oog hangend haar (als in een wat langere pony) blijvende schade aan de ogen kan toebrengen? Kan er nl niks van vinden maar het werd me vanmorgen wel even toegebeten op het consultatiebureau.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:03 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel eens van gehoord. Vroeger zeiden ze tegen mij dat als de pony te lang werd en voor je ogen ging hangen dat ik daar scheel van zou worden... (volgens mij een trucje om me zover te krijgen dat ze m'n pony wel mochten knippen).
Idem hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:03 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel eens van gehoord. Vroeger zeiden ze tegen mij dat als de pony te lang werd en voor je ogen ging hangen dat ik daar scheel van zou worden... (volgens mij een trucje om me zover te krijgen dat ze m'n pony wel mochten knippen).
ik kan prima zien en heb altijd een te lange ponyquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef Memmel het volgende:
Heeft iemand van jullie hier ooit wel eens gehoord dat voor het oog hangend haar (als in een wat langere pony) blijvende schade aan de ogen kan toebrengen? Kan er nl niks van vinden maar het werd me vanmorgen wel even toegebeten op het consultatiebureau.
Misschien ook met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef Memmel het volgende:
Da's liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:34 schreef _Bar_ het volgende:
Wij hadden overgens toen partytenten geregeld en een extra zeil gespannen waaronder de bbq stonden, en de statafels en zit tafels werden onder de partytent gezet.
Woonde je hier nu in de buurt dan had ik best wel geholpen om het droog te maken.
Doe es een linkje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
Innepin klaagt zich suf over d'r schoonmoeder en heeft het steeds over de 'hij' in d'r buik.
We waren in Heinkenszand Ssserpente, camping Stelleplasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:36 schreef Ssserpente het volgende:
Ruistebuiltje, ik vind het zelf ook nog steeds mooi in Zeeland. Waar zijn jullie geweest?
Heintjeszand, da's vlakbij!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
We waren in Heinkenszand Ssserpente, camping Stelleplas
Waar woont jouw huis dan ?!quote:
ik ben er zeer blij meequote:
haha ik herinner me het gewoon nog, volgens mij ging dat over tintelende vingers!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:01 schreef Ssserpente het volgende:
Wauw, gaaf, Vick!
Wat raar, Bar. Stond die scooter bij je broer in huis dan?
Ik ben alle Z&G-topics aan het doorspitten. Ga van alle posts en foto's een dagboek voor Lente maken. Zit al op twaalf A-viertjes (zonder foto's) en 30 weken.
Geweldig om alles terug te lezen! Isabeau herkende ik meteen op de echofoto's en Karin raadt Mignonne aan om gyn te worden waarop Mignonne voor de grap antwoordt dat dat best een leuke carrièreswitch zou zijn.
Rechtsboven bij settings kun je aangeven welke kleur je je eigen post geeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
hoe geef je je eigen post een andere kleur?
ik gebruik firefox
Ook zit er een waterspeeltuin en kinderboerderij in Delfse Hout.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:11 schreef simmu het volgende:
neem zwemspullen mee dan! er zit een leuk plasje water bij
Leuk! Toch handig zo'n shoppingcentra in zo'n weer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:09 schreef _Bar_ het volgende:
oeh lekker![]()
Pm je recept eens door als je zin en tijd hebt.
Wij waren trouwens gisteren ook nog in belgie, in sint niklaas Waaslandshopping en tanken
My thoughts exactlyquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef _Bar_ het volgende:
Hehehe en ook dat valt wel mee, de oudste kat slaapt best veel, en komt geregeld kroelen
En de andere die nu dus moeder is, dat is een fellere, speelt nog veel, komt veel minder kroelen, maar als ze dan komt kroelen kan het haar niet lang genoeg duren.
Ze hebben beide wel wat
Een hond komt er nu niet in, we werken daarvoor nog beiden veel te veel, en dat is zonde voor het beest.
We hebben er al 2 keer gegeten en ze waren telkens heel ergquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef _Bar_ het volgende:
Zo ik ga eens naar bed, morgen weer werkenen begint het "drukke"leven weer.
Leo geniet morgen nog van jullie vrije dag!!!
psssst zijn jullie al mossels wezen eten?
t_igger en ik gaan onze ogen open houden!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:56 schreef Webkim het volgende:
Ik kom even binnenwalsen hoor, omdat ik weet dat hier veel #070 moeders zijn.
Vorige week is mijn bakfiets gejat in Den Bosch en hij is vandaag in Den Haag gespot..! Houden jullie je ogen open please?
Als dit niet oké is snap ik dat ook wel hoor, maar ik ben echt op jácht. FB, Twitter, alles. Mn fiets rijdt gewoon in 070 met de stickers er nog op! Ik ben best woest. Dus.
ja dat dusquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Nijna het volgende:
Webkim, ik woon niet in 070, maar ik hoop dat de fiets gauw terecht is! Ik kan zo boos worden om mensen die niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven, grrrr.
quote:We hebben ze nog eventjes wakker gemaakt en ingeent voor de reis - gaan morgen en route
Dank
Groet
Zulke mensen kan je toch niet serieus nemen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef Vicky het volgende:
Ik heb op MP 2 Furbys gekocht voor de meiden.
Heb zulk leuk mailcontact met die mensen. Krijg ik net een mailtje:
[..]
Juist niet de mensen erop aanspreken. Dat geeft ze de gelegenheid de bakfiets te verstoppen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:04 schreef trui het volgende:
ik kom regelmatig in Den Haag, en zal m'n ogen ook goed openhouden voor je mooie BB-bakfiets, webkim. maar ik weet niet zo goed wat ik zou kunnen doen als ik 'm zou spotten. de mensen erop aanspreken uiteraard, als 't even kan. maar verder?
daar zit ook wat in ja. maar ik ging ervan uit dat ik iemand er mee zou zien fietsen/lopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Juist niet de mensen erop aanspreken. Dat geeft ze de gelegenheid de bakfiets te verstoppen.
Gewoon de politie bellen en het adres doorgeven. Eventueel een foto maken ter bewijs.
Gelukkig woon ik in een goede buurt van Den haagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Mogguh!
Den Haag riots? 3 containers in de fik gezet afgelopen nacht.
Voor mijn deur......
Anyway, nieuwe container besteld,gemeentereiniging komt eraan,je spreekt de buren nog eens...
Haha... Hier hadden er laatst een paar ruzie, was iemand met auto over de ander zn tenen gereden ofzo.. Die zegt er wat van, dus die bestuurder denkt gewoon zo, want jij ruzie zoeken. Knal ik gewoon ff me auto over een paaltje heen en lig je zo ff op mn motorkap...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:10 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik dacht dat Bezuidenhout ook wel oke was?
Behoorlijk stinken inderdaad.
Een lastminute kindvriendelijk wellness bungalow, met sauna, zonnebank en bubbelbadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef Saffier het volgende:
Wie wat waar Mous? Ik zoek iets voor de herfstvakantie nl...
Heb je peridot?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb last van een heel ander drama.
Ik heb een nieuw Chanel lakje gekocht. en nu ontdekt dat er nog twee nieuwe kleuren zijn. Die.ik.nu.moet.hebben.
.
ja maar dénemarken? wat is dit voor rare zomer?quote:
Zonder die lak is je leven niet compleet!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja maar dénemarken? wat is dit voor rare zomer?
en wat is dat toch met die nieuwe Chanellak? ik hoor niets anders dan lof ende kool. Wil ik m ook?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik heb Quartz. Heel cool, met echt heeeeele kleine glitters erin, zie je alleen met zon of ander licht.
Die Peridot had de winkelmevrouw op, zag er in het potje mooier uit dan op haar nagels.
Hij is wel heel mooi!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef k_i_m het volgende:
Dit is de enige foto die hem een beetje voordelig uit laat komen.
[ afbeelding ]
ik hoorde 20 euro in de wandelgangen.quote:
dan ben je net langs het kantoor gereden waar ik nu zitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef Ssserpente het volgende:
We rijden nu bij Kerkrade, bijna Duitsland in.
Ik zal het proberen te onthouden voor de terugreis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef lily het volgende:
[..]
dan ben je net langs het kantoor gereden waar ik nu zit
(hoog kantoor langs de A76 richting Duitsland; ik kijk op de snelweg)
veel plezier, heerlijk zeg..Italie
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:29 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden voor de terugreis.
oh gezellig! Zijn wij ook langsgekomen toen we naar vakantie reden. Veel plezier in Italie!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:20 schreef Ssserpente het volgende:
Het schiet op, we zijn al bij Ausfahrt!
Ik denk dat brandwonden de enigste letsels zijn waar die regel voor geldt iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet er vet gaas met verband omheen doen. Het was goed dat het pijnlijk is
Ik weet het. Maar het doet goed zeerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat brandwonden de enigste letsels zijn waar die regel voor geldt idd
Dat is dan niet gewoon goed, maar zeer goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het doet goed zeer![]()
Take care!quote:Op naar de ziekenhuisapotheek dan maar voor vet gaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |