Naja 600 was laatste bod toch. ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, hopen dat we geen slapende honden wakker maken, ik wil die partij scoren man
Maarja, het is voor die opkopers een veel groter risico, en vaak veel kostbaardere reparatie dan een gitaar.
Als je het laat doen tenminste
Dat zijn IV's ik wil een VIquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.feedback.nl/sh(...)-30/100005511/105782
Zijn wel mooie.
Wat raad jij aan dan dean, voor een wat metal / rock sound?
Kheb atm een Fender frontman 212R, is wel k'ish maar is vooral beter met clean.
Zijn er line 6 spider's VI lol?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan je denk ik nog beter gewoon langs de Feedback gaan en een Line VI spider halen ofso
Ik bedoelde met Line VI spider : 'Line 6 spider'. Romeinse cijfers zijn cooler.quote:
Dat zijn wel fijne dingenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:53 schreef stefanhaan het volgende:
http://www.feedback.nl/sh(...)-30/100005511/105782
Zijn wel mooie.
Wat raad jij aan dan dean, voor een wat metal / rock sound?
Kheb atm een Fender frontman 212R, is wel k'ish maar is vooral beter met clean.
Zolang het een badass geluid geeft maakt het me niet zo uit, ik heb alleen verstand van combo'squote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn wel fijne dingen
Je kan ook eens naar Randall kijken
Wat voor type zoek je? [Grote] combo? Head en cab?
Ik heb deze nog staan:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zolang het een badass geluid geeft maakt het me niet zo uit, ik heb alleen verstand van combo's
geld is niet zo'n heel gigantisch probleem zolang het maar geen 1000 euro word ofso
6x SX versterkers met onbekende defecten. Dus waarschijnlijk waardeloos.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:05 schreef KaMo het volgende:
Is er ook een partij versterkers dan? Wat voor iets?
Voornamelijk wat combootjes, en 2 tops, Pershing en een Bulldog [van mij!].quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:05 schreef KaMo het volgende:
Is er ook een partij versterkers dan? Wat voor iets?
Oh dan bied ik even eroverheenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voornamelijk wat combootjes, en 2 tops, Pershing en een Bulldog [van mij!].
Ook 2 2x12 cabs, welke naar Brotha en mij gaan.
http://www.daanauctions.c(...)egoryId=14&HotItem=1
Ja, testen mag altijdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh dan bied ik even eroverheen![]()
Muah ik denk dat ik dat ding wel wil testen dean
Ik ga die partij proberen te scoren, dan kunnen we dan wel tegen kostprijs de spullen verdelen. Kan ik eerst mooi alles reparerenquote:
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:16 schreef BurnaBoy het volgende:
Die biedfunctie werkt trouwens wel raar.
Op het moment dat je iets bied wat onder het autobod uitkomt dan bied hij gewoon niks.
Dus als je bij wijze van spreken een bod van 8000 onder autobod plaatst komt ie nooit hoger dan de laagste.
Iig dat is mijn theorie
Zal trouwens wel mooi stom wezen mocht dat zo zijn
Ja.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga die partij proberen te scoren, dan kunnen we dan wel tegen kostprijs de spullen verdelen. Kan ik eerst mooi alles repareren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |