Het zijn er wel bizar veelquote:
Dan lijkt me niet dat het aan je coax ligt. Tenzij je je 2e/3e/4e tv bedoelt waar je nog een coax naar moet trekken.quote:
Dan heb je wat te doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het zijn er wel bizar veel![]()
En 5 jaar oud, maar goed hoeveel "klassiekers" zijn er de laatste 5 jaar bijgekomen
Jawel. En de connectors. Het is al beter geworden met een nieuw standaard kabeltje, maar nu ligt hij dwars door de kamer, en na er een paar keer over struikelen is het er niet beter op geworden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dan lijkt me niet dat het aan je coax ligt. Tenzij je je 2e/3e/4e tv bedoelt waar je nog een coax naar moet trekken.
Yep, dat is hem. Ik heb hem net op mijn harde schijf gevonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Found it!!
http://www.rikbrand.nl/in(...)rliedjes-downloaden/
Kans dat zoiets hier ook wel moet (connector van coax is open en blootquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawel. En de connectors. Het is al beter geworden met een nieuw standaard kabeltje, maar nu ligt hij dwars door de kamer, en na er een paar keer over struikelen is het er niet beter op geworden.
Ligt niet aan de ontvanger, want die doet het opzich wel goed. Even paar meter langere kabel met nieuwe connectors, en klaar is Dean
[Mart Smeets mode]quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Found it!!
http://www.rikbrand.nl/in(...)rliedjes-downloaden/
Heb van een collega paar setjes übergoede metalen connectors gekregenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kans dat zoiets hier ook wel moet (connector van coax is open en bloot) .
Hopelijk rond eind van de week o.i.d. de hele mikmak in huis. Kan ik alles onder ons huis aanleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Wij hebben er 1 over, mag je wel voor mooie prijs hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef The_Dean het volgende:
Mijn GAS weer moeten inperken.... kom er net achter dat beide controllers van de PS3 kapot zijn...
Wat is een mooie prijs?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 over, mag je wel voor mooie prijs hebben
Ik vind de 1e prijs altijd wel mooi.quote:
20 euro ofzo?quote:
Als je er mee gaat gooien kun je de garantie wel vergeten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Eerst kijken of ik het op garantie kan gooien.
Ooit trailer van gezien, is met Metallica muziek toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:44 schreef guitarist het volgende:
Wie linkte in het vorige topic de film Hesher? Thanks! Beste. Film. Ever!!
Ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ooit trailer van gezien, is met Metallica muziek toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |