Ja?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Klopt, dat is in Westminster. Bizar idee, ik heb daar 2 weken geleden nog lopen shoppen.
Of ze brengen ze in veiligheid? dat zou ik ook doen als de kans groot is dat het pand in de fik wordt gestoken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier anders alleen maar blanken die een dierenwinkel aan het plunderen zijn.
[ afbeelding ]
Ja, dat ziet er ook echt uit als plunderen, zo voorzichtig als ze met die beestjes bezig zijn. Ik denk dat de dierenwinkel geevacueerd wordt naar hun woonhuis, om te voorkomen dat die dieren verbrandenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze mensen zijn juist de dieren aan het redden! Dit is geen plunderen, maar diervriendelijk zjin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ze stelen hamstersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Of ze brengen ze in veiligheid? dat zou ik ook doen als de kans groot is dat het pand in de fik wordt gestoken.
Deze mensen vallen toch gewoon politiemensen aan? Waarom zouden ze niet mogen schieten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Want er is geen andere mogelijkheid als brieven schrijven of met scherp schieten.
Ik denk dat ze nu erg handig zijn voor justitie, ze hoeven alleen twitter en fb maar na te lopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alleen twitter en facebook, afschaffen dan maar?
Ja, ga er nog even serieus op in johquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:36 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Deze mensen zijn juist de dieren aan het redden! Dit is geen plunderen, maar diervriendelijk zjin.
Laat ze nou eens beginnen met een avondklok en waterkanonnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vooruit dan, je mag ook thee drinken.
Ik zet je wel af midden in de plunderingen. Kom ik je weer na een uurtje ophalen.
Schikt het je vanavond 22.00 uur?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ga er nog even serieus op in joh
Lezen alsjeblieft:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jabberwocky was er vlakbij gisteravond, en bevestigt die berichten in de media. Was jij daar dan ook? Of was je misschien net als ik gewoon weer terug in Nederland?
Wacht maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Hukkie het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk dat een stel kinderen dit soort narigheid kan veroorzaken.
Woensel, misschien dat het daar vanavond ook uitbreektquote:
Eerst een andere post proberen te ondergraven met een foto van blanke "plunderaars" en nu doen alsof het een grapje wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
De kankerkachels die door de woonwijk vliegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Swomp het volgende:
[..]
Woensel, misschien dat het daar vanavond ook uitbreekt!
quote:
Wel slim, om de jassen te stelen voor op de groei.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dude, seriouslyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Eerst een andere post proberen te ondergraven met een foto van blanke "plunderaars" en nu doen alsof het een grapje was
Ik zie maar 1 faler in dit topicquote:
Ik fietste er een halfuurtje terug doorheen en al seemed quiet on the Western Woensel front.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Swomp het volgende:
Woensel, misschien dat het daar vanavond ook uitbreekt!
Ja dag, ik blijf niet met je bezig:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |