SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
hoiquote:
ochtend. HET IS OCHTEND!quote:
boh taart is lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh is niet goed voor mn vetlaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Oke, je bent wel fucking bijdehand ja.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef Etsu het volgende:
SUUSJE OMG HOI ALLES GOED MET MN LEKKER DING IK HEB EEN SEKSDROOM OVER JOU GEHAD![]()
Nederland.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Kaasrol het volgende:
ramadan jammer dan ik heb lekker boterhamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Het is toch middag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oke, je bent wel fucking bijdehand ja.
snap je nu waarom bijna niemand haar aardig vindt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Om 2 uur is het middag.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk? Het is vakantie.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
FAKKING GEIL WAT IS DEZE WAT HEB JE GEDROOMD?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef Etsu het volgende:
SUUSJE OMG HOI ALLES GOED MET MN LEKKER DING IK HEB EEN SEKSDROOM OVER JOU GEHAD![]()
Ghallooooquote:
quote:
I know right?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:
nou wat ik nog kan herinneren is dat je facking goed wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
FAKKING GEIL WAT IS DEZE WAT HEB JE GEDROOMD?
Geen tijdsbesef hebben in de vakantiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know right?Ik weet niet eens welke dag het is.
[..]Hier is het al 2 uur, en nu?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou wat ik nog kan herinneren is dat je facking goed was
Nu is het middag voor jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know right?Ik weet niet eens welke dag het is.
[..]Hier is het al 2 uur, en nu?
Als niemand een neuk geeft, waarom wordt er dan kritiek gegeven op mijn: goedemiddag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
can't help it, don't even care.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Geen tijdsbesef hebben in de vakantie
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
can't help it, don't even care.
Danku, ik las het net toen ik iemand quotteetetete.dquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Etsu het volgende:
Geachte Klinkerbotsing van FOK!,
Het is dinsdag.
Met vriendelijke groet,
Etsu
Wil ik ook nog eens gaan doen ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Marks zusje en haar vriendje hebben het over elkaars tenen eten en braden..
bij dastannetje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil ik ook nog eens gaan doen ja.PRRR
wtf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Marks zusje en haar vriendje hebben het over elkaars tenen eten en braden..
Ik ook met Sand0r, moet ik nu zijn tenen gaan eten en braden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja oke maar kaabee heeft een platonische relatie met dastan
ja is kenser geilquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook met Sand0r, moet ik nu zijn tenen gaan eten en braden?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke zal het met hem bespreken als ie wakker is.
Ja ik whatsappte gister met hem en hij stuurde iets om kwart over 2 maar toen was al ik in slaap gevallen en toen whatsappte die om kwart voor 4 'slaapkop'.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DoeiiiGewoon niet reageren dan skltje.
quote:
quote:
Wat deed ik nu verkeerd dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry soms is je gedrag echt walgelijk.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:59 schreef Etsu het volgende:
maar voor een keertje dan, vanaf morgen mag suus weer
Maar dat is me onderhand wel duidelijk, dus alsnog de vraag: waarom nu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
om je duidelijk te maken dat bijna iedereen van je walgt(vandaar mijn dm vannacht)
waarom blijf je dan hier terug posten? of blijf je irritant doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar dat is me onderhand wel duidelijk, dus alsnog de vraag: waarom nu?
Potverdikkie! Dan ga ik wel met Sander en Ruben douchen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
tot zaterdag hoor, dan mag jordy weer
met 2 jongens nog welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Potverdikkie! Dan ga ik wel met Sander en Ruben douchen.
Waarom niet? Ik laat me niet wegjagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom blijf je dan hier terug posten? of blijf je irritant doen?
Ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja...jeetje met wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Sander en Ruben dat niet zo aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom niet tegelijk? weet je hoe kkgeil
Muah, was meer tegen Etsu omdat hij er steeds op blijft reageren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik weet onderhand jouw algemene mening over mij wel hoor
gewoon blinddoekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat Sander en Ruben dat niet zo aantrekkelijk vinden.Ik wel.
Hoor je het Etsu.. Beter maar niet meer op mij ingaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah, was meer tegen Etsu omdat hij er steeds op blijft reageren.Soms ben je best oke, maar meestal gewoon irritant.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut.Dan zien ze niks van mij jwt.
Nee, ze liegt over de andere 3, de hoer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ze liegt over de andere 3, de hoer.jammer van je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hellmondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Btw ik woon in een fantastische stad
http://www.depers.nl/binn(...)der-pik-ik-niet.html
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ze liegt over de andere 3, de hoer.Be niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha vreselijk omfgquote:![]()
K wil niemand op het verkeerde been zetten. Dat doe ik wel als ik goed ben ingeburgerd.quote:
Hee:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:
Helmond is altijd al leuk geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Even m'n KK pm's doorspitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Je zou mn zusje scheikundebijles gaan geven, of weet je dat ook al niet meer?
Ja.quote:
Ik zeg niet dat ik het daar mee eens ben, maar ik kan de gedachte van die mensen erg goed begrijpen.quote:
BOM OP SCHIJNDEL JONGUquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Helmond is altijd al leuk geweest.Schijndel en Nieuwkuijk kunnen ze er ook wat van.
Ja zielig wel. Maar goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het daar mee eens ben, maar ik kan de gedachte van die mensen erg goed begrijpen.
Maatje van me uit Delft woont daar. Ofja, z'n ouders dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
BOM OP SCHIJNDEL JONGU
Daar rij ik altijd langs met de auto als ik naar Mark ga
Ja, het gaat ook nergens over in feite.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja zielig wel. Maar goed.Knokploeg denk ik aan WO2.
BEUSEKOM! Oftewel Beusichem, een dorpje naast Culemborg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maatje van me uit Delft woont daar. Ofja, z'n ouders dan.
Waar woont die Mark dan?
quote:
MOET JE NIET BLOND ZIJN STOMME HOERRRR.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, het gaat ook nergens over in feite.Mja, wat moet je dan? Ik geloof dat er in die wijk zelfs geen politie durft te komen. Ik ging daar vroeger altijd naar de videotheek met mijn oma en toen was ik 9 ofzo en toen werd ik ook altijd nageroepen. En mijn oma was niet voor een kleintje vervaard, maar daar durfde ze toch niks van te zeggen.
Ja,, godverdomme de wedstrijd van morgen afgelast door de onrust van die sjappies in Londonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nooo, ik hoorde vandaag pas over Londen. Mn mooie Londen, wat doen ze?!
Alleen in de pauperwijken zijn ze aan het rellen toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nooo, ik hoorde vandaag pas over Londen. Mn mooie Londen, wat doen ze?!
Ik geef geen fuck om die wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja,, godverdomme de wedstrijd van morgen afgelast door de onrust van die sjappies in London
ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELLEMONDquote:
Nou dank jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MOET JE NIET BLOND ZIJN STOMME HOERRRR.
Niet wedstrijden, wedstrijd, Nederlands elftal tegen Engeland gaat niet door omdat ze te weinig politie hebben om de wedstrijd in goede banen te leiden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om die wedstrijden.
Nou ennnn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen in de pauperwijken zijn ze aan het rellen toch?
Doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet gaan, laptop delen met de hele familie zuigt. Groetjes.
[..]
Nou ennnn.
pfffquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet wedstrijden, wedstrijd, Nederlands elftal tegen Engeland gaat niet door omdat ze te weinig politie hebben om de wedstrijd in goede banen te leiden.
Het is in Mierlo opgenomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELLEMOND
hartje pi dit dat.quote:
OH das wel jammer ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet wedstrijden, wedstrijd, Nederlands elftal tegen Engeland gaat niet door omdat ze te weinig politie hebben om de wedstrijd in goede banen te leiden.
hoe herken je dat nou weer zoquote:
Mierloquote:
Klopt, maar nu hoef ik niet meer te haasten als ik in de Efteling ben morgen om de wedstrijd te zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hartje pi dit dat.
[..]
OH das wel jammer ja.
Ik heb even gezocht, maar ik heb sick veel pm's van jou, dus ik heb het opgegeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Je zou mn zusje scheikundebijles gaan geven, of weet je dat ook al niet meer?
Ik woon daar vlakbij.quote:
Nee Mierlo is helemaal niet pauper eigk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mierlo
Dat is eigenlijk helemaal niet zo pauper toch? Niet dat ik er zo vaak geweest ben, maar Helmond is pauperder.
Heerlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Kiek oit un bultjeik hou van ons accent
Ook waar ik woon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb het idee dat ze alleen in noord en zuid holland normaal nederlands praten
Flikker op daar praten ze ook niet normaal Nederlands, die spreken net zo goed met dialect als wij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb het idee dat ze alleen in noord en zuid holland normaal nederlands praten
Nou nou, dat valt ook vies tegen, die hebben soms ook een begaaid accent. Als je een ekte Rotterdammert hoort praten snap je er ook geen fuck van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb het wel.quote:
Ik wou net nog zeggen, en dan hebben ze in de grote steden alsnog een accent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook vies tegen, die hebben soms ook een begaaid accent. Als je een ekte Rotterdammert hoort praten snap je er ook geen fuck van.
Ik kan wel heel plat praten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het wel.Superleuk, lekker boers tegen van die Leidse pummels hier in Delft gaan praten. Je moet ze eens zien kijken.
Lijkt me sterk, of je moet uit Haarlem komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:18 schreef emzor1994 het volgende:
Gelukkig is het hier vrijwel accentloos
Nop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, of je moet uit Haarlem komen.
Ik wil met jou trouwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan wel heel plat praten.Maar ik doe het meestal niet, Helmonds klinkt zo enorm aso.
Maar je hoort wel overduidelijk dat ik uit Brabant kom.
Nou en. Ik heb dibbs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat willen wel meer mensen.
Maar ik ga even douchen.![]()
![]()
Kloptquote:
omdat je niet kan vliegenquote:
ik kan allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
omdat je niet kan vliegen
dat lijkt me sterkquote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ben zojuist 5 mililiter bloed lichter gemaakt
Waar heb je last van?quote:
Psoriasis, niet heel erg ofzo, maar daar neem ik medicijnen voor en daarom motten ze m'n lever/nier-functies checken met een potje van het gele spul en wat bloedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar heb je last van?
Even gegoogled, ziet er niet heel lekker uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Psoriasis, niet heel erg ofzo, maar daar neem ik medicijnen voor en daarom motten ze m'n lever/nier-functies checken met een potje van het gele spul en wat bloed. Nu nog om de 3 maanden, strx om de 6 ofzo.
No shitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even gegoogled, ziet er niet heel lekker uit.
Dat is superchill. Dan ben je dronken van 1 biertje. Goedkope avonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef Kaasrol het volgende:
Godver, longontsteking dus. Nu antibioticakuur van 4 weken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef Kaasrol het volgende:
Godver, longontsteking dus. Nu antibioticakuur van 4 weken.
Volgende week UIT.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is superchill. Dan ben je dronken van 1 biertje. Goedkope avonden.
Dankjewelquote:
Was je alleen of met je moeder?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:27 schreef Etsu het volgende:
Bedoeling was om pasfoto's te maken, kom ik thuis met 2 paren schoenen, 2 t shirts, vest, trui, broek en riem.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:27 schreef Etsu het volgende:
Bedoeling was om pasfoto's te maken, kom ik thuis met 2 paren schoenen, 2 t shirts, vest, trui, broek en riem.
Moedurrr, ze moest ook even iets doen en ik ging mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Was je alleen of met je moeder?
Ik heb thuis nog 6 of 7 parenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat moet je met zoveel schoenen man
wtf metroquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog 6 of 7 paren
Is leuk, afwisselen enzo jwz
Ohjeejquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Kutstudent het volgende:
HAA SUUS OP FEESTBOEK GEVONDEN
[ afbeelding ]
Stoer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Kutstudent het volgende:
HAA SUUS OP FEESTBOEK GEVONDEN
[ afbeelding ]
WhatsApp wil mijn berichten niet meer versturenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga jullie mijn bedels laten zien.
Oh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef yosander het volgende:
[..]
WhatsApp wil mijn berichten niet meer versturen.
jaquote:
Oké dan, ik kom zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
KOM OP MSN JIJ HOMO DIT DAT BOH WE MOETEN CAMMEN IK HEB MIJN HAAR SPECIAAL GEDAAN JWT
Niet zo jaloers zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Potverdikkie, Marleen krijgt een nieuwe ring en nu wil ik er ook een haha![]()
Kenserveel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel moet dat prulding kosten?
130 euro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel moet dat prulding kosten?
Uggsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast ik heb Uggs, dit valt mee.
Je hebt je ziel aan de duivel verkocht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast ik heb Uggs, dit valt mee.
quote:
/Care, ze zitten lekker, zijn fakking warm en IK vind ze mooi.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hebt je ziel aan de duivel verkocht.
Ze zijn te lelijk voor woorden en zo denkt haast iedereen er over, behalve de meisjes die ze dragen en die dragen ze ook alleen maar omdat 'iedereen' ze draagt. Dan komt natuurlijk het halfbakken kutargument 'ze zitten lekker' om de hoek kijken, maar het lijken me geen plezante dingen en bovendien, 'ze zijn fakking warm', we zitten hier godverdomme niet in Siberië, watje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
/Care, ze zitten lekker, zijn fakking warm en IK vind ze mooi.Zal mij een worst wezen wat jullie ervan vinden.
Als jij dat vindt, proficiat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zijn te lelijk voor woorden en zo denkt haast iedereen er over, behalve de meisjes die ze dragen en die dragen ze ook alleen maar omdat 'iedereen' ze draagt. Dan komt natuurlijk het halfbakken kutargument 'ze zitten lekker' om de hoek kijken, maar het lijken me geen plezante dingen en bovendien, 'ze zijn fakking warm', we zitten hier godverdomme niet in Siberië, watje.
Ik heb het afgelopen jaar nog geen een keer zoveel geld op m'n rekening gehad.quote:
260 euro betalen voor zulke lelijke dingenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als jij dat vindt, proficiat.Ik draag ze niet omdat 'iedereen' ze draagt, want ik geef geen 260 euro uit aan dingen die 'iedereen' draagt, dan koop ik wel goeiekope van de Scapino.
Ik kan het tenminste uitgeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
260 euro betalen voor zulke lelijke dingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja, dat jij niet met geld kan omgaan...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar nog geen een keer zoveel geld op m'n rekening gehad.
Moet dit een diss voorstellen of wat? Ik kan ook gewoon 260 euro uitgeven, ik doe dat alleen niet, zeker niet om tyfuslelijke sneeuwschoenen te kopen.quote:
Was jij niet arm?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet dit een diss voorstellen of wat? Ik kan ook gewoon 260 euro uitgeven, ik doe dat alleen niet, zeker niet om tyfuslelijke sneeuwschoenen te kopen.
Ik leef van 250 euro per maand, en jij beweert dat ik niet met geld om kan gaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja, dat jij niet met geld kan omgaan...
Heel erg arm, ik wil dat giro 555 ook eens geld gaat inzamelen voor mij.quote:
Ga naar Afrika en honger jezelf uit en kom terug met zo'n negerbuikje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel erg arm, ik wil dat giro 555 ook eens geld gaat inzamelen voor mij.
Echte mannen hebben zo ook al een buik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga naar Afrika en honger jezelf uit en kom terug met zo'n negerbuikje.
Zo'n negerbuikje heb ik al, ik heb alleen een ander lichaamskleurtje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga naar Afrika en honger jezelf uit en kom terug met zo'n negerbuikje.
Replay en all starsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Btw Oscie, wtf heb je allemaal voor dure shit gekocht als het 420 euro is
Ja als je de goedkope koopt wel ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Staat vaak zo lomp groot G-star op, echt pauper vind ik dat.
Whatsapp werkt nietquote:
Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Staat vaak zo lomp groot G-star op, echt pauper vind ik dat.
Over het woordje vaak heengelezen?quote:
Dan is mijn broek niet pauperachtig, dankje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Over het woordje vaak heengelezen?
Daarvoor moet ik eerst de broek gezien hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan is mijn broek niet pauperachtig, dankje.
Vanavond misschien. Eerst werken om nog meer g star broeken te kunnen kopen. Gr. Gr.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst de broek gezien hebben.
nieuwe kopen voor 20 euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Fak ik heb net mn taakbalk afgesloten hoe krijg ik die nou weer terug![]()
Rechtermuisknop op de taakbalk klikken en dan op start taskbar drukken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Fak ik heb net mn taakbalk afgesloten hoe krijg ik die nou weer terug![]()
Ja ik krijg helemaal niksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Rechtermuisknop op de taakbalk klikken en dan op start taskbar drukken.
[ afbeelding ]
Je bent ook blond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik krijg helemaal niksOok niet op andere manieren ik ben echt dom soms
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ben ik ook.Maar ik heb het gefixt.
Dat je blond bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ben ik ook.Maar ik heb het gefixt.
Kort en pittig rood?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee mijn taakbalk. Maar ik heb ook wel eens mijn haar geverfd ja
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee mijn taakbalk. Maar ik heb ook wel eens mijn haar geverfd ja
Hihi zolang ik ze maar leuk vindquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Die Replay's zijn leuk Oscie.Die All Stars vind ik niet zo
Ik verwacht ook nog een (lang) mailtje van jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Etsoeee hi
Ik verwacht mail. Maar niks, wat een teleurstelling is dat elke keer weer zeg.
Jeetje ik heb niet zoveel te vertellen hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Etsoeee hi
Ik verwacht mail. Maar niks, wat een teleurstelling is dat elke keer weer zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |