SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
hoiquote:
ochtend. HET IS OCHTEND!quote:
boh taart is lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neh is niet goed voor mn vetlaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Oke, je bent wel fucking bijdehand ja.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef Etsu het volgende:
SUUSJE OMG HOI ALLES GOED MET MN LEKKER DING IK HEB EEN SEKSDROOM OVER JOU GEHAD![]()
Nederland.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Kaasrol het volgende:
ramadan jammer dan ik heb lekker boterhamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Het is toch middag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oke, je bent wel fucking bijdehand ja.
snap je nu waarom bijna niemand haar aardig vindt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Om 2 uur is het middag.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk? Het is vakantie.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
FAKKING GEIL WAT IS DEZE WAT HEB JE GEDROOMD?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef Etsu het volgende:
SUUSJE OMG HOI ALLES GOED MET MN LEKKER DING IK HEB EEN SEKSDROOM OVER JOU GEHAD![]()
Ghallooooquote:
quote:
I know right?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:
nou wat ik nog kan herinneren is dat je facking goed wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
FAKKING GEIL WAT IS DEZE WAT HEB JE GEDROOMD?
Geen tijdsbesef hebben in de vakantiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know right?Ik weet niet eens welke dag het is.
[..]Hier is het al 2 uur, en nu?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou wat ik nog kan herinneren is dat je facking goed was
Nu is het middag voor jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know right?Ik weet niet eens welke dag het is.
[..]Hier is het al 2 uur, en nu?
Als niemand een neuk geeft, waarom wordt er dan kritiek gegeven op mijn: goedemiddag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
can't help it, don't even care.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Geen tijdsbesef hebben in de vakantie
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
can't help it, don't even care.
Danku, ik las het net toen ik iemand quotteetetete.dquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef Etsu het volgende:
Geachte Klinkerbotsing van FOK!,
Het is dinsdag.
Met vriendelijke groet,
Etsu
Wil ik ook nog eens gaan doen ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Marks zusje en haar vriendje hebben het over elkaars tenen eten en braden..
bij dastannetje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil ik ook nog eens gaan doen ja.PRRR
wtf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Marks zusje en haar vriendje hebben het over elkaars tenen eten en braden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |